Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 220 sdi] mala moc po regeneracji turbiny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[rover 220 sdi] mala moc po regeneracji turbiny
Autor Wiadomość
visionperfect 



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 44
Skąd: Lubsko



Wysłany: Sro Lis 28, 2012 20:59   [rover 220 sdi] mala moc po regeneracji turbiny
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997

Witam, mam taki problem, zregenerowalem turbine, wymieniłem węże itp i samochód smigal aż miło, choć byli jak by głośno słychać turbine, ale teraz samochód stracił moc, rozpędza się do 3000 obr i dalej już nie idzie, ustawialem też w nim zaplon przez to kontrolka check przestała migac. Z rury nie dymi ani na biało ani na siwo. Może wiecie co jest przyczyną spadły mocy- turbina też ciszej jakby chodzi.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Lis 28, 2012 20:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 28, 2012 21:14   

sprawdź ciśnienie doładowania, może turbo jest przykręcone
 
 
visionperfect 



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 44
Skąd: Lubsko



Wysłany: Sro Lis 28, 2012 21:33   

Jak to sprawdzić?
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 08:58   

visionperfect napisał/a:
Jak to sprawdzić?

Montujac manometr wpinajac sie w weza idacego z turbiny do grodzi silnika(map sensora)
zegar doladowania kupisz juz od 70zł (na allegro)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
visionperfect 



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 44
Skąd: Lubsko



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 13:20   

witam,
odczytałem kody błędy i wyświetlił mi 19 i 31, czujnik położenia wału korbowego, wiecie co to może oznaczać?
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 13:25   

visionperfect napisał/a:
witam,
odczytałem kody błędy i wyświetlił mi 19 i 31, czujnik położenia wału korbowego, wiecie co to może oznaczać?


Oznaczać to może, że coś z tym czujnikiem jest nie tak.
 
 
visionperfect 



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 44
Skąd: Lubsko



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 13:37   

zdaje sobie sprawę że coś z nim jest nie tak skoro wyświetlił mi się błąd, ale raczej szukam odpowiedzi na to czy to może mieć wpływ na zmniejszenie mocy samochodu, brak przyśpieszenia i możliwości wkręcenia się powyżej 3 tyś obr.?
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 13:41   

Może mieć wpływ, jest to b. ważny czujnik.
 
 
visionperfect 



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 44
Skąd: Lubsko



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 13:47   

a może wiesz jeszcze gdzie on się znajduje, chciałbym go wymienić, bo czujnik już zamówiłem.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Czw Lis 29, 2012 14:54   

Czujnik znajduje sie w bloku ,kolo turbiny(łatwo go dostrzec po idacych kalblach do niego.)
zreszta najpierw spradziłbym czy nie jest gdzies przewod naderwany badz styk,a dopiero go wymieniał
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
visionperfect 



Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 44
Skąd: Lubsko



Wysłany: Pon Gru 03, 2012 13:19   

mechanik mi dokręcał coś przy turbinie po wymianie, musiał go może naruszyć albo coś, sprawdzę zawsze zamówiony towar można odesłać.

Mam do was jeszcze jedno pytanie, znacie sposób jak zwiększyć moc nawiewu w nagrzewnicy, tak aby mocniej dmuchało, u mnie tak słabo dmucha że w obecnym czasie w ogóle nie odparowuje mi przednia szyba, nie mówiąc o bocznych.

Co do tego, zamówiłem jeszcze filtr kabinowy i może faktycznie się poprawi ten nawiew.

[ Dodano: Pon Gru 03, 2012 13:15 ]
witam,
no więc czujnik położenia wału nie miał żadnego wpływu na przyspieszenie samochodu. Po wymianie czujnika błąd już nie występuje, a autko słabe, na 5 biegu od 2tyś już nie idzie, powoli rozpędzi się do tych 3 tyś- ok 120 km/h a dalej już nie idzie jak powinien. Jedyne co mam nadzieję że się poprawi to spalanie, bo w okresie awarii tego czujnika autko paliło 10l/100 km/.

Kto wie co jest przyczyną słabej mocy?

[ Dodano: Pon Gru 03, 2012 13:19 ]
Czy może turbina padła, ale samochód nie kopci, ani na czarno, ani na siwo, ani na biało
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [rover 25 idt]Gruszka turbiny jak działa ?
yamakazi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Wrz 29, 2014 22:11
yamakazi
Brak nowych postów [R 220 SD '97] nie zaskakuje po regeneracji pompy wtryskowej
bubu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Gru 19, 2013 21:36
bubu
Brak nowych postów [R220] turbo GT 15 problem przy regeneracji
tedik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Paź 30, 2016 09:56
Markzo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R25] 1.8 vvc 160 z mozliwoscia turbiny
Sylwek1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Nie Maj 05, 2013 18:48
Adrian



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink