Forum Klubu ROVERki.pl :: Wojtuuus/Wojtek88: 1992 Rover 416 GSi - 4 doors saloon
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Wojtuuus/Wojtek88: 1992 Rover 416 GSi - 4 doors saloon
Autor Wiadomość
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 14, 2013 18:06   

Pudło z H&R'ami leży na fotelu pasażera :smile: W civicu zmieniłem sprężyny, na rovera nie starczyło czasu, poza tym teraz jest za zimno, leży śnieg i trochę mi się nie chce, w pierwszej kolejności planuję zrobienie progów a potem dopiero położę go na gljebje :cfaniak:

[ Dodano: Nie Kwi 14, 2013 18:06 ]
Dziś w dobrym prajsie wpadł kolektor do d-serii, megan racing, używka, zmieni się pewnie dźwięk silnika :)

wygląda mniej więcej tak, jest już wypalony, jestem ciekaw efektu jak go wrzucę:

_________________
Roverlution
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Kwi 14, 2013 18:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 14, 2013 20:09   

Przed wrzuceniem owiń go bandażem termicznym, bo inaczej będzie potwornie gorąco w komorze silnika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Cze 20, 2013 15:58   

Bandaż był, chyba ponad pięcioletni, albo i więcej :O, rozpadł mi się podczas demontażu, w civicu czwartej generacji miałem zwyczajnego 'chińczyka' i w ogóle nie było za ciepło, ale dzięki za radę.. Tak dużo do roboty, tak mało czasu na wykonanie..

[ Dodano: Sob Kwi 20, 2013 17:32 ]
Ronale nawoskowane specjalnym środkiem do gołego aluminium, było jeżdżone i znowu w garaż, poszukuję akumulatora, który zniesie 4-5 odpaleń w miesiącu a resztę czasu odpoczynek w ciepłym garażu, ktoś coś ?!

[ Dodano: Pon Maj 27, 2013 17:18 ]
Była okazja, pachnie nowością ^^











[ Dodano: Pon Cze 17, 2013 17:01 ]
Jestem na tropie blacharza, jak się uda, będzie zrobione z głową i bez rujnowania portfela, potem sprężyny, wywalenie haka.

Tymczasem wczoraj spłukałem kurz i przejechałem się po okolicy, samochód żyje ^^





[ Dodano: Czw Cze 20, 2013 15:58 ]
Jeszcze takie tam z wczoraj :P

_________________
Roverlution
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pią Cze 21, 2013 11:29   

Wygląda jakby prosto z salony wyjechał. ;)
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Wto Sie 27, 2013 19:02   

leszczu napisał/a:
Wygląda jakby prosto z salony wyjechał. ;)


złośliwi mówią, że na nim jest tylko wosk :lol: niestety, ale prace przy nim idą mozolnie, ciężko jest dwa auta na raz utrzymywać :<

dzięki za miłe słowa!

[ Dodano: Sob Lip 20, 2013 18:09 ]
Odkurzyłem owiewki, mija już trochę czasu kiedy dotarły do mnie z Anglii i Holandii ale teraz dopiero zauważyłem, że w jednej z paczuszek (z tylnymi owiewkami) jest instrukcja obsługi ^^

Swoją drogą dziwna nazwa tych owiewek, słyszałem już różne - visiors, deflectros, ale "slimline weathershield" nie :D

Tak więc slimline weathershield impressions :P

























na koniec skan:



poza tym sedan stoi, mam plan go odgruzować, tzn. wyjąć wszystko z bagażnika oraz tylnej kanapy (sporo rzeczy do EK). Próbuję bawić się w elektryka i coś tam ponaprawiać, bo jest nie zły bajzel z kablami ;<

[ Dodano: Wto Sie 27, 2013 19:02 ]






autko zaprowadziłem na kuracje wzmacniająca i deczko obniżającą, bo powinny wpaść h&r'y, plan jest na zreanimowanie progów i nadkoli oraz kilka drobnych napraw.. :)
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 28, 2013 17:59   

nie ładnie tak na rezerwie poginać ;) fajny kant ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 07, 2013 17:01   

Tutaj Marku rezerwa jest duuużo niżej niż zwykle, ten typ tak ma.. :) Trochę czasu minęło, mój civic przez dłuższą chwilę stał na miejscu roverka w garażu, ale stety/niestety roverek już prawie gotowy!

Info z ostatniej chwili, autko czeka na ostatnie zabezpieczenie antykorozją (baran). Naprawiona elektryka, tj. wiatrak włącza się poprzez sygnał z termostatu! Dowiedziałem się, że autko lekko było puknięte kiedyś z tyłu, wychodzi na to, że kiedyś między 1992 a 1995 rokiem, dodatkowo dwa razy ktoś nam wjechał w przeszłości w hak, więc blacharz/lakiernik zauważyli to i owo. Założone również HRy. Jak odbiorę autko w przyszłym tygodniu to zrobię fotki i zamieszczę je tutaj, nie mogę się doczekać!

:serce: :serce: :serce:

Plan na następne miesiące jest prosty:
- uruchomić klimę - sprężarka padła ?!,
- popatrzeć co w zawiasie piszczy/trzeszczy (przód),
- sprawdzić stan hamulców,
- wyprać wnętrze,
- ogarnąć podsufitkę,
- doprowadzić audio do stanu używalności oraz zainstalować tam blaupunkt'a sqr49 :mrgreen:

Zastanawiam się czy kupić repliki wahaczy poprzecznyc, potocznie nazywanych lca :wink:



Pooozdrawiam!
_________________
Roverlution
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Lis 07, 2013 18:52   

Wojtek88 napisał/a:
Założone również HRy. Jak odbiorę autko w przyszłym tygodniu to zrobię fotki i zamieszczę je tutaj, nie mogę się doczekać!
Czekam na fotki. Najlepiej porównawcze.

Wojtek88 napisał/a:
popatrzeć co w zawiasie piszczy/trzeszczy (przód),
U mnie po wymianie sprężyn też coś trzeszczy/skrzypi w przodzie.

Wojtek88 napisał/a:
Zastanawiam się czy kupić repliki wahaczy poprzecznyc, potocznie nazywanych lca
Po co ?? Chyba tylko dla wyglądu. ZTCW te wahacze ponoć mają twardsze tulejki. Wolałbym zamiast tych wahaczy wstawić poliuretany w cały zawias. Koszt podobny, a efekt dużo lepszy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 12:42   







garść marnych fotek z telefonu, odebrany :oops:

a lil bit dropped :mrgreen:
_________________
Roverlution
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 13:49   

jest lepiej :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 10, 2013 14:11   

Sądziłem, że na HR-ach niżej siądzie. Mierzyłeś ile usiadł ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
BlackD 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 311
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lis 10, 2013 14:51   

No powiem że piękna klasyka.Ronal jakby rozmiar większy był to by już miodzio było
_________________
Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 13, 2013 20:11   

tronsek napisał/a:
Sądziłem, że na HR-ach niżej siądzie. Mierzyłeś ile usiadł ??


Nie, nie mierzyłem i nie zamierzam, wydaje mi się, że z każdym kilometrem więcej, powinny się na swój sposób ułożyć i deczko niżej będzie. Dowiedziałem się wczoraj od znojemgo, co może być powodem lekkiego negatywu lewego tylnego koła, na wiosnę trzeba będzie wymienić małe cukierasy z tyłu..

greg-si napisał/a:
jest lepiej :)


dzięki ;)

BlackD napisał/a:
No powiem że piękna klasyka.Ronal jakby rozmiar większy był to by już miodzio było


dzięki, 16" w kanciakach rzeczywiście ma sens, ale jest taka a nie inna felga, więc temat wyczerpany :P

Zapomniałem wspomnieć, że z tyłu są nowe, nieporysowane i niepopękane oryginalne lampy ^^ Niestety, ale lakier w roverku dostał po zadku, muszę wyglinkować całość, umyć porządnie, przejechać maszyną i zabezpieczyć wszystko woskiem, chropowaty po prostu się zrobił przez to, że stał długo poza moim garażem :<

[ Dodano: Sro Lis 13, 2013 20:11 ]
udało się coś przyfocić ;-)





kupuję taśmę dwustroną, jakąś porządną i montuję owiewki na dniach :mrgreen:
_________________
Roverlution
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 15, 2013 15:32   

zderzaki w kolorze wychodziły w sedanach?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 27, 2013 16:49   

Markzo napisał/a:
zderzaki w kolorze wychodziły w sedanach?


tak, w poliftach :wink:

[ Dodano: Wto Lis 19, 2013 00:55 ]
Zabawa w pierdołki.. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:





.. czyli uruchomienie radia, wymiana żarówek popielniczki, zapalniczki i podświetlenia biegów przy lewarku :roll:

[ Dodano: Sro Lis 27, 2013 16:49 ]
Świeższe fotki ^^









Mogę powiedzieć, że zarażam miłością do starszych ROVERków, w szczególności kanciaków. Nie cały rok temu wujek mojego znajomego Krzyśka kupił 216 GSi po lifcie w fajnym stanie i za ne duże pieniądze, potem dziewczynie Krzyśka kupiliśmy pod Krakowem białego przedlifta w stanie naprawdę bardzo dobrym. Z tym samym wujkiem jakieś 3 tyg. temu przyciągnęliśmy spod Poznania 'czterysetkę' (co prawda nie kant, ale też już leciwe autko) R416 z silnikiem hondy d16y3 i automatyczną skrzynią biegów, auto z przebiegiem 52k km - rzeczywisty, piekna sprawa takie auto i jeszcze z silnikiem hondy :mrgreen: Żeby jeszcze było śmieszniej, Krzysiek kupił kilka dni temu Coupetkę w okolicach Częstochowy, też w fajnym stanie, doprowadzamy wszystkie cztery sztuki do ideału :wink: :wink: :wink:







Niestety foto coupe nie mam, ale jakieś fotki na dniach się ogarnie, z resztą namówię Krzyśka by opisał autko/a :mrgreen:

Pozdrawiam! :-)
_________________
Roverlution
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 27, 2013 18:01   

Kanciaki mają coś w sobie. W sumie na tamte czasy, to był chyba jedyny model, który oferował tyle wersji nadwoziowych. Coupe, Cabrio, Hatchback 3D, Hatchback 5D, Sedan i Kombi.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Lip 11, 2016 16:23   

z 'nowości' roverek zimuje, odstapil miejsca ek4 w parkingu podziemnym pod moim mieszkaniem, do marca bedzie sobie zimowal w innym, a potem trzeba bedzie korzystac z nowego sezonu 2014 :)



[ Dodano: Pon Lip 07, 2014 21:27 ]
https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be jeszcze z wiosennym kurzem..

[ Dodano: Czw Sie 21, 2014 17:44 ]
Wczoraj spod narodowego yountimer warsaw reprezentanci kantów; cóż coupe też kant, jednak sylwetka ponadczasowa i kanciasto-obła. Trochę osób zwracało uwagę na te nasze 'zabytki' ^^



[ Dodano: Sob Sie 30, 2014 00:27 ]


Wybaczcie nieporządek za autem..

[ Dodano: Sob Lis 07, 2015 10:47 ]
Autko jakiś czas temu wybudzone z zimowo-wiosenno-letniego snu, gdzie odpoczywało w ciepłym garażu.. Po miesiącu jazdy do pracy postanowiłem sprzedać ówczesne auto do jazdy na codzień i zainwestować w kanta - ciekawskich co było robione zapraszam do 'garażu'.. Ronale R10 Turbo zostały sprzedane, aktualnie jest stal r14 + stare zimówki z kołpaczkami, rozglądam się za świeżą gumą na zimę.. Na lato wpadnie felga z prawie nowymi oponami z mojego siwiczka :)



Pozdrawiam ^^

[ Dodano: Nie Gru 20, 2015 22:11 ]
Auto wystrojone profesjonalnie z pomocą sondy afr, nabijam kilometry, średnie spalanie w mieście 11-12l na 100 km, jazda to czysta przyjemność, przebieg aktualnie 267300 i rośnie szybko, oleju nie ubywa, jest przejrzysty :)

[ Dodano: Sro Lut 17, 2016 20:44 ]
Mała dolewka oleju, przebieg 270300 i ciągle rośnie :P Wczoraj doraźna naprawa nadszybia - korozja :oops:





Trzeba będzie w skrzyni biegów zmienić olej chyba raz jeszcze, żeby ten syf przez który skrzynia czasami szarpnie, żeby układ się wypłukał, zobaczymy :roll:

Średnie spalanie gaziutku w mieście to 11-12 litrów w zależności od ciężaru nogi, w trasie udało się zejść poniżej dyszki, tempo nie ślamazarne :mrgreen:

[ Dodano: Nie Kwi 24, 2016 13:41 ]
273 kkm pyknęło, im cieplej tym wciąga mniej gaziutku, który tanieje :mrgreen:

udało się zrobić wymianę spoiler'a coupe na oryginalne gumowe dywaniki dedykowane do kanta, co by nie mówić, rarytas :)

odwiedziłem rozpoczęcie sezon YTW 2016 dziadkiem, którego odkurzyłem i umyłem dzień wcześniej, co ciekawe, odkurzałem go ostatnio kilka lat temu a myty kompleksowo był jakoś w październiku :P Niestety dziadzia sobie rdzewieje i się zastanawiam czy kolejną zimę wytrzyma..









Cisne dalej, przebieg rośnie ;)

[ Dodano: Pon Cze 20, 2016 18:32 ]
276000 km, niedługo wymiana oliwy.



[ Dodano: Nie Cze 26, 2016 15:32 ]
276300, wymiana oliwy, shell helix 10w40, filtr - oczywiście oem honda, między wymianą wciągnął 1l, puder na twarz, kondycja silnika super :ok:

wczoraj wytargałem podsufitkę, bo się sypała, robił się baldachim - materiał się odkleił, będzie cała nowa podsufitka w ciemnej alcantarze :mrgreen: Jako, że ciekło w okolic nadszybia, zostanie wycięta szyba i wklejona tak jak być powinna od samego początku, także najpierw szyba, potem podsufitka :)

[ Dodano: Pon Lip 11, 2016 16:23 ]
277000 km, jedziemy dalej :razz:

_________________
Roverlution
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Lip 12, 2016 08:13   

Auto ma jeździć a nie stać w garażu :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 24, 2016 16:48   

Kozik napisał/a:
Auto ma jeździć a nie stać w garażu :mrgreen:
Obrazek


Zdecydowanie.. a auto bezawaryjne więc mogę tylko wklejać kolejne przebiegi dziadka i bonus z autostrady w DE.

Myślę, że spokojnie polecielibyśmy ponad 200, bez najmniejszych problemów.





Niebawem 280kkm, fotka oczywiście będzie :P

jeden z ładniejszych zachodów i rover :P

_________________
Roverlution
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3634
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Sro Sie 24, 2016 21:59   

Wojtek88 napisał/a:
Myślę, że spokojnie polecielibyśmy ponad 200, bez najmniejszych problemów


GPS pokazuje tak samo ??
U mnie na fabrycznym rozmiarze opon przy 110 na liczniku gps pokazuje 100, błąd powiększa się wraz ze wzrostem prędkości. :roll:
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink