Forum Klubu ROVERki.pl :: [R216 Coupe] Montaż halogenów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R216 Coupe] Montaż halogenów
Autor Wiadomość
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 03, 2013 21:33   [R216 Coupe] Montaż halogenów
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1994

Udało mi się kupić w dobrej cenie kpl. halogenów z ramkami, włącznikiem i końcówką wiązki do Tomcat'a, jednak muszę zbudować wiązkę, co nie jest skomplikowane i sobie spokojnie poradzę.
Problem mam jedynie z włącznikiem. We włączniku jest 5 pinów:
- masa,
- "+" z aku lub bezpiecznika swiateł
- wyjście na przekaźnik
- podświetlenie włącznika (gdy światła włączone)
- kontrolka włączonych halogenów
Tak mi się przynajmniej wydaje, że tak te piny powinny wyglądać.
Potrzebuję pomocy jak w nim rozszyfrować "piny", który jest od czego, aby właściwie móc podłączyć włącznik.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 03, 2013 21:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 03, 2013 21:53   

Masz kostkę?
Jeśli tak to można polecieć po schemacie i kolorkach.
Jeśli nie masz kostki to miernik i trzeba pomierzyć przejścia.
Zasilanie kiedy świeci kontrolka zapalonych halogenów oraz podświetlania włącznika razem z masą znajdziesz bez większych problemów idąc od ścieżek żarówek.
Pozostają jeszcze dwa przewody a to już nie problem. Jeśli jest 5 przewodów.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 04, 2013 09:15   

greg-si napisał/a:
Masz kostkę?
Jeśli tak to można polecieć po schemacie i kolorkach.
Mam kostkę, ale od podgrzewania tylnej szyby, więc po schematach nie da rady.
Czyli zostaje rozebranie włącznika.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 04, 2013 09:35   

To wpinaj kostkę, przepikaj wszystkie możliwości. Dużo tego nie ma ;)

[ Dodano: Pią Sty 04, 2013 09:35 ]
Bez kostki też można sobie poradzić tylko trzeba ustalić który to pin numer 1 we włączniku :)
Według rave masz wykorzystane 4 przewody:
1 - plus
2 - plus
4 - zasilanie przekaźnika (nie wiem czy to + czy - ale pewnie +)
5 - najprawdopodobniej minus

Wpinaj kostkę i sprawdzaj ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 04, 2013 18:17   

Już rozgryzłem włącznik i wygląda to tak:
- masa
- "+"
- "+" po włączeniu
- "+" ( nie zdążyłem sprawdzić, czy po włączeniu, czy stały)
- podświetlenie włącznika.
Jedno, co mnie zastanawia to, że nie ma piny na kontrolkę, która jest we włączniku.
Niestety :bezradny: na koniec przypadkowo zrobiłem zwarcie :wnerw: i włącznik już nie działa. Wychodzi na to, że upaliły się ścieżki na płytce. :( Da radę to naprawić ?? Czy włącznik już tylko do kosza się nadaje ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 04, 2013 19:43   

Rozbierz włącznik i zobacz. Tak to ciężko stwierdzić. Może wystarczy gdzieś coś podgiąć i będzie git :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 04, 2013 21:59   

greg-si napisał/a:
Rozbierz włącznik i zobacz.
Rozebrałem i wszystko wygląda, że jest :ok: Styka tam, gdzie powinno stykać, jednak po włączeniu nie ma przejścia.
W poniedziałek dam przełącznik elektrykowi w robocie do przejrzenia. Obstawiam upaloną ścieżkę na płytce.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 11, 2013 18:29   

Włącznik naprawiony. Tak jak przewidywałem, w wyniku zwarcia upaliła się ścieżka na płytce.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R216]Czy fotele\kanapa z R416 będą pasowały do R216 Coupe??
NismoZmc Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Nie Gru 14, 2008 21:09
NismoZmc
Brak nowych postów [R216 Coupe & R416GSi] Sprężyny coupe a sedan, różnica?
Wojtek88 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Pią Paź 05, 2012 21:27
Wojtek88
Brak nowych postów [r216 coupe] Kilka pytań o 216i coupe
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Pon Cze 15, 2009 22:05
DANTE79R
Brak nowych postów [R 216 97' Coupe] Montaż filtru paliwa
Vesper416 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Czw Cze 03, 2010 19:12
Vesper416



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink