W Twoim R200 jest pasek a czy to możliwe to na pewno leszczu Ci zaraz napisze
Tak jak koledzy wyżej pisali, niestety u nas siedzi pasek. i raczej on nie jest odpowiedzialny za drgania. Ja cały czas czekam na filmik, bo jestem bardzo ciekawy co jest przyczyną.
Ja obstawiam układ zapłonowy, świece, kable WN, cewka i rozdzielacz zapłonu. Pojedz do machania, niech obejrzy świece a jeśli założycie nowe, to warto sprawdzić szczelinę pomiędzy elektrodami powinno być zdaje się 0,9mm. Kable sprawdzić można poprzez zroszenie ich wodą, zraszaczem takim do kwiatów albo po płynie do szyb w ciemnym będzie widać przeskakujące iskry, kopułka i palec trzeba sprawdzić wzrokowo, jeśli widać będzie duże zużycie to trzeba wymienić
swiece i kable sprawdzone i sa dobre
[ Dodano: Pon Lip 02, 2012 18:21 ]
rovek napisał/a:
A kiedy miałaś wymieniany rozrząd i olej w silniku? Masz stan oleju?
- olej w silniku (tak jak i wszystkie inne wraz z filtrami, takze olej w skrzyni i od wspomagania) wymienialam w kwietniu, na rozrzad tez jeszcze nie czas wg mechanika
[ Dodano: Pon Lip 02, 2012 18:24 ]
Chyba nie pozostaje mi nic innego jak podjechac na T4 do Wrzeszcza Zadne kontrolki nigdy sie nie zapalaja przy tych drganiach jeszcze dodam.
PS rovek no troche bylo tych problemow, ale teraz wychodzimy na prosta, zostaly juz tylko te drgania wlasciwie.
- olej w silniku (tak jak i wszystkie inne wraz z filtrami, takze olej w skrzyni i od wspomagania) wymienialam w kwietniu, na rozrzad tez jeszcze nie czas wg mechanika
Sprawdź na bagnecie czy masz stan, to bardzo ważne. Sprawdzać powinno się dosyć często, to nie jest trudne, nawet na szkoleniu na prawko tego uczą.
A reszta układu zapłonowego? Ja dalej upierał bym się przy układzie zapłonowym. Ten T4 nic Ci raczej nie powie czego już nie wiesz? Skoro usterka występuje sporadycznie, to wykluczył bym mechaniczne czynniki, bo wtedy objawy występowały by ciągle, albo w określonych warunkach - prędkość/obroty, a u Ciebie się buda trzęsie sporadycznie. Sprawdzie cewkę, w roverku ona jest bardzo niefortunnie zamontowana i narażona na uszkodzenia, a jai to problem ja podmieić na inną i pojeździć tydzień?
kiedy był wymieniony rozrząd? i jaki masz przebieg? dolne koło na wale ma czasami luz i jak się ustawi na znaki to nie zawsze jest ok. pasek rozrządu jest dobrze napięty ? zdejmij obudowę paska i zobacz napinacz jak jest ustawiony. Czasami są drgania od żle napietego paska Jaksie sama tego boisz to wez kogos, zeby było na kogoś zgonić
http://www.youtube.com/watch?v=CM5oA2X03z8
Panowie, thebloody potrzebuje po prostu jednego dobrego mechanika.Bo przyczyn może być mnóstwo tego problemu.Może nawet to być problem nie odbijającego prawidłowo tłoczka hamulcowego.Będzie klocek trzeć o tarcze co będzie słychać jako pisk,cykanie,ocieranie itd. i blokować tarcze co przy ruszaniu lub wolnej jeździe będzie telepać budą.
rovek, sprawdzam olej bagnetem regularnie, wszystko jest OK
slax, przy cewce bylby problem z odpalaniem, prawda?? a on odpala zawsze od dotkniecia
Harry, przebieg ok 180500, rozrzad nie pamietam na ilu robiony, nie mam ksiazki przy sobie, ale jeszcze nie czas
Sluchajcie, podjechalam na stacje diagnostyczna na kompa, podpielam sie, mieli program do Rovera, polaczylo. Komp pokazal blad nr 9 - Czujnik cisnienia kolektora dolotowego. Blad zostal wykasowany, w miedzy czasie silniczek krokowy przeczyszczony. Na dwa dni byl spokoj, dzis w korku znow telepka w Tczewie, wiec po ok 50 km od domu. Mysle, ze to bedzie bezwzglednie do wymiany.
Andrzej_1272, linka wymieniona i sprzeglo śmiga jak u Ciebie, lodzio miodzio
[ Dodano: Sro Lip 04, 2012 13:57 ]
A swoja droga polecam te stacje (Kwidzyn, na przeciwko szpitala), bo podpiecie do kompa i wykasowanie bledu kosztuje 50 zł (ode mnie wzial 30, ale mialam spodnice) a nie to co w Gdansku 170 zl...
Nie jestem pewny, ale to będzie chyba ten zielony czujnik który jest przykręcony w kolektora na dole po prawej stronie.
6 tabelka od góry.
http://www.mgfcar.de/sensor/
Zablokowany hamulec nie będzie telepać budą. Piszczeć owszem. Gdyby był przyblokowany przód to ściągało by kierownicę.
Zgadzam się. Ja tak miałem. Jak się zablokował to auto było słabsze i zaczynało zwalniać. Od razu czuć że coś jest nie tak. A po kilkuset metrach zaczynało samo hamować lecz nie trzęsło nadwoziem ani nie ściągało.
[ Dodano: Sro Lip 04, 2012 19:04 ]
thebloody napisał/a:
(ode mnie wzial 30, ale mialam spodnice):
Sprawdzę ten patent przy następnej wizycie u mechanika
_________________ Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
w kolektorze jest czujnik temp. powietrza w dolocie ten zielony. Macie nawet podpisane czujniki i wprowadzacie dziewczynę w błąd. ten czujnik używany kosztuje 40 zł nowy w Łodzi 200. Czujnik ciśnienia jest w komputerze i z komputera wychodzi plastikowa rurka. Jeżeli taki błąd Ci wyskoczył. spr. cala tą rurke plastikową czy nie jest pęknięta u króćce od niej. Jeżeli będzie ok. to trzeba wymienić czujnik w ECU albo całe ECU
w tabeli jest napisane za co jaki czujnik odpowiada
trochę angielskiego i można coś zrozumieć
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum