Forum Klubu ROVERki.pl :: Remigiusz - R45 idt
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Remigiusz - R45 idt
Autor Wiadomość
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Sie 06, 2011 19:43   

Remi55, sam jestem w szoku :szok:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sie 06, 2011 19:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sob Sie 06, 2011 20:10   

Nie masz w większym rozmiarze tego wykresu? Bo mało czytelny :P
Wychodzi na to, że na MAFAMie najlepiej ;)
Ostro kopcił?
Kurde u mnie strasznie kopci, dzisiaj w lusterku czarno było, po wymianie tego IC, turbo mi pada? Hm...
Musze też na hamownie skoczyć :)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sie 07, 2011 00:15   

to na chust ja wirusa robiłem u siebie jak na tym co Remi zrobił są lepsze efekty ;/ ;/ i jaki moment dobry.. ale sam musze teraz jechac na hamownie bo sam nie wiem co jest teraz po FMIC, MBC, i wkładce K&N. :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 08:24   

ło hohoho :D ale tych kuni masz :D gratki, bardzo fajny wynik a co najważniejsze przebieg moc/moment :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 13:36   

Krzysi3k, Moze go dostane w jakim pdf albo jpg prosto z kompa :wink: Na razie mam tylko to. Chyba ze na scanner do kogoś pójdę :wink:

Kopci aż tak ostro nie kopci, no jak na mój gust tragedii jeszcze nie ma. :mrgreen: Dostaniesz od Adraina MAFAM to jedz na hamownie. Ja na razie śmigam na przeplywce znów :razz:

komik88, Najlepiej jak ja mowie zacząć od podstawowych rzeczy i je dopracować a potem na końcu się bawić w chipa :razz:

Markzo, hehe.. ale z tobą i tak nie wygram, bo jak u mnie się w 4000tys zabawa kończy u ciebie dopiero jest początek :mrgreen: Jedynie momentem na chwilkę :mrgreen: i niech nikt nie pisze ze objedzie Dieslem KV6 :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sie 07, 2011 14:45   

Remi wszystko zależy jakim dieslem :) wiadomo że 140KM w naszych idt nie dorówna KV6 ale gdyby była taka sytuacja że startuje KV6 z dieslem tych samych gabarytów i ok 180KM to już KV6 by sobie nie poradziło moim zdaniem ;) powiedzmy porównać leona 180KM do KV6 180KM :) a nie te nasze biedne 140KM hehe :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 15:28   

komik88, Common Rail to juz inna liga, ja mowie cały czas o naszych bo już były takie dyskusje tutaj ze moja 220 SDI przegoni KV6 :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
komik88
[Usunięty]






Wysłany: Nie Sie 07, 2011 16:04   

no jezeli chodzi o nasze maszyny to KV6 objedzie nas jak chce :) ale cieszmy się z tego co mamy.. :)
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 16:43   

Remi55, ja najpierw pojadę do gościa, niech mi ten dolot porządnie na sprężarce sprawdzi, bo mam wątpliwości...
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Nie Sie 07, 2011 19:28   

Remi gratulacje :brawo: , z moich testów też wychodzi, że najlepszego kopa ma w okolicach środkowego ustawienia Mafam'a, z lekkim przesunięciem w stronę max. U mnie nie mam gdzie podjechać na hamownię, najbliżej mam w ZG, więc jak będę jechał na obiad do xROnx'a, to się umówię na konkret godz. i wreszcie się zhamuję, bo sam jestem ciekaw ile tych kucyków siedzi :hm:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 21:22   

Jugol, thx, jedz na hamownie bo jestem ciekaw ile na tych mapach i bez kata wyjdzie wykres :wink:

Mnie czeka tylko jeszcze mapa od MG i na tym koniec :wink: Szkoda mi skrzyni :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 22:43   

czyli z ta diodą miałem dobre odczucia
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 07, 2011 22:57   

borek88, jedynie co jeszcze warto porównać to to ze ja przy diodzie biorę sygnał od kolektora i on pokazuje prawdziwa temp. a ECU jest zaprogramowany na temp o MAF czyli na dolocie i tam jest chłodniejsza temp. i może to jednak robi jakaś różnice :roll:

Bedzie wrzesień badzie kolejny pomiar :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 08, 2011 08:10   

Remi a nie poganiales sie troche z Kozikiem? :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Sie 08, 2011 08:15   

nawet nie proponowałem, bo by mnie zjadł tymi Nm ;)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Sie 29, 2011 16:42   

Kilka dni temu zamontowałem sobie w końcu pompkę gaźnikowa oraz zaworek zwrotny paliwa :wink:

nie wiem czemu ale trzeba czekać jak auto chwile stoi aż 15-20 po zgaśnięciu lampki od grzania świec żeby auto od razu odpaliło od razu bo coś paliwo się cofa i tyle pompa potrzebuje żeby zassać paliwo :neutral:





[ Dodano: Pon Sie 22, 2011 02:49 ]
Zrobiłem pomiar dziś 60 - 100km/h na IV biegu i wyszło równe 5.0 sec z full załadowanym bagażniku :wink:

Ale niestety kopci strasznie auto przy przyspieszaniu przez te wtryski, się dziś kilka razy dobrze przypatrzyłem :neutral: :razz:

[ Dodano: Pon Sie 29, 2011 16:42 ]
I tutaj mój filmik z dyno day w Lesku 06.08.2011 :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=fdZKtSoKmuA

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 29, 2011 16:51   

Upj
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Sie 29, 2011 17:05   

hmm...określenie "znikający punkt" nabiera nowego znaczenia :D faktycznie, zasłona dymna konkretna :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 15:45   

Update :

Powróciła oryginalna puszka filtra powietrza i kopcenie znikło :shock: Jednak lipa stożek jak cholera :razz: Jak teraz ostro śmigam to nie widać już chmury, i zrobiłem test kilka razy i stożkiem i z puszka. Rożnicę widać od razu :mrgreen:

Kolejna czynność dziś była zamontowaniu chipów tych moich od MG Zr++ które maja 115km-120km :wink: Jeżeli ktoś będzie tez takie coś montował, to jak się wsadzi chipy na odwrót to nie będzie się świecił check engine przy przekręceniu kluczyka :wink: Tak ze nie trzeba odpalać auta żeby sprawdzić :wink:





Teraz czeka mnie hamownia i projekt uzyskaniu mocy jest zakończony :!: :mrgreen: Jestem ciekaw czy 150km i 340Nm dobije :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Wrz 08, 2011 15:48   

a zamontowales siatke za wydechem ? Żeby łapała wylatujące turbo ;) ?


PS Umówileś sie już na robienie hgf_a ? ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink