Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover200 97r 2.0SD 86KM] Tuning silnika (proszę o foto)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Czw Gru 29, 2011 13:27
[Rover200 97r 2.0SD 86KM] Tuning silnika (proszę o foto)
Autor Wiadomość
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



  Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:20   [Rover200 97r 2.0SD 86KM] Tuning silnika (proszę o foto)

Jak wiadomo przy roverku szału nie ma każdy przy tuningu poleca:
Podkręcenie dawki
podkręcenie turbo-mam
montaż IC- w 2012r zrobię
Wywalić kata- -||-
i tu moja ciekawość zaślepić EGR, odłączyć ODMĘ kiedyś widziałem foto tego ale z 4 godziny przeszukiwałem jak to może wyglądać ale niestety nic nie znalazłem pokombinowałem przy roverku ale nie wiem jak to powinno wyglądać.
Może macie koledzy foto tej przeróbki??? Proszę o waszą pomoc.
_________________
Łukasz
Ostatnio zmieniony przez lukasz18 Czw Gru 29, 2011 16:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:30   

A jaką kolego masz moc teraz??ja planuje zmianę sprzęgła, włożyć intercooler, podkręcić pompę i turbo. Poczuje cos??o ile obrotów przekręciłes cięgno od turbiny??i ile śrubkę od pompy??chce zrobić takie ustawienia jak ktoś ma i jeździ i jest to sprawdzone żeby nie było tak że za dużo paliwa do powietrza albo odwrotnie-wiesz o co chodzi.PZDR

[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 13:30 ]
a takie fotki egr'a to widziałem wczoraj.zaraz poszukam i wyślę
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:34   

nie mam pojęcia chce jechać na hamownie ale jak wywale kata i wstawie ic ale i bez tego jest duza poprawa aż mnie zdziwiło. Powiem że rwie do przodu :grin:
_________________
Łukasz
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:36   

bardzo ci kopci??ja juz kata nie mam
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:37   

Turbo mam na max a pompa mi się rozszczelniła muszę dać do uszczelnienia kapie z niej ale kiedyś podkręcałem pompę o poł-1 obrót śrubki
_________________
Łukasz
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:40   Zaślepka EGR

Znalazłem tylko 1 foto ale zawsze coś.
 
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:40   

nie ma prawie różnicy kolego może delikatna ale może to wina rozrządu bo muszę go ustawić dokładnie
_________________
Łukasz
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:42   

Na te kółka żółte nie zwracaj uwagi.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:43   

ja ten grzybek przy głowicy zostawiłem zaślepiłem go od dołu
_________________
Łukasz
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:43   

Napisz mi jak z tymi ustawieniami pompy i turbo ok??bede wdzieczny :grin:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:47   

turbo mam na maxa choć nie polecają ale nie kręce go na max obroty więc chyba mogę tak mieć a pompe o 1 obrót w prawo
_________________
Łukasz
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 13:50   

czyli cięgno masz na max wkręcone tak??jakie ciśnienie doladowania??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 14:33   

Tak na maxa a co do ciśnienia to nie wiem jestem takim amatorem majstekowiczem :grin:

[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 14:09 ]
ale idzie maszyna 1 2 i ciągnie buty na asfalcie i wcale nie na takich wysokich obrotach :grin:

[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 14:12 ]
a ten wężyk co odłączyłeś od tego grzybka on jest gdzieś podłączony czy jest tak po prostu tylko odłączony???

[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 14:33 ]
Proszę o fotki jak ktoś ma :wink:
_________________
Łukasz
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 14:44   

odma jest zatkana tam w kolektorze?
chyba ktoś jest nienormalny :shock:
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 15:01   

pytanko co to jest ta odma koledzy???
_________________
Łukasz
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 15:15   

Odma to taki wąż ktory idzie od pokrywy zaworów do ryry (przed turbiną) doprowadzającej powietrze do turbiny. A na celu to ma spalanie par oleju. Na w/w fotce nikt odmy chyba nie zatykaol. Mysle ze foto bylo zrobione podczas prac nad silnikiem.

[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 15:15 ]
foto zapozyczone tu z forum
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 15:22   

odma to odpowietrzenie skrzyni korbowej, tak się to nazywa fachowo :wink:
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 15:57   

Mam tak czy to poprawnie???

[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 15:57 ]
ewentualnie inaczej chcę poprowadzić wąż od odmy ale czy ten grzybek jest zbędny???
_________________
Łukasz
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 29, 2011 16:07   

egr zaślepiony dobrze ale z tym bezpiecznikiem topikowym w odmie to głupi pomysł, jak puściła by opaska i by wleciał to uszkodzi turbinę albo i silnik, lepiej coś nasadzić
Ostatnio zmieniony przez szoso Czw Gru 29, 2011 16:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
lukasz18 




Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 79
Skąd: Połajewo



Wysłany: Czw Gru 29, 2011 16:14   

Pomysł z bezpiecznikiem to chwilowy nie miałem nic innego a nie chciałem by zaciągał lewe powietrze :grin:

[ Dodano: Czw Gru 29, 2011 16:14 ]
a wewnątrz nie ma blaszki i proszku w tym bezpieczniku więc nie powinno nic wciągnąć
_________________
Łukasz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów 2.0 D 86KM, da się to jakoś podrasować?
UncleAllEvil Tuning mechaniczny 110 Wto Kwi 15, 2008 19:46
pgrad
Brak nowych postów 220sd 86KM na 105KM - wtrysk
danek_wgw Tuning mechaniczny 1 Czw Paź 28, 2010 17:19
Remigiusz
Brak nowych postów [R200] Rozpórka i foto :D
memphisto Tuning mechaniczny 30 Pon Sty 10, 2011 21:25
dobryziom



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink