Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover 214si] Kilka pytań już po kupnie roverka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover 214si] Kilka pytań już po kupnie roverka
Autor Wiadomość
kzfr 



Dołączył: 06 Paź 2012
Posty: 29
Skąd: Tarnowskie Góry

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 06, 2012 16:17   [Rover 214si] Kilka pytań już po kupnie roverka
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1997

Witam. Jako że jest to mój pierwszy temat zaznaczam że jestem od kilku dni posiadaczem Rover'a 214si 1.4 16v z 1997r na samej benzynie. Jestem początkującym kierowcą a to był mój pierwszy zakup. Kupiłem go bez rygorystycznych wymagań a efekt oglądania/sprawdzania auta był taki - ma jeździć i nie rdzewieć od dołu.

Tak też było jednak jaki to pierwszy błąd zrobiłem to po jednym dniu i 30min sprawdzeniu auta na następny dzień go kupiłem, to teraz się "wyostrzają" problemy

A oto problemy:
- przy większej prędkości gdy zaczynam mocniej hamować auto zaczyna "drżeć"
na stacji diagnostycznej powiedzieli - wymiana gum, opon i powinno ustąpić a na koniec na zbieżność.

- lekko znosi na lewo - to opony/zbieżność wg. stacji diagnostycznej

- czuć paliwem na bagnecie
wyczytałem że to wina zbyt małych odcinków prawda? Wymiana oleju będzie dopiero w poniedziałek.

- w zbiorniczku z płynem chłodniczym znalazła się "galareta ale nie super gęsta utrzymuje się to na samej powierzchni w zbiorniczku. Czyżby olej i jak się go w pełni pozbyć wystarczy spuścić?

- zbiorniczek z płynem do spryskiwaczy przepuszcza płyn przez uszczelkę między zbiorniczkiem a tuleją wlewu. Można potraktować to sylikonem czy raczej poszukać gumy która będzie lepiej uszczelniać?

- w aucie jest głucho (nie cicho - nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć) a prace silnika słychać "za głośno" można to jakoś wyeliminować?

- gałki lusterek chyba nie stykają czy wystarczy je tylko wyczyścić w środku?

Oleje,płyny i filtry będą wymieniane w poniedziałek.