Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Moduł LSM i komunikat err
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Moduł LSM i komunikat err
Autor Wiadomość
HarryVip 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 632
Skąd: Zakopane

MG ZT-T

Wysłany: Wto Kwi 01, 2014 10:01   

Na ryzyko, używkę z aledrogo.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Kwi 01, 2014 10:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 02, 2014 21:44   

Ja też mam używkę, w dobry stanie wizualnym, od ADI-CZĘŚCI - banner na stronie głównej. Z tego co widziałem, ma ich jeszcze od pyty ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 02, 2014 23:33   

Gdzie są wtyczki do tych czujników, chciałbym u siebie dołożyć jak juz mam xenon :-P w RAVE nic nie piszą :-(
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 02, 2014 23:34   

Na wahaczach ;D Ja mam z tyłu i przodu.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 02, 2014 23:36   

MaReK, :-D super, to wiem, którędy leci kabel? Jakieś może foto?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Kwi 02, 2014 23:40   

Hehe ;) No cóż, tyle razy tam zaglądam i nigdy nie zagłębiałem się w trasę wiązki.
Jak nikt inny nie ma, to będąc na podnośniku mogę zrobić fotkę i przyjrzeć się temu bliżej.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sro Kwi 02, 2014 23:49   

Fajnie by było, bo ja więcej siedzę w kanale niż w samochodzie i nic nie widziałem. W RAVE jest schemat, ale już nie ma zdjęcia wtyczki. Najlepiej było by wyciągnąć LSM i zobaczyć czy są piny od czujników wolne czy nie. Juz wiem co będę robił jak wstanę w południe :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Kwi 03, 2014 00:01   

Jak już zostało tu dowiedzione, LSMy różnią się budową dla wersji XENON. Być może właśnie odczytem tychże czujników. Po prostu jest pewna grupa elmentów SMD na płytce, która w wersji z xenonami występuje, a bez xenonów ich brak.

Wydaje mi się, że w RAVE powinien być numer wtyczki w opisie schematu, a potem tenże numer należy odnaleźć w spisie wtyczek także w RAVE i powinna być tam fota.

[ Dodano: Czw Kwi 03, 2014 00:01 ]
Czyli te czujniki nazywają się w RAVE: Sensor-Height-Front (Rear) (T238) (T237)
Wtyczka numer C1574 (3 pin) przód oraz C1575 (3 pin) tył.

Połączenia z przodu wchodzą na LSM'a na piny (19, 22, 23)
Połączenia z tyłu wchodzą na LSM'a na piny (14, 26,46)

I te piny w/g rozpiski którą wyżej podałem są NOT USED (widocznie dokumentacja
jest ze zwykłego LSM'a ) :D

Ale masz racje, w moim RAVE którego posiadam nie ma tych wtyczek :)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 03, 2014 13:20   

No i Marek nie masz co zdjęć robić :-\ nie ma kabli w tych pinach co podałeś.
Pierwszy raz wyciągam LSM i chwała mi za to, bo już nalot na pinach spory byl
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
HarryVip 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 632
Skąd: Zakopane

MG ZT-T

Wysłany: Czw Kwi 03, 2014 22:47   

Ciekawe czy ścieżki od pinów odpowiedzialnych za czujniki prowadzą "w próżnię" w LSMie z ręczną regulacją, czy też są pod coś podpięte.
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 03, 2014 22:57   

no właśnie tak samo się zastanawiałem, bo piny w LSM są, nie ma we wtyczce
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 04, 2014 01:19   

No ja już nie mam LSMa z xenonami i tym obszarem wypełnionym elementami SMD więc nie sprawdzę. Jednak ścieżki można prześledzić... jak znajdę chwilę mogę popróbować.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
HarryVip 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 632
Skąd: Zakopane

MG ZT-T

Wysłany: Pią Kwi 04, 2014 01:34   

rafalmis1 napisał/a:
[...]nie ma kabli w tych pinach co podałeś.

Na Twoim miejscu pokusiłbym się o podciągnięcie przewodów do czujników. Jeśli oczywiście masz lampy ze sprawnymi silniczkami i odpowiednią wersję (autoregulacja) LSM-a. T4 w takim przypadku nie jest potrzebny, wystarczy PASoft i kodowanie LSM-a.
rafalmis1 napisał/a:
Pierwszy raz wyciągam LSM i chwała mi za to, bo już nalot na pinach spory byl

Jak nie było jeszcze szlamu, nie musiałeś się spieszyć. :mrgreen:

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2014 01:32 ]
Tylko czujniki musiałbyś zakupić z metalowymi mocowaniami od R75, bo w E46 są całkiem inne.

[ Dodano: Pią Kwi 04, 2014 01:34 ]
MaReK napisał/a:
No ja już nie mam LSMa z xenonami i tym obszarem wypełnionym elementami SMD więc nie sprawdzę. Jednak ścieżki można prześledzić... jak znajdę chwilę mogę popróbować.

Mam chyba ze dwa manualne, ale rzeźbię cały czas te DLRy nieszczęsne i nie chce mi się szukać.
P.S.
Kiedy się na wymianę żarówek wybierasz? :mrgreen: Xenon po stacyjce by się mocna przydał. :razz:
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Pią Kwi 04, 2014 01:46   

Nie wiem. Ale wybieram się w odwiedziny do BritishCars.pl może poproszę Mariusz418 żeby mi włączył tę opcję. Auto XEN po stacyjce? ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
HarryVip 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 632
Skąd: Zakopane

MG ZT-T

Wysłany: Pią Kwi 04, 2014 02:26   

MaReK napisał/a:
Nie wiem. Ale wybieram się w odwiedziny do BritishCars.pl może poproszę Mariusz418 żeby mi włączył tę opcję. Auto XEN po stacyjce? ;)

Poproś koniecznie. Xen po zapłonie bez silnika. Niestety T4 koduje zupełnie według innych zasad niż NCS w module E46. Prawdopodobnie o halogenach można zapomnieć. Pozostają DLRy po silniku. Ale pewność będę miał jak porównam Xen po silniku z Xen po zapłonie. Jeśli różnica będzie tylko w bajcie 0x0070 (po silniku jest A1) to raczej fogi odpadają.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3427
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Pią Kwi 04, 2014 08:00   

HarryVip napisał/a:
Ciekawe czy ścieżki od pinów odpowiedzialnych za czujniki prowadzą "w próżnię" w LSMie z ręczną regulacją, czy też są pod coś podpięte.
w próżnie. Przedni sygnałowy idzie do żółtego kondensatorka (którego brak w wersji bez xenon), a tylny gdzieś mi zginął gdzieś od strony ścieżek tez w pustych polach. Zasilanie chyba na obu czujnikach jest
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 23, 2014 16:23   

A ja mam krotkie szybkie pytanko :D

Czy mamy w roverkac i MG przekazniki od kierunkowskazow ?

?? ?

Chcial bym zlokalizowac sygnal 12V powodujacy zapalanie sie wszystkich kierunkowskazow np. przy otwieraniu auta .

Sumujac ...

Szukam 12v ktore pojawia sie na dluzsza chwilke po otwarciu auta z pilota (zapalaja sie wszystkie kierunkowskazy na dluzszy czas 2-4sec)
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sro Lip 23, 2014 16:57   

dzieju napisał/a:
Czy mamy w roverkac i MG przekazniki od kierunkowskazow ?
L S M
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Sro Lip 23, 2014 17:28   

dzieju napisał/a:
Szukam 12v ktore pojawia sie na dluzsza chwilke po otwarciu auta z pilota (zapalaja sie wszystkie kierunkowskazy na dluzszy czas 2-4sec)


Podświetlane klamki hmm?
 
 
dzieju 
Instytucja wspierająca




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 874
Skąd: Częstochowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 23, 2014 17:45   

Nie ;) ale pomysł dobry.

Myśle o światłach zalaczajacych sie po otwarciu auta.

Mijania.

Ale klamki tez niezły pomysł ;)
_________________
Naprawa VIS - brak mocy i duze spalanie w silnikach V6
http://forum.roverki.eu/v...p=648924#648924
You tube
http://www.youtube.com/user/dzieju80
http://www.facebook.com/grzegorz.ciekot
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Komunikat EP-E02
tracid9 Rover serii 75, MG ZT 2 Pią Lip 22, 2011 08:17
sebapol
Brak nowych postów [ komunikat ]
meechoo Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Sty 01, 2021 18:07
marcin.misek
Brak nowych postów [R75] Komunikat....Engine Disabled
tracid9 Rover serii 75, MG ZT 8 Wto Sie 11, 2009 14:55
Robertus74
Brak nowych postów [MG ZT-T] komunikat motor test
alter6 Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Maj 26, 2014 11:33
alter6
Brak nowych postów [R75] Komunikat na ekranie i warkot silnika
bujak19 Rover serii 75, MG ZT 8 Pią Wrz 19, 2008 16:27
bujak19



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink