Forum Klubu ROVERki.pl :: [MGF] dziwne objawy, szarpie, cieżko pali
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MGF] dziwne objawy, szarpie, cieżko pali
Autor Wiadomość
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 321



  Wysłany: Nie Sie 14, 2011 23:25   [MGF] dziwne objawy, szarpie, cieżko pali
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Witajcie, od jakiegoś czasu moj MGF ma dziwne objawy, wymienie po krótce, może ktoś z Was wpadnie na pomysł co to może być:

-samochód ciężko odpala, trzeba dość długo kręcić, chodź od czasu do czasu zapala zupełnie normalnie
-po odpaleniu troche kopci, ale nie na niebiesko ani nie na biało, bardziej taki siwo-czarny dymek, głównie jak się przegazuje, wtedy tez występuje:
-strzelanie z wydechu
-po gwałtownym dodaniu gazu najpierw szarpie a potem normalnie wkreca się na obroty - czasem ten objaw znika - co dziwne, znika zawsze wtedy kiedy włącza się przedni wiatrak chłodnicy
-przy obrotach w okolicy 2500 występuje rezonans, tak jakby się coś trzęsło w silniku lub w jego okolicach, potem ustaje
-czasem znika płyn chłodniczy
-płyn często się pieni w zbiorniczku wyrównawczym
-po odpaleniu czasem przez chwile piszczy pasek klinowy 1-2sekundy (wymieniony 3 miesiace temu wraz z rolką)
-jeśli dłuzej postoi w miejscu na odpalonym silniku, lubi się mocno zagrzac, zagotować woda

Co ostatnio dzialo się w samochodzie:
- wymieniona uszczelka pod miską olejową
- wymieniona uszczelka łącząca koletor wydechowy z rurą wydechową
- nie szczelna jest jedna guma chroniąca półoś-uszczelniacz półosi, jest tam mały wyciek, chyba oleju ze skrzyni - to jest do zrobienia


Objawy się nie zmieniają, nie pogarszają ani nie polepszają, czasem jak by wszystko znika.

Po wymianie uszczelki pod miską, była taka możliwość, że zostało wlanie ciut za dużo oleju, czy to może byc przyczyna, co mogło się stać?

Auto miało niedawno wymieniany rozrząd, uszczelke pod głowicą, pompe wody etc etc.

Zaobserwowałem tez mokre miesce w okolicach pokrywy zaworów.

Macie jakieś pomysły?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sie 14, 2011 23:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Maxiking 




Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 37
Skąd: Leszno



Wysłany: Pon Sie 15, 2011 01:18   

Silnik sie kończy ? :lol: strzał z wydechu najczęściej oznacza niesprawne świece zapłonowe, z piszczącym paskiem przy zapalaniu mam ten sam kłopot ale zawsze mi pali na dotyk więc chyba Ci nie pomogę..
 
 
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Pon Sie 15, 2011 22:47   

silnik był dopiero co wymieniany, nie sadze, żeby to były takie objawy :)

Aha - bieg jałowy utrzymuje się na ok. 1200obr/min zamiast 850, chociaz czasem wszystko wraca do normy, np. wtedy kiedy włącza się wiatrak, i jest 850obr/min

UP:
Po wyjęciu czujnika temperatury silnik odpala normalnie, mniej się dławi/szarpie i obroty na jałowym spadły do 1000.
 
 
practicator 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Kwi 2011
Posty: 284
Skąd: Kraków

MG MGF

Wysłany: Czw Sie 18, 2011 05:59   

na początek go wymień :) i sprawdź wszystkie pozostałe czujniki - możesz mieć gdzieś zwarcie np. i nie dość że któremuś się mogło oderwać, to jeszcze mogło to regularnie trochę rozładowywać aku - stąd ciężkie odpalanie.
_________________
Czytanie postów na forum może powodować schorzenia psychiczne i utratę wiary w ludzką inteligencję
 
 
 
Mad 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 321



Wysłany: Czw Sie 18, 2011 10:05   

ale odpala juz normalnie, jak tylko wyjalem czujnik to zaczal odpalac normalnie :)
 
 
lukasz07 




Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 80
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Sie 18, 2011 17:15   

ja mam w domu nowy czujnik temperatury, przyjedz to Ci pożycze.
 
 
marko007 




Dołączył: 31 Sie 2011
Posty: 1
Skąd: Koszalin



Wysłany: Czw Wrz 01, 2011 11:30   

Jako posiadacz mgf-a i nowy użytkownik forum chylę czoła przed znawcami marki i serdecznie wszystkich witam :smile: na początek mam pytanie do kolegów z wątku gdzie w tym motorze zlokalizowany jest czujnik temperatury oleju od jakiegoś czasu poprostu sygnalizuje on brak oleju oraz nie pokazuje temperatury na konsoli środkowej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG F] Dziwne objawy przy przyspieszaniu
mg1989sos MGF i MG TF 12 Wto Lip 05, 2011 19:29
practicator
Brak nowych postów [MG F] Po zimie, nie pali - dziwne zachowanie alarmu.
fanatyk1 MGF i MG TF 5 Nie Mar 24, 2019 17:51
Malignus
Brak nowych postów [MGF] ciężko odpala
matej11 MGF i MG TF 1 Pią Sie 27, 2010 01:16
sTERYD
Brak nowych postów [MGF 1.8 MPI] 1999 Ciężko odpala na zimnym silniku
maciek52 MGF i MG TF 3 Wto Lis 01, 2011 00:21
flapjck1
Brak nowych postów [MGF] Problem ze sprzęgłem - ciężko wchodzą biegi
mar15ek MGF i MG TF 2 Nie Lis 14, 2010 23:05
mar15ek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink