Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] Opór przy zmianie biegów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R25] Opór przy zmianie biegów
Autor Wiadomość
Yadziah 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 26
Skąd: Lubin/Wrocław



  Wysłany: Pią Sie 05, 2011 07:39   [R25] Opór przy zmianie biegów
Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam wszystkich,

Gdy uruchomię silnik przy próbie zmiany prawie każdego biegu odczuwam opór... Nie zawsze ale ciężko pod czas jazdy wrzucić 3-ke lub 5-ke (muszę trochę się nagimnastykować) nie wiem czym może to być spowodowanie. Boje się ze to coś ze skrzynią i zastanawiam się jaki będzie potencjalny koszt naprawy ...:(
Czy sprzęgło może tez powodować takie rzeczy ??

pozdrawiam i uprzejmie proszę o pomoc .
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sie 05, 2011 07:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pią Sie 05, 2011 07:44   

Yadziah napisał/a:
Czy sprzęgło może tez powodować takie rzeczy

Jak najbardziej - na początek poszukaj informacji właśnie w temacie sprzęgła.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pgrad 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 05 Lis 2007
Posty: 499
Skąd: Łódź

MG ZR

Wysłany: Pią Sie 05, 2011 19:37   

Jeżeli masz linkę sprzęgła z samoregulatorem musisz gwałtownie dwa razy wcisnąć pedał sprzęgła, jeżeli nie masz samoregulatora (można poznać po braku sprężyny na lince) to wtedy musisz wyregulować linkę sprzęgła. Mam nadzieję że pomoże...
 
 
 
Yadziah 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 26
Skąd: Lubin/Wrocław



  Wysłany: Sob Sie 06, 2011 20:43   

zadam głupie pytanie ale jak sprawdzić bez wchodzenia pod kanał, czy mój roverek ma linkę, czy cylinderek sprzęgła z pompka ?
kompletnie sie nie znam na tym a nie chce żeby mnie naciągnęli w warsztacie i skasowali 1000zl za naciągniecie linki czy wymiany pompki ...
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Sob Sie 06, 2011 21:23   

Yadziah napisał/a:
zadam głupie pytanie ale jak sprawdzić bez wchodzenia pod kanał, czy mój roverek ma linkę, czy cylinderek sprzęgła z pompka ?


Pod kanał nie musisz wchodzić, wystarczy, że wejdziesz do kanału ;) , masz linkę :taa:
 
 
Yadziah 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 26
Skąd: Lubin/Wrocław



Wysłany: Wto Sie 09, 2011 09:21   

możecie doradzić jakie sprzęgło i w jakiej cenie by pasowało do R25 2.0 TD rocznik 2000 ?
Bylem w warsztacie i koles powiedzial ze jak poszlo sprzeglo to samo sprzeglo 800zl plus 350 robocizna ...
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Wto Sie 09, 2011 14:27   

ostatnio wymieniałem sprzęgło z miesiąc temu to kupowałem Valeo za 560zł. Ale nie wiem skąd było, bo mój mechanik trochę się naszukał aby było w takiej niskiej cenie.

a Tutaj masz taniej firmy National, http://www.tomateam.pl/sk...ial=naped&c=897

ja płaciłem 400zł za robicizne
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
Yadziah 



Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 26
Skąd: Lubin/Wrocław



Wysłany: Sro Sie 10, 2011 13:26   

okey dzięki za pomoc!
Dzwonił mechanik i powiedział że to linka . Pojechałem do sklepu z częściami do Rover'ków we Wrocławiu na ulicy Chałupniczej 13 i za 200zl kupiłem ją. Mechanik popatrzył i powiedział ze możne być za krotka, ale sprawdzi i da znać jutro ...

[ Dodano: Sro Sie 10, 2011 13:26 ]
Linka wymieniona ale mechanik dalej gada ze tarcza sprzęgła jest zjechana .. mówi ze najlepiej cale sprzęgło wymienić...

znalazłem continentala za 450 zl ok :

http://allegro.pl/sprzegl...1753213258.html

Tylko czy na bank będzie pasować ?

Poniżej VIN:
http://www.roverki.pl/ind...RRFHWNNYD531665

pzdr i dzięki za pomoc dla laika :???:
 
 
Pawell 



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Nie Lis 06, 2011 12:27   

A ja rowniez mam pytanie odnosnie sprzegla :) Zebym zmienil bieg musze docisnac pedal do samej podlogi i strasznie od dolu "bierze" a na gorze mam luz. Czy w dieslu sa samoregulatory czy samuemu mozna to wyregulowac i jesi tak to jak ?:)
 
 
azer 




Pomógł: 115 razy
Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 1058
Skąd: Poznań

Rover 25

Wysłany: Nie Lis 06, 2011 15:14   

Pawell, są samoregulatory, aby spróbować poprawić należy szarpnąć mocno za linkę w grodzi silnika.
_________________
R25 sprzedany :( | Mazda 3
 
 
 
Pawell 



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 7
Skąd: Olsztyn



Wysłany: Nie Lis 06, 2011 22:01   

azer, dzieki za odpowiedz. A moglbys dokladnie przyblizyc gdzie znajduje sie ta linka - wdzieczny bylbym za jakies foto :razz:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Stuk przy zmianie biegów
qrpkk Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sob Maj 26, 2012 14:59
qrpkk
Brak nowych postów [r200] szarpanie przy zmianie biegow
rudealis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sob Lut 02, 2013 14:18
kruszan
Brak nowych postów [R 200 1.4 '98] Wysokie obroty przy zmianie biegów
Mr_Fredek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Lut 16, 2011 16:55
leszczu
Brak nowych postów [R 200 1.4]Spadające obroty,szarpie przy zmianie biegów
rovik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Sro Lut 02, 2011 14:22
leszczu
Brak nowych postów [R25 1.4] Gasnący silnik przy zmianie biegów i na jałowym
Mareek1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Pią Sie 31, 2012 12:02
brkzzz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink