[All z PG1] Short Shifter w PG1
Autor
Wiadomość
redcloud
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 313 Skąd: Trzebinia Rover 45
Wysłany: Czw Lis 29, 2012 19:30
Dobra, to dawajcie te ustrojstwa . wdrażajcie seryjną produkcję.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 29, 2012 19:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
scorpion
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 10:12
hm a jaki koszt tego patentu??
_________________ ekipa.rzeszow.pl
szoso
Pomógł: 438 razy Dołączył: 26 Sty 2009 Posty: 6302 Skąd: Ostrołęka Rover 400
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 16:55
scorpion napisał/a: hm a jaki koszt tego patentu??
czytać umie czy nie bardzo?
na pierwszej stronie podał ile to może kosztować
scorpion
Pomógł: 4 razy Dołączył: 05 Mar 2011 Posty: 297 Skąd: kolbuszowa
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 17:01
tak napisane ale ja pytam o konkretna cene
_________________ ekipa.rzeszow.pl
redcloud
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 313 Skąd: Trzebinia Rover 45
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 17:08
Panowie bo już mi strumienica przyszła i chce montować w przyszłym tygodniu (będzie wspawywana). Jakieś widoki na ustrojstwo?
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Pią Lis 30, 2012 17:20
Zamówienie moge puscic nawet jutro, tylko z tym większym otworem, nie wiem czy go zmniejszac czy nie. Tulejki już zamówiłem, narazie 20 sztuk.
redcloud
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 313 Skąd: Trzebinia Rover 45
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 09:43
Rozpoczynamy nowy tydzień panowie. Zostaje większy otwór czy zmniejszacie?
Acha, dajemy jakieś tłumienie dookoła tej tulejki?
dobryziom
Pomógł: 61 razy Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 2528 Skąd: WWA Rover Coupe
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 11:07
jak już robimy tuleje to moze by coś pomyśleć nad ta pierwsza od strony skrzyni?
_________________Tomcata na części info na PW
maniu48
Moderator
Pomógł: 9 razy Dołączył: 05 Cze 2010 Posty: 815 Skąd: Staszów MG ZS
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 13:33
Cytat: Acha, dajemy jakieś tłumienie dookoła tej tulejki?
Ja to skręciłem wszystko na maxa i jest lux bez zadnych tłumień.
_________________.: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
sew87
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 573 Skąd: rzeszów Rover 75
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 17:16
a czy do 75 tez sie da cos takiego zamontowac?
_________________ sew
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7755 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 18:06
sew87 , Pewno się tez da ale tam nie jest PG1
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
sew87
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 573 Skąd: rzeszów Rover 75
Wysłany: Pon Gru 03, 2012 18:17
u no to kiszka bo na alledrogo nie do 75
_________________ sew
redcloud
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 313 Skąd: Trzebinia Rover 45
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 15:34
Panowie, pchacie temat dalej?
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7755 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 15:48
redcloud ,
Spokojnie ludziska wszytko będzie dostępne chcemy to zrobić dobrze a potrzeba kilka korekcji. Tylko ze do tego trzeba czasu
Planujemy jeszcze zrobić tulejki na ten krzyżak bliżej skrzyni
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
redcloud
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 313 Skąd: Trzebinia Rover 45
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 15:54
Spoko Remi, po prostu jak mi mech wspawa strumienicę to nie chcę jej potem odcinać żeby montować SS.
A po co wymieniać tuleję w krzyżaku?
Poza tym wiesz jak na forum jest trzeba się dopytywać bo sprawa utknie
Remigiusz
Pomógł: 375 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 7755 Skąd: Podkarpacie Rover 45
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 16:31
redcloud , To ze strumienica będzie to i tak uważam ze da rady tam dojść
Bo na krzyżaku tez są luzy często gęsto
Ehh tam czemu tak piszesz ze utknie nie w naszym tematach
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Markzo
Pomógł: 195 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 7391 Skąd: Błażowa Rover 75
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 16:38
Po prostu nie wyrobiliśmy się dziś z Remixem żeby u niego pomierzyć SS. Nie ma potrzeby ściągać wydechu do montażu shorta. Jutro Remik wpadnie to założymy mu SS i obczaimy czy robimy zmiany czy nie, troche cierpliwości. Nic nie utknie, tulejki się juz robią.
dobryziom
Pomógł: 61 razy Dołączył: 10 Maj 2007 Posty: 2528 Skąd: WWA Rover Coupe
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 16:44
Remigiusz napisał/a: Planujemy jeszcze zrobić tulejki na ten krzyżak bliżej skrzyni
o i to mi sie podoba
[ Dodano : Wto Gru 04, 2012 16:44 ]
redcloud napisał/a: A po co wymieniać tuleję w krzyżaku?
bo jest tam zwykle jeszcze wiekszy luz niż na tym pod drazkiem...
_________________Tomcata na części info na PW
redcloud
Pomógł: 7 razy Dołączył: 02 Wrz 2009 Posty: 313 Skąd: Trzebinia Rover 45
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 18:16
Dobra, czekam cierpliwie Panowie, ja oczywiscie pisze sie na komplet (tak, z tuleja krzyżaka-tak na wszelki wypadek)
andrew0503
Pomógł: 25 razy Dołączył: 26 Sie 2010 Posty: 501 Skąd: epaepa Rover 45
Wysłany: Wto Gru 04, 2012 19:12
Remigiusz napisał/a: Spokojnie ludziska wszytko będzie dostępne chcemy to zrobić dobrze a potrzeba kilka korekcji. Tylko ze do tego trzeba czasu
Wiadomo, że potrzeba czasu, czekam cierpliwie po cichu kibicując projektowi.
Remigiusz napisał/a: Planujemy jeszcze zrobić tulejki na ten krzyżak bliżej skrzyni
_________________ Andrzej