Forum Klubu ROVERki.pl :: [forum] Admini i ich prywatny folwark.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[forum] Admini i ich prywatny folwark.
Autor Wiadomość
apples 




Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 11:10   

kzrr napisał/a:
Ja doskonale wiem, a Ty doskonale udajesz że nie wiesz. POMIDOR
:mrgreen:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 01, 2011 11:10   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 01, 2011 11:12   

Domyślam się SyntaX, że chcesz tą wypowiedzią pokazać mi jaką postawę mam przyjąć. :) :D
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
apples 




Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 11:17   

MaReK napisał/a:
Po pierwsze zamykając wątki po raz n-ty wałkowane i w których rozwiązanie problemu już było, a użytkownicy którym nie chcę się poszukać tematu i rozwiązań usilnie zakładają nowe wątki o tej samej treści.
Dokładnie tak jest.

Często również tematy scalam z innymi tematami w których są gotowe odpowiedzi aby nowy temat nie wisiał pusty albo żeby od nowa komuś nie trzeba było tłumaczyć co i jak ma zrobić aby dochodzić do tego co jest nie tak. Kiedy jednak wiem na 100% że odpowiedz jest już w którymś temacie to podaję link do tego tematu i dopiero temat zamykam.

Tomi, jeśli masz jakieś propozycje jak prawidłowo reagować to chętnie wysłucham.

Workshop i części są moimi pomysłami i dlatego dałem sobie prawo do tego aby ustalić tam zasady. Zawsze można je usunąć i będzie po kłopocie. :wink:




kzrr, jeśli chcesz dalej płakać o warna i masz uwagi do pracy administracji to załóż nowy temat.
 
 
flapjck1 



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 12:35   

heeej, a czemu wogole na tym forum przeklinac nie mozna?

przeciez to forum motoryzacyjne, sami dorosli ludzie a prawda jest taka ze nawet jak nie to malolaty maja lepszy zasob slownictwa niz przecietny 30tolatek :P
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
ADI-mistrzu 




Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 01, 2011 13:17   

Wyobrażasz sobie taki opis:

"Byłem dziś przy aucie i wyj**em cały ten pier**y katalizator, taki zaj***y był że nic dziwnego że sk***el jechać nie chciał!"

Daj palec a wezmą całą rękę....
Mimo wszystko raczej lepiej się czyta jak niema w ogóle przekleństw, są chociaż te pozory kultury jak ktoś nie posiada.

Pozdrawiam
 
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Wto Lis 01, 2011 13:48   

Przecież i tak są krzaki... więc i tak na samym końcu wyjdzie "!@#$"

Nikt nie chce pisać tak jak wyżej pokazałeś, ale każdemu zdarzają się nerwy puszczać, albo od czasu do czasu wpleść jakąś zgrabną "ku***" w zdanie. Jedni częściej drudzy rzadziej.
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
flapjck1 



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 15:03   

ADI-mistrzu napisał/a:
Wyobrażasz sobie taki opis:

"Byłem dziś przy aucie i wyj**em cały ten pier**y katalizator, taki zaj***y był że nic dziwnego że sk***el jechać nie chciał!"



wyobrazam :) kupa emocji sie za tym kryje :)
nie mowie ze te wpisy maja byc od razu tak emocjonalne :)
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 01, 2011 20:02   

apples napisał/a:

Tomi, jeśli masz jakieś propozycje jak prawidłowo reagować to chętnie wysłucham.

Nie chodzi o Ciebie, bo kiedyś zobaczyłem w innym dziale (to chyba kolega Tronsek zamykał wątek), w którym nie zostało powiedziane wszystko... a link nie tłumaczył wszystkiego lub nawet odrobinę (lub bardzo) wprowadzał w błąd.

Przepraszam jeśli poczułeś się urażony, bo nie było w tym nic osobistego, ani nie chciałem zasugerować, że to jedynie Ty tak robisz. Po prostu z pewnych powodów zacząłem czytać dział związany z Roverem 75 i taki przykład nawinął się na rękę.

Chciałem jedynie zrozumieć sens, tak wczesnego zamykania wątku i podawania linku do wątku, który się rozrasta bardzo rozrasta. Powoduje to jedynie tyle, że interesującej nas treści o wahaczu, nie szukamy w małej broszurze o zawieszeniu, a w encyklopedii która dotyczy konstrukcji samochodu... z tym, że hasła nie są umieszczone alfabetycznie.

Ponadto nie wiem, czy macie świadomość, że sytuacja na rynku części zamiennych jest bardzo dynamiczna. To co się opłacało kiedyś, teraz nie koniecznie nadal się nie opłaca. Asortyment, który był dostępny kiedyś teraz już niekoniecznie.

Kolejna rzecz, to informawanie o zamiennikach z Land Rovera części o tym samym indeksie. To są chyba oczywiste rzeczy, że jeśli indeks jest ten sam i różni się jedynie końcówkami (jeśli Land Rover nie ma końcówki, to MG ROVER dodaje "A", a jeśli MG Rover nie ma końcówki to Land Rover dodaje "L"), to jest 100% zamiennik.

Pomijam, już kwestie, czy zainteresowałeś się tym wątkiem:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=72828

W kwestii rzeczy polecanych lub nie jako zamiennik, powinny być to wątki otwarte, gdyż w wielu przypadkach części tego samego producenta, to pomimo, iż producent i indeks się nie zmienił, produkt mógł się zmienić (pod względem jakościowym).

No i najważniejsze moim zdaniem, forum powinno służyć swobodnej wymianie zdań i myśli a moderowanie powinno raczej skupić się na kwestiach kultury i trzymaniu użytkowników w ryzach, a nie układać wątków pod siebie (w sensie otwieram, dopisuję i zamykam) a pozostałe wątki odsyłamy do tych i zamykamy je.

[ Dodano: Wto Lis 01, 2011 20:02 ]
kzrr napisał/a:

albo od czasu do czasu wpleść jakąś zgrabną "ku***" w zdanie. Jedni częściej drudzy rzadziej.


Prawdę mówiąc mnie takie "wplatanie", czy też używanie jako przecinków jest irytujące i nie wnoszące wiele do sprawy.
 
 
apples 




Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Wto Lis 01, 2011 20:43   

Tomi napisał/a:
Chciałem jedynie zrozumieć sens, tak wczesnego zamykania wątku i podawania linku do wątku, który się rozrasta bardzo rozrasta. Powoduje to jedynie tyle, że interesującej nas treści o wahaczu, nie szukamy w małej broszurze o zawieszenia, a w encyklopedii która dotyczy konstrukcji samochodu... z tym, że hasła nie są umieszczone alfabetycznie.
Staram się układać tematycznie ale brakuje czasu aby w każdym temacie ułożyć jeszcze alfabetycznie. Tematy w Workshopie są zamknięte ale linki w nich prowadzą do tematów w których toczy się dyskusja. Gdyby tematy były otwarte to i tak byś nic nie dopisał do danego tematu bo nie ma takiej opcji. Jest jedynie możliwość dopisywania jako kolejny post ale wtedy by się zrobiła "encyklopedia" jednego tematu np. o wahaczu powielana przez kilku użytkowników. :wink:
Tomi napisał/a:
Przepraszam jeśli poczułeś się urażony
Nie musisz przepraszać ponieważ nie poczułem się urażony. Jest OK. Dobrze, że poruszyłeś ten temat przynajmniej mam okazję się wypowiedzieć w tym temacie na forum.
Tomi napisał/a:
Pomijam, już kwestie, czy zainteresowałeś się tym wątkiem:
http://forum.roverki.eu :smile: /viewtopic.php?t=72828
Ceny przystępne ale chyba brakuje informacji, że producentem jest ... Chiny ?
Tomi napisał/a:
W kwestii rzeczy polecanych lub nie jako zamiennik, powinny być to wątki otwarte, gdyż w wielu przypadkach części tego samego producenta, to pomimo, iż producent i indeks się nie zmienił, produkt mógł się zmienić (pod względem jakościowym).
Tylko, że w temacie części nie polecamy żadnego konkretnego producenta i nie podajemy cen aby każdy mógł sobie kupić to co chce.
 
 
kris-tofer 



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 2019

Rover 75

Wysłany: Wto Lis 01, 2011 20:47   

Tomi napisał/a:
W kwestii rzeczy polecanych lub nie jako zamiennik, powinny być to wątki otwarte, gdyż w wielu przypadkach części tego samego producenta, to pomimo, iż producent i indeks się nie zmienił, produkt mógł się zmienić (pod względem jakościowym).
w takich przypadkach ludzie często podają w tematach linki do części z Allegro, które po jakimś czasie wygasają,a temat z pustym linkiem zostaje, więc takie dodawanie linków też nie ma większego sensu moim zdaniem, co innego podać namiary na sklepy w których można kupić to co nas interesuje.
Moim zdaniem z punktu widzenia działu USTERKI TECHNICZNE powinien być porządek i treściwe odpowiedzi - tylko tutaj też często zdarza się tak, ze ktoś pisze co mu się wydaje, w większości głupoty, z czego nie raz śmiejemy się na spotach, ale dobrze, że czasem ktoś poprawi lub opisze jak się sprawa rozwiązała.
Tomi napisał/a:
No i najważniejsze moim zdaniem, forum powinno służyć swobodnej wymianie zdań i myśli a moderowanie powinno raczej skupić się na kwestiach kultury i trzymaniu użytkowników w ryzach, a nie układać wątków pod siebie (w sensie otwieram, dopisuję i zamykam) a pozostałe wątki odsyłamy do tych i zamykamy je.
ale wspomniana przez Ciebie encyklopedia czyli Workshop Manual R75 jest zrobiona w sposób przejrzysty i linki w tematach do workshopa są potrzebne, bo może następnym razem ktoś to przejrzy i znajdzie szybko odpowiedź na problem.
Dalej, dyskusję w sprawie danego problemu możemy rozwijać w podobnym wcześniej założonym temacie. Gdyby swobodnie ktoś coś dopisywał do workshopa zrobiłby się mętlik, a tak jest wszystko poukładane i mniej więcej na swoim miejscu :) Układ alfabetyczny wątków to dobry pomysł.

Wiele w sprawie funkcjonalności forum jest jeszcze sporo do omówienia, ale chyba każdy rozumie, że moderator czy administrator to podobno człowiek ;) i ma swoje życie prywatne, rodzinę czy pracę i ciężkawo jest wszystko wyłapać. Z mojej strony duże ukłony dla applesa za ogarnięcie Usterek R75 i każdy mi tu rację przyzna.

W kwestii szeroko już poruszonej na temat warnów kzrr'a przez które tak tupie, to pewnie też ma więcej niż 18 lat, umie czytać regulamin i jako aktywny od dłuższego czasu klubowicz powinien wiedzieć, że przekleństwa spotkają się z odpowiednią reakcją, więc nie uważam, że ostrzeganie przed warnem po świadomym złamaniu regulaminu ma jakiś sens.
Wiem, sam nie jestem święty i jako oficjalny recydywa mam tutaj wyrobione zdanie na mój temat u wielu z Was, ale ja zawsze liczyłem się z konsekwencjami swoich czynów :)
 
 
 
Tomi
[Usunięty]






Wysłany: Wto Lis 01, 2011 21:12   

apples napisał/a:
Tomi napisał/a:
Chciałem jedynie zrozumieć sens, tak wczesnego zamykania wątku i podawania linku do wątku, który się rozrasta bardzo rozrasta. Powoduje to jedynie tyle, że interesującej nas treści o wahaczu, nie szukamy w małej broszurze o zawieszenia, a w encyklopedii która dotyczy konstrukcji samochodu... z tym, że hasła nie są umieszczone alfabetycznie.
Staram się układać tematycznie ale brakuje czasu aby w każdym temacie ułożyć jeszcze alfabetycznie. Tematy w Workshopie są zamknięte ale linki w nich prowadzą do tematów w których toczy się dyskusja. Gdyby tematy były otwarte to i tak byś nic nie dopisał do danego tematu bo nie ma takiej opcji. Jest jedynie możliwość dopisywania jako kolejny post ale wtedy by się zrobiła "encyklopedia" jednego tematu np. o wahaczu powielana przez kilku użytkowników. :wink:

Być może nie analizowałem tego. Po prostu mnie to trafiło, podobną logikę zamykania zauważyłem w innych działach i chciałem to wyjaśnić/zrozumieć.

apples napisał/a:
Tomi napisał/a:
Przepraszam jeśli poczułeś się urażony
Nie musisz przepraszać ponieważ nie poczułem się urażony. Jest OK. Dobrze, że poruszyłeś ten temat przynajmniej mam okazję się wypowiedzieć w tym temacie na forum.

... i o to chodzi.

apples napisał/a:
Tomi napisał/a:
Pomijam, już kwestie, czy zainteresowałeś się tym wątkiem:
http://forum.roverki.eu :smile: /viewtopic.php?t=72828
Ceny przystępne ale chyba brakuje informacji, że producentem jest ... Chiny ?


Nie chcę rozpisywać się o każdej części po kolei, jednak wybór asortymentu podyktowany był jakością a nie ceną. Trochę ta uwaga jest niesprawiedliwa, gdyż polecany na forum Britpart, to bardzo często niskiego sortu "chińszczyzna"... a na forum funkcjonuje jako "brytyjskie". Osobiście za godne polecania uważam inne brytyjskie marki. Ponadto w obecnych czasach można napisać, że wyprodukowano w "United Kingdom" a cała operacja produkcji polega na przełożeniu do innego pudełka i/lub naklejeniu angielskiej naklejki.

Ponadto:
- łożyska są produkcji NSK i FAG,
- czujniki położenia wałków rozrządu (zarówno do K16 i KV6) są oryginalnymi czujnikami Rover, VDO/Siemens FRANCE,
- rolki to oryginał Litens lub Gates (często "Made in Japan"),
- linki zmiany biegów, to ten sam produkt, który można kupić w byłych ASO jako oryginał MG ROVER,
- poduszki zawieszenia silnika, to nic innego, jak to co można kupić w folii MG ROVER,
- silniki wentylatorów mogłem sprowadzić tańsze (wychodziły po ok. 700 zł.), jednak sprowadziłem droższe, z którymi nie ma problemu. Sprowadzone kiedyś z Anglii za większe pieniądze okazały się tymi najtańszym chińskimi,

A teraz najciekawsze, w kwestii informacji o "produkcji". Kiedyś dostałem gałkę zmiany biegów do Rovera 75 (skórzana). Na pudełku napisano MG ROVER - Made in United Kingdom, po rozpakowaniu była gałeczka w folii z oznaczeniem MG - Made in China.

Tak więc wydaje mi się, że przy taka informacja zamiast wyjaśnić, może jedynie wprowadzić w błąd, niż cokolwiek wyjaśnić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink