Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400] Wtrysk sterujący a odpalanie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400] Wtrysk sterujący a odpalanie
Autor Wiadomość
imus23 



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 37
Skąd: Jasło



Wysłany: Nie Lis 27, 2011 14:18   [R400] Wtrysk sterujący a odpalanie
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam serdecznie! Pisze gdyż jak już wcześniej wspominałem w innych postach mam problem z odpalaniem samochodu rano.. lecz nie uzyskałem zbytnio żadnych odpowiedzi. Jednakże sprawdziłem jeszcze kilka rzeczy a dokładnie mechanik to zrobił i dlatego chciałbym zapytać czy zły stan wtryskiwacza sterującego może mieć wpływ na odpalanie? Dodam że kąt wtrysku jest ustawiony idealnie..
Ostatnio zmieniony przez szoso Nie Lis 27, 2011 16:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 27, 2011 14:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 27, 2011 15:58   

No wtryskiwacz dziala raczej na zasadzie 0 i 1 :) albo dziala prawidlowo albo nie dziala tak jak powinien. Ale mysle ze bys to wiedzial po tym jak wyglada spalanie badz praca silnika. A jak u Ciebie wyglada stan swiec zarowych? Bo jesli sa niesprawne to naprawde dlugo trzeba krecic silnikiem az pojawi sie zaplon.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
bizon 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 01 Maj 2010
Posty: 2093
Skąd: Poznań

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 27, 2011 18:06   

Jak kat ustawiony to do sprawdzenia akumulator, swiece, przekaznik od swiec, filtr paliwa i mozesz wlac plyn do czyszczenia wtryskiwaczy
 
 
 
imus23 



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 37
Skąd: Jasło



Wysłany: Nie Lis 27, 2011 21:36   

świece nowe beru przekaźnik sprawdzony działa napięcie jak najbardziej poprawne akumulator nowy próbowałem na kilku.. filtr paliwa wymieniony i wlewałem już różne środki do czyszczenia/smarowania
Pytam dlatego ponieważ specjalista od diesli(posiada serwis boscha) tak mi powiedział że chcący wyregulować trzeba zrobić pewne oszukanie na wtryskiwaczu sterującym ale jego stan jest bardzo kiepski.. i muszę kupić nowy albo w idealnym stanie ..
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 27, 2011 21:41   

No już nie przesadzajmy że nowy lub w idealnym stanie. Kupiłem można powiedzieć pierwszy lepszy komplet z SDi na alledrogo za 200 PLN. Od pewnego sprzedawcy. Jeśli nawet znajdziesz nowy to zapłacisz grubo ponad 1000 PLN za sam sterujący ;-) Jeśli masz jakiś szrot warto się przejechać i nawet na próbę go wsadzić i przetestować. Na pewno bym nie kupił nowego ;-) Bo gdyby mnie było stać na takie części to by Jagiem chyba jeździł ;D
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
imus23 



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 37
Skąd: Jasło



Wysłany: Nie Lis 27, 2011 22:39   

no w sumie tak ale kupie kiepski to tylko kasę stracę bo kiepski to już mam ;d pytanie teraz jak odróżnić stan powiedzmy bardzo dobry od kiepskiego ?:)
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 28, 2011 00:13   

Tu musisz liczyć na szczęście. Najlepiej podpytaj czy auto było do ostatniej chwili na chodzie jaki przebieg i takie tam. No i sprzedający musi być ok. Jak kreci i ma negatywy to lepiej nie ryzykować. Ale czemu akurat sterujący?
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Pon Lis 28, 2011 01:19   

sterujący ma swój opór dobry ma w przedziale 95-120 ohm
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
imus23 



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 37
Skąd: Jasło



Wysłany: Pon Lis 28, 2011 15:55   

Na sterującym wtrysku można wykonać pewne oszukanie.. które jest potrzebne aby dobrze odpalał wiążę się to z ingerencją w czujniki dokładnie się na tym nie znam ale ten mechanik się powinien znać skoro ma swój servis boscha i działa w dieslach od lat i skoro on tak mówi tylko muszę ten wtrysk dorwać ;d
 
 
kruszan 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lis 2010
Posty: 1292
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 600

Wysłany: Pon Lis 28, 2011 16:23   

imus23 napisał/a:
Na sterującym wtrysku można wykonać pewne oszukanie.. które jest potrzebne aby dobrze odpalał wiążę się to z ingerencją w czujniki dokładnie się na tym nie znam ale ten mechanik się powinien znać skoro ma swój servis boscha i działa w dieslach od lat i skoro on tak mówi tylko muszę ten wtrysk dorwać ;d


nie chce się wtrącać, ale...

jeśli wtryski leją, są zasyfione i cokolwiek innego to ok - WYMIANA

ale, jeśli wtryski są dobre to kąt wyprzedzenia zapłonu, świece, przekaźnik, szczelność układu paliwowego, pompa, kompresja silnika, korek od baku itp. - trzeba to sprawdzać, jeśli będzie wszystko dobre to będzie dobrze palił - bez kombinacji i oszukiwania czujników...
_________________
Rover 600 2.0 SDi 99'
 
 
imus23 



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 37
Skąd: Jasło



Wysłany: Pon Lis 28, 2011 16:38   

no właśnie problem polega na tym że to wszystko jest sprawdzone i nie odpala tak jak powinien ..
 
 
mirwin 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 628
Skąd: Wołomin

Rover 400

Wysłany: Wto Lis 29, 2011 08:52   

odłącz kostke od wtrysku sterującego i odpal auto. Jak bedzie palił dobrze to może to jego przyczyna. A jeszcze, jakby ten wtrysk był uszkodzony, to auto chodziłoby jak traktor.
 
 
imus23 



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 37
Skąd: Jasło



Wysłany: Pią Gru 02, 2011 19:59   

sam wtrysk fizycznie możę działąć ale możę być w złym stanie mechanicznym
 
 
ukasz0109 



Dołączył: 12 Sty 2011
Posty: 28
Skąd: Chojna



Wysłany: Nie Gru 04, 2011 22:41   

a Gdzie jest ten wtrysk sterujący?
mam podobny problem
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pon Gru 05, 2011 07:36   

Pierwszy wtrysk od lewej. Z kablem.

_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45]. wtrysk sterujący
kurczak Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Lis 20, 2013 18:28
kurczak
Brak nowych postów [R400] Po uszczelnieniu pompy wtrysk wyższe obroty silnika
leci z pompy dalej!!!
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Sro Paź 26, 2011 07:47
szoso
Brak nowych postów [420 Di] opóźnic czy przyspieszyc wtrysk?
Patryk_420Di Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 8 Czw Lut 28, 2013 21:09
Patryk_420Di
Brak nowych postów [R416Si LPG 98r] Leje 2 i 3 wtrysk
miras1962 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Nie Cze 21, 2009 18:15
oprawca_1978
Brak nowych postów [R416 1.6kat] Sekwencyjny wtrysk benzyny....?
madzia Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Cze 27, 2009 12:17
des



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink