Forum Klubu ROVERki.pl :: [K-series] Rezonator powietrza
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[K-series] Rezonator powietrza
Autor Wiadomość
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 12:20   [K-series] Rezonator powietrza
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999

Rozwalił mi się podczas kolizji rezonator powietrza i mam pytanie do czego on jest potrzebny?
co jak będę jeździł bez niego? Czy może on jest niezbędny i koniecznie musi być założony?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 12:20   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 12:39   

Mozna bez śmigać, w środku w nim nic nie ma ale bez niego jest utrata mocy :grin: Czemu to nie wiadomo ale tak jest :mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 13:48   

Właśnie tego potrzebowałem wiedzieć, już zacząłem się martwić że jakiś dziwny jestem bo czuje, że auto osłabło po kolizji i to dziadostwo mam rozwalone a nie wiedziałem ze to ma jakiś wpływ.
Zamówiłem już nowe.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 22:33   

Cytat:
Rezonator ma na celu, jak sama nazwa wskazuje, wywołanie efektu rezonansu (napełnianie cylindrów odbywa się cyklicznie, a nie w sposób ciągły - struga powietrza ma charakter fali, przez co możliwe jest wykorzystanie tego zjawiska) przy pewnych obrotach, tj. wprawienie dostarczanego powietrza w drgania o stosunkowo dużej amplitudzie. Dzięki rezonatorowi silnik zyskuje na elastyczności,
 
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 22:39   

Harry napisał/a:
Dzięki rezonatorowi silnik zyskuje na elastyczności,

O to to to , przestał sensownie wyprzedzać nie wiem jak na PB (nie sprawdzałem)ale na LPG osłabł
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
etm 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2011
Posty: 29
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 22:58   

a jak ten rezonator wygląda? Gdzie go znajdę pod maską?
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 23:16   

http://allegro.pl/freelan...2635381050.html
U mnie w nadkolu lewym na rurze przed filtrem powietrza
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Sro Wrz 19, 2012 23:29   

etm napisał/a:
a jak ten rezonator wygląda? Gdzie go znajdę pod maską?


pod akumulatorem tzn. pod podstawą plastikową. Jak odkręcisz puszkę filtra powietrza to bedziesz miał pod nią 2 śruby na klucz 8 i jak je odkręcisz to wyjmiesz rezonator. Taka plastikowa puszka
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Wrz 20, 2012 17:25   

w kv6 bez rezonatora miałem spadki mocy :) takze zakladajcie to :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
brkzzz 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 10 Mar 2012
Posty: 815

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 22, 2012 17:00   

W całym zakresie obrotów odczuwaliście brak rezonatora?
Gdzieś wyczytałem, że jego brak jest odczuwalny jedynie w środku skali, tak ~4 krpm, coś à la taka mini-turbo-dziura.
_________________
Pozdrawiam,
Adam
 
 
sknerko 




Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Wto Paź 23, 2012 08:50   

brkzzz napisał/a:
W całym zakresie obrotów odczuwaliście brak rezonatora?

Nie.
Czuć było właśnie powyżej 2700 tak do 4500 obrotów, najbardziej przy wyprzedzaniu nawet jak zredukowałem to jakby siły nie miał.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [G-series] Diesel G-series CommonRail
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 26 Pią Sty 30, 2015 23:43
Remigiusz
Brak nowych postów [1.4 K-series] hgf
Skandal Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Wto Lis 27, 2012 23:07
Harry
Brak nowych postów [R All K-series]
Pytanie co do Oleju/Śilnika
kolin Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Sro Lut 13, 2008 16:46
hoosar
Brak nowych postów [R ALL] K Series 1.4 16V 104KM
Ustawienia do Landi Renzo Omegas.
f1x Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 7 Wto Kwi 13, 2010 13:02
tezewiusz
Brak nowych postów [L-series] Zrob to sam
Remigiusz Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Wto Sty 28, 2014 17:44
Ukor



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink