Forum Klubu ROVERki.pl :: [ROVER 220D] - traci moc, nie odpala
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[ROVER 220D] - traci moc, nie odpala
Autor Wiadomość
game4you 



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Nowa Ruda



  Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:03   [ROVER 220D] - traci moc, nie odpala
Typ: SD Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam,
Mam olbrzymi problem z Roverem 220D (97' 86KM)
Żaden mechanik nie jest w stanie mi pomóc

- auto bardzo słabo odpala na mrozie - wymienione świecie , jakiś przekaźnik i nic nie dało.
- jak już auto odpali to po przejechaniu ~ kilometra traci moc , nie da się jechać , za autem kłęby dymu (biało niebieski) , max predkosc 25km/h , auto nie wchodzi na obroty,
świeci czerwona kontrolka.

Przyniosłem mechanikowi intrukcje wybłyskania błędów (znaleznioną na forum)
Mechanik mówi że nie da siębo kostka ma 15pin a nie 16pin

Pomocy.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:04   

game4you, Nie da sie bo masz SD. A nie swieci sie check egnine ?? Obstawiam na parafine w paliwie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
game4you 



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Nowa Ruda



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:15   

Świeci czerwona kontrolka po prawej stronie (jakiś taki prostokąt)
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:51   

Sprawa jest prosta, zmarzło Ci paliwo i wydzieliła się parafina.

Rozgrzej gdzieś auto, jakiś (garaż albo parking podziemny) i przejdzie mu.

Nie masz co po mechanikach jeździć


P.S. napewno ta kontrolka to trójkąt ?
a nie czasem coś takiego ? tylko, że czerwona ?
http://image.hondatuningm...idiot_light.jpg
Ostatnio zmieniony przez empi Pią Lut 10, 2012 17:58, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 17:53   

99proc ze to parafina.u mojego ojca tak samo bylo i ostatnio u mnie.proponuje spuscic paliwo ktore masz, wymienic filtr, dolac 100ml skydda, 2-3 litry benzyny i zalac auto do pelna.

[ Dodano: Pią Lut 10, 2012 17:53 ]
albo dokladnie jak pisze ?oj przedmowca-do cieplego garazu niech sie zagrzeje i bedzie lux
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
game4you 



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Nowa Ruda



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 18:16   

empi napisał/a:

P.S. napewno ta kontrolka to trójkąt ?
a nie czasem coś takiego ? tylko, że czerwona ?
http://image.hondatuningm...idiot_light.jpg


Napisałem prostokąt.
Taka kontrolka tylko że czerwona :)
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 18:18   

game4you, No to jak się świeci check to parafinka :wink: Przerabiałem to 3 lata temu jak miałem 220 SD :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
game4you 



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Nowa Ruda



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 18:38   

Powiedz mi jeszcze jedną rzecz :)
Czy te problemy z paliwem są powiazane z tym że auto słabo odpala?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 18:57   

game4you, Tak, pewnie jest filtr caly zapchany. Wymień filtr i wstaw auto do ciepłego garażu lub jakiegoś garażu podziemnego. Ale przed tym najelj do swojego baku z 5l benzny i puści tobie jak sie trochę auto zagrzeje w garażu lub podziemiach :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
game4you 



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Nowa Ruda



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 19:52   

Mechanik mówi że czyscił filtr i i że ni bylo w nim w sumie nic.
Nie mam ani ciepłego garażu, ani podziemnego w okolicy.

A jak by kupił jakiś ulepszacz do paliwa i dolał ?
Później jakoś odpalił auto, zatankował je na pewnej stacji do pełna.
Problem by sie nie rozwiązał ?
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 10, 2012 22:44   

Po oddzieleniu sie parafiny dodatki juz nie pomoga. albo spuscic paliwo albo zagrzać auto. a ten mechanik jak filtr czyscil?? rozcinal go i widzial co jest w środku??pewnie spuscil to co w nim bylo-parafina pewnie osadziła sie wlasnie na tym co filtruje paliwo. moglo sie tez przytkac gdzies na drodze z baku do filtra.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pią Lut 10, 2012 23:36   

Tak czy siak proponuje zmienic dostawce paliwa.Profilkatycznie można kapnąc troche dykty w celu wytracenia wody :wink:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 00:31   

game4you, Jak nie masz nic to lej 5l benzyny anie żadnych specyfików bo teraz nic nie dadzą już i mało co w ogolę dają. :wink:

Podgrzej jakoś filtr paliwa suszarka albo go wyciągnic i zabierz do domu a potem przy odpalaniu go znów wsadź :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
game4you 



Dołączył: 10 Lut 2012
Posty: 11
Skąd: Nowa Ruda



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 02:07   

Aktualnie jest ok 1/4 baku. Jak doleje te 5l benzyny to silnik nie ucierpi ?
Będzie można na tym jeżdzić ?

jak czyścił ?
Mówił że zagrzał , przepłukał, wysuszył..
Nawet założył jakis filtr obok, z przeźroczystą obudową.
Ale to też nic nie dało. Jest przekonany że to nie wina paliwa.
 
 
empi 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 77
Skąd: Limanowa / Nowy Sącz



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 08:16   

też mam taki filtr obok zamontowany.

jak mróz będzie dalej trzymał, a problem nie odpuści. To spuść paliwo, wlej 5 litrów benzyny i dotankuj do pełna paliwem z shella. (Orlenowiskie też przymarza O_o, chyba że jakieś trefne miałem )

I jeszcze możesz wziąć filtr paliwa i zanurzyć go na chwile w gorącej wodzie(uważaj żeby wody do środka nie wpuścić). Ale to już wedle potrzeb, skoro już go ogrzewał mechanik

Powodzenia :)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 08:53   

game4you napisał/a:
Nawet założył jakis filtr obok, z przeźroczystą obudową.

empi napisał/a:
też mam taki filtr obok zamontowany.

taki?
co ten filtr wam daje? że niby zatrzyma parafinę i nie zablokuje tego seryjnego? mam gdzieś taki filtr nowy od Cinquecento 700
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 10:43   

szoso napisał/a:
co ten filtr wam daje?
widać w jakim stanie jest paliwo
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 12:26   

game4you, Lej 3l benzyny to odpuści tobie ropę. Na 1/4 szybciej :wink: Niby czemu by miał ucierpieć silnik. Silnik przepali niemal wszystko :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sob Lut 11, 2012 15:45   

szoso napisał/a:
taki?
co ten filtr wam daje?

Ten filterek dobra sprawa ,czysci wstepnie .Tyle tylko ten na fotce to raczej do beny
do ropki jest taki z plastikowej siateczki.
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 11, 2012 15:50   

kadzaf napisał/a:
Tyle tylko ten na fotce to raczej do beny
do ropki jest taki z plastikowej siateczki.

to nie ma raczej znaczenia, przecież w fabrycznym też jest ten papier
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [Rover 220D 99r]Wahacz
Grik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pon Kwi 20, 2009 13:07
BetJar
Brak nowych postów [Rover 220d sd] urwana półośka
piter09876 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Cze 19, 2012 20:00
piter09876
Brak nowych postów [220D 98r]
olej silnikowy - czy nie za duzo?
darius_Er Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Sie 21, 2007 22:04
Brt
Brak nowych postów [Rover 214] Nie odpala, kreci lecz nie odpala.
adinek221 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Sie 29, 2013 16:29
robsson78



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink