Forum Klubu ROVERki.pl :: [land rover freelander] nie wkręca sie i wywala błąd niskieg
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[land rover freelander] nie wkręca sie i wywala błąd niskieg
Autor Wiadomość
madmat76 



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 2
Skąd: gdansk



  Wysłany: Pon Maj 14, 2012 17:32   [land rover freelander] nie wkręca sie i wywala błąd niskieg
Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Witam nazywam sie Wojtas jest to mój pierwszy post na forum ,pozdrawiwm wszystkich użytkownikow. Jestem włascicielem landka freelandera 2003 td4 auto jest po wymianie pompy wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy podejżewam za poprzedni własciciel w anglii śmigał na opale ,i dzieki tym zabiegom auto zaczeło jeżdzic odpalać diagnostyka przy uruchomieniu ijeżdzie do 2,5 tysiaca obrotów gasnie.Po przekroczeniu 2,5 tys obrotow wyskskuje bład niskiego cisnienia i autko zaczyna dymić.Kombinowalem podmieniając pompe paliwowa w nadkolu, wymieniłem odmę nie przyniosło to żadnych zmian prosił bym o jakies wskazówki pozdrawiam wojtas.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 14, 2012 17:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
SyntaX 



Pomógł: 93 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 2228
Skąd: Łódź



Wysłany: Pon Maj 14, 2012 20:07   

Sprawdź czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej i obejrzyj dokładnie węże od intercoolera.
U mnie jak wąż strzelił nie było widać pęknięcia za to było widać ładną chmurkę z tyłu i ciągnął max 2700 obrotów.
 
 
SLEZA 



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 8
Skąd: dolnośląskie



Wysłany: Pon Maj 14, 2012 20:40   

SyntaX ma rację ,sprawdź to najgrubsze kolano, prędzej czy później zawsze pęka.
 
 
madmat76 



Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 2
Skąd: gdansk



Wysłany: Nie Maj 27, 2012 15:33   

dzieki panowie czyli jak na chłopski rozum czujnik cisnienia jezeli jest uszkodzony ,przy rozruchu i niskich obrotach błąd nie będzie wyskakiwał?!

[ Dodano: Nie Maj 27, 2012 15:33 ]
Witam temat odkopuje poniewaz tematu nie udało mi sie zakończć : w miedzyczasie wymieniłem turbine podmieniłem czujniki cisnienia pośredniego cisnienia na listwie czujnik doładowania w kolektorze ssacym przepływomierz i dalej nic !! !!!!!! auto odpala dymi i ma problem z wkręceniem sie na obroty ,około 2,5 tysiąca obrotów zapala sie diagnostyka i auto zaczyna szarpac i mocniej dymić . Prosze o jakies wskazówki co dalej robic.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Land Rover] Artykuły z którymi warto się zapoznać
kasjopea Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Sty 09, 2011 00:47
kasjopea
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] FAQ z nr częsci
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 2 Czw Lut 08, 2018 14:05
SyntaX
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Linki do stron z przydasiami do Freelandera
sknerko Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Czw Cze 02, 2016 10:32
sknerko
Brak nowych postów Przyklejony: [Freelander] Foto poradnik demontaż konsoli środkowej.
Proszę o przypięcie do FAQ
SyntaX Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 0 Nie Wrz 09, 2012 08:21
SyntaX
Brak nowych postów [FreeLander]Regeneracja reduktora w Land Rover Freelander
TrueGrand Land Rover (Freelander, Range Rover itp.) 10 Nie Maj 26, 2013 11:57
robag



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink