Forum Klubu ROVERki.pl :: dzieju- r75 MG 190 2.5 jedyny taki aktualnie 1700kg i rosnie
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
dzieju- r75 MG 190 2.5 jedyny taki aktualnie 1700kg i rosnie
Autor Wiadomość
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 22:34   

rafalmis1 napisał/a:
dzieju, a jest jakiś inny samochód który chciałbyś mieć ?? :mrgreen:

dzieju napisał/a:
mozemy sie dogadac

odezwij się na PW ile byś chciał za twój zestaw


Nie dostalem pW :D
Inne auto .. tak Chrysler 300C ale narazie po za zasiegiem .
Dogadamy sie za jakies 2-3tyg. podczas prac firmy wygluszajacej .

Glosniki juz przyszly .

[ Dodano: Sro Sty 30, 2013 12:57 ]
Markzo napisał/a:
dzieju napisał/a:
Qrde nie wiem ale wiem ze sterownik jest od 190 Mariusz mial problemy ale to zgral , zapytam sie go przy okazji .

Mowil ze nie ma trakcji ale powalczy no i sie udalo wiec pewnie od 190 .

Zapytaj się od czego masz, bo ja chciałem tacie do 75 mocniejsze mapki i tylko te z ZT180 (czyli 2,5 + aftomat) a to to samo co zwykły 75. Nie dało się wgrać mapy z ZT190.


Pytalem dzis Adama ktory to skladal twierdzi ze od 190

Zapytam Mariusza przy okazji o to samo i o mape .

[ Dodano: Sro Sty 30, 2013 12:59 ]
Wygluszenie jest po wycenie :/

Wygluszenie Nadkoli gor i dol .
Wygluszenie komory Silnika Tylko maska
Wygluszenie bagaznika
Wygluszenie Kolumny srodkowej
Wygluszenie 4 drzwi

Poziom wygluszenia najwyzszej jakosci materialy .

Koszt 4000-5000zl.

Zlecenie rusza za jakies 2-3tyg jak obije tylne boczki skora .

bedzie dokumentacja podczas prac wykonywana :D

[ Dodano: Sro Sty 30, 2013 22:34 ]
Mogl by mi ktos poradzic w sprawie nalgosnienia ?

http://forum.roverki.eu/v...p=775567#775567

PROSZE slicznie :D
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 30, 2013 22:34   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 22:39   

Markzo napisał/a:
Nie dało się wgrać mapy z ZT190

czy przypadkiem zt 190 nie ma innych wałków rozrządu??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 22:51   

rafalmis1 napisał/a:
Markzo napisał/a:
Nie dało się wgrać mapy z ZT190

czy przypadkiem zt 190 nie ma innych wałków rozrządu??



Oczywiscie ze ma :D wystrzymalsze utwardzone (do rorzadu potrzebne sa dodatkowe blokady dla tych silnikow ) i jeszcze pare innych zmian o ile pamietam :D przepustnica , uszczelki sa stalowe o ile sie nie myle ?

Mogl by mi ktos poradzic w sprawie nalgosnienia ?

http://forum.roverki.eu/v...p=775567#775567
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 23:02   

dzieju napisał/a:
Poziom wygluszenia najwyzszej jakosci materialy

ile kilogramów przybędzie ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 23:08   

rafalmis1 napisał/a:
dzieju napisał/a:
Poziom wygluszenia najwyzszej jakosci materialy

ile kilogramów przybędzie ??


tyle ile trzeba :D ja nie zwracam uwagi na to wydaje mi sie ze im ciezsze drzwi itd tym lepiej dla dzwieku .

Gosc z firmy apama mowil mi o lekkosci materialow itd. ale kazalem podac koszty i juz :D najlepszej opcji .

Silnik zmienilem dla trfalosci silnikow MG oraz momentu no i z okazji wymiany rorzadu wiec nie zalezy mi na dynamice tak bardzo jak na trfalosci auta i aukustyce :D .

Gaz zlikwidowalem .

Co do glosnikow starych Harmana to ci napisze jak zdemontuje :D
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 23:12   

dzieju napisał/a:
Oczywiscie ze ma wystrzymalsze utwardzone (do rorzadu potrzebne sa dodatkowe blokady dla tych silnikow ) i jeszcze pare innych zmian o ile pamietam przepustnica , uszczelki sa stalowe o ile sie nie myle ?

mierzyłes, wyjmowałes? ja mam odmienne zdanie, modząc V6 przed swapem też napalałem się na osprzęt z ZT190, ale na logikę - inny komputer (inne mapy), inne wałki, inny wydech, inna przepustnica... a na hamowni niecałe 10KM więcej? mówie oczywiście o mocy zmierzonej na hamowni, nie o tym co deklaruje producent :) wg mnie róznią sie tylko programem w komputerze i filtrem powietrza (zs180 - zt190).
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 23:17   

Markzo napisał/a:
dzieju napisał/a:
Oczywiscie ze ma wystrzymalsze utwardzone (do rorzadu potrzebne sa dodatkowe blokady dla tych silnikow ) i jeszcze pare innych zmian o ile pamietam przepustnica , uszczelki sa stalowe o ile sie nie myle ?

mierzyłes, wyjmowałes? ja mam odmienne zdanie, modząc V6 przed swapem też napalałem się na osprzęt z ZT190, ale na logikę - inny komputer (inne mapy), inne wałki, inny wydech, inna przepustnica... a na hamowni niecałe 10KM więcej? mówie oczywiście o mocy zmierzonej na hamowni, nie o tym co deklaruje producent :) wg mnie róznią sie tylko programem w komputerze i filtrem powietrza (zs180 - zt190).


Nie znam sie :( nie odpowiem ci dokladnie trzeba pogadac z Mariuszem

Zauwazylem roznice w dynamice na suchym asfalcie gumy potrafi palic po wylaczenu TC oczywiscie a nie umial tego .

I czuc ze lepiej wchodzi na obroty i jest dokladnie tak jak oczekiwalem jest dynamiczniej .

Sam silnik jest napewno inny mowilo mi to kilka osob .

p.Midowicz , Mariusz, Tomek Tomateam, Adam .

Ale dokladnie podpytaj Mariusza przy okazji.
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 23:23   

Każdy mówi, że jest inny. Tylko nikt nie rozbierał i to takie niezbyt pewne. Bo pisałem z ang firmą, która te silniki rozbierała i dostałem inffo, że są takie same. To samo od gościa, który w PL handluje częściami od ZT/75, na moją prośbę porównywał wałki i głowice - takie same. Niestety nie robiłem tego sam, nie mam fotek ani nic, więc też piszę to nie jako pewniak. Np: numery wałków od ZS/75 róznią sie od tych z ZT190 a opierając się na tym kolesiu są takie same. Pasowałoby postawić auta obok siebie, rozebrać i porównać. Tylko nikt tego przecież nie zrobi ze sprawnym autem ;) Co do przepustnicy to czy inny jest kolektor ssący? jesli nie, to zmiana nawet na taką o srednicy 100mm nic nie da, bo wejscie do kolektora jest sporo węższe.

Auto pewnie, że będzie lepiej śmigac. Nasz tak samo jak odłączysz TC potrafi laczka spalić ;) Tak czy inaczej graty modów, bo idziesz w dobrą stronę :ok:
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 23:30   

Dzieki Markzo .

Stawiam na trfalość .

Moj 2.0v mial juz wedlug T4 315 000 km

Adam ze Skaryszewa i Tomek z Tomateam wiem ze ogladali czesci na wlasne oczy i sa inne walki i uszczelki oraz przepustnica .

Dowiem sie przy okazji spotkania .

A moze mi ktos poradzi co z audio ?

:/

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=85013

Prosze slicznie :D
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sty 30, 2013 23:46   

dzieju napisał/a:
Adam ze Skaryszewa i Tomek z Tomateam wiem ze ogladali czesci na wlasne oczy i sa inne walki i uszczelki oraz przepustnica

z Tomim gadałem na zlocie w łodzi i mówił mi tylko tyle: "inny jest numer, wałków nie widziałem". Jeśli jest aż tyle różnic, to wynik w mocy jest mocno słaby :/

E tam, nasz ma 236kkm i daje rade :P
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Wto Mar 12, 2013 15:08   

Markzo napisał/a:
dzieju napisał/a:
Adam ze Skaryszewa i Tomek z Tomateam wiem ze ogladali czesci na wlasne oczy i sa inne walki i uszczelki oraz przepustnica

z Tomim gadałem na zlocie w łodzi i mówił mi tylko tyle: "inny jest numer, wałków nie widziałem". Jeśli jest aż tyle różnic, to wynik w mocy jest mocno słaby :/

E tam, nasz ma 236kkm i daje rade :P


:D

Dbaj o swojego bo jak zacznie sypac to konca nie bedzie :D

[ Dodano: Wto Mar 12, 2013 15:08 ]
Wygluszanie prawie skonczone :D

Czekam na tunel od tapicerow z R-Design .

https://www.facebook.com/...=1&l=fb0270e12f
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 08:48   

Te pomiary to jakaś porażka. Kto mierzy ogólną skuteczność dźwięku? Na czym i czym mierzyli, różowy szum?
W samochodach jak i ogólnie mierzy się dla danej częstotliwości, czy w jakiejś częstotliwości nie ma przypadkiem podbić, któraś częstotliwość nie zanika.
Jakie materiały zostały użyte do wygłuszenia? Bo widzę tutaj również najtańsze materiały dostępne na rynku.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 09:03   

Wlaśnie patrze i też się dziwie bo jeśli mnie oczy nie mylą to są tam też najtansze maty APP/Boll po 8zł sztuka
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Sro Mar 13, 2013 10:57   

dzieju, tyle kasy na wytłumienie i głośniki zostawiłeś w plastikowych koszach :mrgreen:

Szczerze mi się wydaje że lepiej sam byś wygłuszył drzwi tak jak ja to zrobiłem , dwa dni roboty z założeniem audio .
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 11:17   

greg-si napisał/a:
Te pomiary to jakaś porażka. Kto mierzy ogólną skuteczność dźwięku? Na czym i czym mierzyli, różowy szum?
W samochodach jak i ogólnie mierzy się dla danej częstotliwości, czy w jakiejś częstotliwości nie ma przypadkiem podbić, któraś częstotliwość nie zanika.
Jakie materiały zostały użyte do wygłuszenia? Bo widzę tutaj również najtańsze materiały dostępne na rynku.


Wyslalem prosbe o podanie specyfikacji materiałow uzytych .

Nie zalamujcie mnie :D bo jak dla mnie efekt jest super i mam nadzieje ze nie zostalem oszukany .

Dzwonilem wlasnie aby podeslal mi dokladnie co uzyli i na szybko powiedzial ze w wiekszosci jest jakis Out-Sound, apaflex czy cos i ze przesle mi specyfikacje materiałów jakie uzyli .
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 12:20   

Ja tam widze w środku drzwi na tych fotach coś takiego http://allegro.pl/app-mat...3073899369.html ale ja się tam nie znam wiec moze to faktycznie jakiś hi-end wsadzili ;)
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 12:41   

Pływak napisał/a:
Ja tam widze w środku drzwi na tych fotach coś takiego http://allegro.pl/app-mat...3073899369.html ale ja się tam nie znam wiec moze to faktycznie jakiś hi-end wsadzili ;)


Mam komplet maili :D oraz FV .

Ale na moje oko APP ma mniejsze romby (te wyciecia) niz ta co mam na drzwiach.

Mysle ze nie zaryzykowali by rozmowy mailowe trwały okolo miesiaca , dbalem o szczegoly i wybieralem materialy . Pozyjemy zobaczymy .
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 13:21   

Mam mate APP na chacie i wygląda identyko jak ta w twoich drzwiach no ale moge sie mylic bo jak pisałem żadnym specem nie jestem jednak za te kase to ja bym cos w stylu dynamat'a oczekiwał.
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 13:35   

Co za kraj :/ czlowiek chce zaplacic porzadne miec i nigdy nie wiadomo co bedzie :/

Trzymajcie kciuki bo to przykre :(
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 13, 2013 13:52   

Nikt nie mówi, ze to jest źle zrobione czy coś tylko przeglądając ich ofertę na allegro widać co i ile kosztuje. Nie mówię, ze to dokładnie to samo ale wizualnie bardzo podobne materiały.

http://allegro.pl/mata-wy...3075214761.html

http://allegro.pl/mata-wy...3075222443.html

http://allegro.pl/pianka-...3057734249.html
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Ostatnio zmieniony przez Pływak Sro Mar 13, 2013 13:55, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink