Jedno krótkie pytanie, jest sens takiego tematu? Bo jeśli zlot letni jest już tak długo w przygotowaniu, a sami organizatorzy nigdzie o pomoc nie prosili, to może nie ma sensu wymyślać atrakcji, bo i tak zaplanowane jest coś innego?
Gdyby tak było jak piszesz, to pewnie już zostałaby udzielona wyczerpująca informacja
Przygotowania trwają, a pewne propozycje mogą być wykorzystane. Dlatego nie skazywałbym tego tematu na niepowodzenie
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
to jeszcze przydał by się :
1. Konkurs plastyczny pt. narysuj swojego rovera
2. Przeciąganie liny między posiadaczami MG / Rover
A tak na poważnie na wszystkich zlotach których byłem konkurencje zawsze były pod auta szybkie i mocne. Bardzo fajnie by było jak by sie pojawiły konkurencje które pozawlały by sprawdzić kierowcę i jego umiejetności a nie auto.
"Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty sa dla szybkich kierowców "
Co do ilości konkurencji to zawsze można je połaczyć
np przy dojeździe na miejsce startu konkurencji gdzie kierowca i tak czeka aż poprzedni zawodnik skończy przejazd musiał by zaparkować w kopercie z kołami na kartce papieru przyklejonej do asfaltu. W zależności od dokładności były by odejmowane sekundy z przejazdu.
a po zakończeniu przejazdu ( minięciu linii mety ) gdy juz następny zawodnik jest na torze zrobić slalom na przejazd precyzyjny tyłem.
nie wydłużyło by to czasu samej konkurencji bo i tak kierowca by stał i czekał w ogonku na następny przejazd.
Podzial na troche wiecej kategorii też by sprawił ze uczestnicy bardziej zacięcie by walczyli o sekundy.
Co do obsługi toru to raz był Bielak który faktycznie mierzył czasy przejazdów, na każdym innym zlocie bardzo dobrze radził sobie z tego co pamiętam zarząd. Chyba ze za obsługę toru liczymy pana który otworzył bramę i siedział w kanciapie popijając cocacole
Jestem również przekonany że jeżeli zarząd wystosował by prośbę do któregoś z klubowiczów aby zaopiekował sie jakąś konkurencją to znaleźli by sie wolontariusze którzy by pomogli.
"Szybkie proste są dla szybkich samochodów, szybkie zakręty sa dla szybkich kierowców "
Hmm... ostatnia próba w Radomiu była właśnie typowo pod umiejętności kierowcy, a nie mocy auta.
Chociaż nie powiem, że moc auta i zawieszenie odgrywa kluczową rolę zawsze.
Podobnie było w Ślesinie. Tyle, że próba trochę przesadzona i wiele osób nie ogarniało
Jaka w/g Ciebie powinna być próba ?
dudekmis napisał/a:
a po zakończeniu przejazdu ( minięciu linii mety ) gdy juz następny zawodnik jest na torze zrobić slalom na przejazd precyzyjny tyłem.
To może być. Była też kiedyś konkurencja parkowania tyłem jak najbliżej przeszkody. Przeszkodą były kartonowe pudła, które teraz kojarzą się głównie ze śmiercią jednej z bohaterek serialu Oczywiście w tej konkurencji musiałby zostać wyłączony czujnik cofania
Jeśli o mnie chodzi, to ja na brak zajęć w czasie oczekiwania nie narzekam Jednak bardziej myślałbym o naszych paniach, które faktycznie podczas takich zabaw strasznie się nudzą
Cytat:
Chyba ze za obsługę toru liczymy pana który otworzył bramę i siedział w kanciapie popijając cocacole
Na ostatnim zlocie czas mierzył p. Wróbel. Notatki sporządzała chyba jego małżonka.
dudekmis napisał/a:
Jestem również przekonany że jeżeli zarząd wystosował by prośbę do któregoś z klubowiczów aby zaopiekował sie jakąś konkurencją to znaleźli by sie wolontariusze którzy by pomogli.
Zarząd wyznacza taką osobę na Zlocie i nie ma odmowy
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
ostatnia próba w Radomiu była właśnie typowo pod umiejętności kierowcy
nie wiem co to za umiejętność pozwala rozpędzić auto na odcinku 100m do powiedzmy 80km/h. Bo w moim to sam wróbel by tego nie dokonał . A ty w MG zrobisz to na wstecznym
Z wróblem nie miałem okazji jeździć przez % ale z relacji uczestników było fajnie bo podpowiadał na bierząco co trzeba zrobić i w ten sposób uczył kierowce jak pojechać szybciej. Ale tu też były różnice z racji posiadanej ilości KM.
MaReK napisał/a:
Na ostatnim zlocie czas mierzył p. Wróbel. Notatki sporządzała chyba jego małżonka
Faktycznie czas mierzył wróbel teraz se przypomniałem ale wyniki to chyba pisał BRT lub Daria
Ale wydaje mi sie ze rola wróbla była na przekazaniu wiedzy a nie mierzeniu czasu.
Dla płci żeńskiej mogą być konkurencje :
1. Znajdywanie kluczyków do samochodu w torebce na czas
2. Malowanie sie w lusterku wstecznym na czas
Ale chyba bym nie robił podziału na płeć, kierowca to kierowca i decydując sie na przyjazd na zlot jest świadom/ świadoma ze będzie sie ścigała / ścigał.
Konkurencje poboczne mogą być również bardziej edukacyjne zapełniające wyłącznie czas.
W danym momencie przychodzi mi do głowy np.
- montowanie fotelika dziecięcego każdemu sie wczesniej czy poźniej to sie przyda.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Z wróblem nie miałem okazji jeździć przez % ale z relacji uczestników było fajnie bo podpowiadał na bierząco co trzeba zrobić i w ten sposób uczył kierowce jak pojechać szybciej. Ale tu też były różnice z racji posiadanej ilości KM.
Ważne było jak się ustawić i wejść w zakręt, jak go pokonać bez zbędnych ruchów kierownicą i jak z niego szybko wyjść. Odpowiednie redukowanie biegów podczas nawrotki, itp. itd. Różnice wagowe i mocowe były. Mnie się udało psim swędem uzyskać czas nr 1, a auto mam wolniejsze od emdzika, Kozika, nie wspominając już o Seacie mariusza Chyba, że piszesz o tym co działo się później - czyli takiej pojeżdżawce
Szkoda, że Brt albo Markzo nie jechali, czy kolega Kuba, który w 2006 roku Renaultem o niewygórowanej mocy objechał wszystkich
A to, że p. Wróblewski podpowiadał jak jechać, do też b. ważna rzecz. Fajnie jest się przejechać do Ułęży, gdzie organizuje on takie imprezy.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
nie wiem czy ćwiara będzie, bo to mały tor, nigdy tam jeszcze nie bylem. Do 1/4 szukalbym innego miejsca, tzn miejsce jest, tylko trzeba by legalnie to załatwic
Co do głównego wątku, chyba pozostaje nam czekać na termin i miejsce zlotu, bo bez tego (jeśli zmiany miały by być) nie można nic w części "torowej" zmienić. Natomiast konkursy np: na tuning wizualny/mechaniczny/car audio mozna ogarnac pod osrodkiem, wiec pozostaje kwestia ich przeprowadzenia
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Markzo, za ruszenie tematu.
Według mnie poza typowo sportowymi konkurencjami powinny być równiez konkurencje sprawnościowe. Mnie i moje autko konkurencje typowo sportowe /oczywiście chodzi o uczestnictwo w nich/ juz nie bawią i powiem szczerze, że pobyt na torze na ostatnich zlotach był dla mnie nudny, nie mówiac już o osobie towarzyszącej /w tym przypadku żonie/. No tym samym warto pomyśleć o konkurecjach, w których udział mogłyby wziąć osoby towarzyszące. Nie bedę proponował szczrgółowo konkurencji, ale wiele propozycji zostało zgłoszonych wyżej.
[ Dodano: Pon Lut 13, 2012 10:05 ]
Mam prośbę, nie zaśmiecajcie tematu poprzez pisanie kto, gdzie i kiedy mierzył czas, kto go zapisywał itp.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
konkurencji typowo pod pary też nie ma co robić, ewentualnie konkurencje pod płeć ładniejszą myślę, że płeć brzydsza śledziłaby je z wielkim zainteresowaniem konkurencje nie samochodowe rzut wałkiem do męża czy coś
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum