Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZS 180 2,5 V6] moment dokręcania śrub głowicy? Zna ktoś?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZS 180 2,5 V6] moment dokręcania śrub głowicy? Zna ktoś?
Autor Wiadomość
Invisible 




Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 62
Skąd: Sejny

MG ZS

Wysłany: Czw Gru 20, 2012 16:42   [MG ZS 180 2,5 V6] moment dokręcania śrub głowicy? Zna ktoś?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 2001

Witam. Otóż, że się zabrałem do roboty i rozkręciłem pół silnika mam problem ze znalezieniem schematu dokręcania śrub do głowicy, tak samo z śrubami od rozpołowienia głowicy. W tym miejscu nie ma uszczelki tylko jest zastosowany sylikon. Ale na pewno też jest sposób na dokręcenie tych śrub tak jak i przy pokrywie zaworów. Ma ktoś może takie schematy? Nie mogę nigdzie znaleźć takich ważnych informacji. Tak samo nigdzie nie znalazłem schematu ustawienia rozrządu ;) Musiałem robić znaki. Panowie jak macie to prześlijcie mi w jakiś sposób. Przyda się na przyszłość na forum ;)

Z góry dziękuję i pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 20, 2012 16:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Gru 21, 2012 16:47   

wszystko masz w RAVE, pobierz i działaj. Po co rozdarłeś motor?
 
 
 
Invisible 




Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 62
Skąd: Sejny

MG ZS

Wysłany: Sob Gru 22, 2012 12:52   

zaglądałem do zaworów i uszczelniaczy ;) czysta ciekawość. Głowica poszła do majstra i wygląda jak nowa.

Jeżeli chodzi o głowicę to:

posób dokręcania śrub
naprężanych głowicy cylindrowej
(metoda dokręcania momentem
oraz kątowa)
Przed zainstalowaniem śrub w
silniku posmarować gwinty i łby śrub
olejem silnikowym.
Dokręcić każdą śrubę głowicy
cylindrowej w pokazanej kolejności
momentem do 2.5 kgm.
Zaznaczyć punkt odniesienia i
znowu dokręcić każdą ze śrub w tej
samej kolejności o kąt 90°
(drugie dokręcanie).
Stosując śruby typu naprężanego
oraz metodę dokręcania momentem
oraz kątową, uzyskujemy to, że nie
ma potrzeby ponownego dokręcania
śrub głowicy cylindrowej po
naprawie. Ogólnie mówiąc możliwe
jest dwukrotne wykorzystanie śrub
głowicy po demontażu a
wymagana długość śrub głowicy
wynosi 200 mm.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [414i]jak ustawic rozrzad ,jaki moment dokrecania głowicy
viansa2003 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Mar 26, 2014 22:54
sTERYD
Brak nowych postów [R416] Moment dokręcenia szpilek głowicy
klark Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Wto Paź 30, 2007 16:48
klark
Brak nowych postów [R416] Odkręcanie śrub głowicy
jakim kluczem - jaka koncowka?
dawidd Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Czw Lut 26, 2009 00:02
secio
Brak nowych postów [R416] Pytanko odnośnie śrub (szpilek) głowicy.
Lechos Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Sie 09, 2008 11:37
Lechos
Brak nowych postów [R400] Momenty dokręcania.
daro76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Maj 05, 2008 14:25
sTERYD



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink