Forum Klubu ROVERki.pl :: Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Pyros - Rover 221 Coupe Turbo(302kM 452nM wciąż za malo ;))
Autor Wiadomość
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 03, 2013 21:06   

Bardzo łatwy sposób mianowicie diody zenera ;) Rozwijając, każdy map sensor ma wbudowaną membranę która zamienia ciśnienie w odpowiedni sygnał który jest podawany do kompa w voltach. Z tego co pamiętam w naszych ecu 0.85bara daje sygnał ~2,4V. Po wlutowaniu 4diód zenera w jadną nóżke od mapsenosora uzyskałem to, że na komputer jest wysyłany maksymalny sygnał 2.4V. Czyli wyeliminowałem tkz over boost, który brał się z tego, że komputer widział sygnał >2,4V. Na seryjnej mapie auto jest na tyle podlane, że nawet na doładowniu 1.1-1.2bara afr oscyluje w granicach 11-11.4.
Odrazu uprzedzam, że to wszystko jest rozwiązaniem tymczasowym i auto bedzie wystrojone z głową na przyszły sezon, to są tylko eksperymenty które mogły się zakończyć popłynięciem tłoków, jeżeli ktoś chce to mogę wysłać dokładne instrukcje co i jak, ale nie biorę odpowiedzialnosci za konsekwencje ;) Choc ja sam tak jeżdzę już od dłuższego czasu ;)
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 03, 2013 21:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Lis 03, 2013 21:16   

Jaką masz pompę paliwa?
Czy montowałeś regulator ciśnienia paliwa?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 03, 2013 21:23   

Pyros, skąd są te filmiki, borsk?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Vito_ 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Mar 2012
Posty: 92
Skąd: Poznań



Wysłany: Pon Lis 04, 2013 23:27   

Podziękował za wytłumaczenie, myślę, że schemat ze zdjęciami nie zaszkodzi. Zawsze może się komuś przydać :)
_________________
Rover 220XW Coupe 2.0 TURBO - 206KM/313Nm 0.88bar T25
 
 
mystek 



Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 3



Wysłany: Pią Lut 07, 2014 07:27   

Przyjacielu, co to za dokladke masz na przednim zderzaku? To oem rover czy dobierana z czegos?
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Wto Paź 28, 2014 19:42   

mystek, Dokładka pochodzi od golfa vr6 3generacji ;)

Autko trochę się pozmieniało, przede wszystkim popracowałem trochę nad kwestią wizualną, wleciały nowe błotniki, zderzak i maska. Dodatkowo zadbałem o układ hamulcowy i pojawiły tarcze 302mm a na nowe felgi weszły slicki xr01 215/45/17







_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 30, 2014 00:18   

Te dym z fotki z Twojego postu to mam nadzieje opony? :D co to za heble? jakie zaciski? jaka moc teraz? dawaj jakiś film jak to śmiga :D

ten patent z diodą zdał egzamin? ja mierzyłem afr w swoim i faktycznie, czasami nawet do 10 spadał :/
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Czw Paź 30, 2014 22:31   

Pomyliłem się, tarcza ma 300mm ;) Zacisk jest z hondy S2000 a tarcza z renault Scenic II z rozwierconym otworem centralnym. Aby tarcza weszła na piastę musiałem ja zeszlifować ~2mm. Rozważałem jakieś większe zaciski, kilku tłoczkowe, ale w aucie które jest pozbawione absu, i jest stosunkowo lekkie kończyłoby się na tym, ze zbyt łatwo blokowały się koła. Na takim setupie jest idealnie, modulacja hamulca jest duża, a koła bardzo ciężko jest zblokować.

Co do mocy się nic nie zmieniło, bo auto stało do dnia dzisiejszego od dwóch miesięcy. Przy zmianie przewodu olejowego, nypel od strony zasilania turbiny wyszedł razem z gwintem, i przeszło miesiąc czekałem na zestaw naprawczy z Angli. Niestety w gr28rs jest powalny gwint 7/16cala...

Dioda zenera cały czas u mnie działa, afr mam lepszy ale to chyba ze względu na wtryski 460ccm które mam u siebie włożone. Ale mam już zakupionego deta3 aby to wszystko ładnie wystroić + zastanawiam się poważnie aby pokombinować etanolem :mrgreen:

W sumie ostatni filmik jaki nagrywałem to ten, dupy nie urywa. Teraz jest znacznie szybciej + skrzynie z lekko innymi przełożeniami wpadła. Jak poskładam to nagram kolejny ;)
https://www.youtube.com/watch?v=0EtoRum9oUQ
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 05:56   

Zapierdziela Ci to :shock: :ok: !!

Zacisk 1 tłoczkowy? czy 2? z tyłu zostało 256mm z ori zaciskiem czy cuś innego? Ta dioda mnie bardzo zaciekawiła, podesłałbyś jakieś foto/schemat?

Jeśli włozyłeś 460 to jakie miałeś wcześniej? niebieskie czy czerwone? i jaka wydajność? :D bo z tym nie można dojśc końca, jedni piszą 440, inni 380, jeszcze inni, że zależnie od pompy paliwa :D

Skrzynia sporo krótsza niż u mnie, mix z 600?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 19:44   

Ale to jedzie :o :o :o
_________________
Roverlution
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 10:51   

Zacisk jest jedno tłoczkowy, z tyłu póki co seria.
Schemat wraz ze zdjęciem umieszczę jak będę miał już autko mobilne i pod domem ;) Tylko przy temperaturach ujemnych auto i tak łapie overboosta ponieważ te diody zenera są bardzo wrażliwe na temperaturę. Mi to nie przeszkadza, bo auto i tak jeździ tylko w ciepłe dni, a zimą sporadycznie i wtedy duża moc nie jest potrzebna.
Wtryski miałem seryjne od coupety turbo o oznaczeniu MJY10023 (chyba mają czerwony pierścień) i mają one wydajność 380ccm przy 3barach, a włożyłem MJY100460 chyba niebieskie ,ale o wydajności 460ccm przy 3 barach. Kiedyś potrzebowałem samej listwy paliwowej do 620ti a koleś nie chciał sprzedać samej listwy to kupiłem ją razem z tymi wtryskami za 120zł :mrgreen: Dopiero później się okazało, że są one dużo wydajniejsze ;)
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Lis 01, 2014 11:34   

Pyros, bez strojenia wsadziłeś te niebieskie i było lepiej czy coś kombinowaleś?
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 02, 2014 11:51   

Można powiedzieć, że bez strojenia, ale mam wskaźnik egt i afr'u. A do tego regulator ciśnienia paliwa i mbc. I wysterowałem tym tak aby było git ;)
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 02, 2014 12:03   

paliwo zdejmowałes regulatorem? mi pomiar afr pokazywał na serii +td04+fmic miejscami spadek do 10...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lis 03, 2014 20:00   

Przy tym doładowaniu nie musiałem ściągać paliwa regulatorem, jest w tej chwili 3.2 bara ustawione.

Znalazłem w czeluści telefonu jeszcze jeden filmik, na którym jest 0-140 kmh i pokaz jak hamują te heble ze 140 do 0 ;)
Auto już poskładałem, więc postaram się na dniach nagrać coś nowego ;)

http://youtu.be/8EhA4Cbfd14
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 03, 2014 20:07   

Słyszę profile :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lis 09, 2014 11:22   

Jop, profile ;)
Wtej chwili borykam sie z mocno pikujacym doladowanien, w piku 1.5 bara, a stalego doladowania 1,1 bara. Gtrs ma chyba takiego spoola, ze zawor mbc i westgate ma za dlugi czas reakcji aby to ogarnac...
_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 09, 2014 11:25   

mbc ;) na EBC nie będzie problemu ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Pyros 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Kwi 2009
Posty: 306
Skąd: Gdańsk

Rover Coupe

Wysłany: Czw Sty 01, 2015 20:06   

Jako, że jest zima i auto zapadło w sen zimowy, korzystam z okazji i małymi krokami przygotowuje auto na przyszły sezon. Jako, ze w ciągu 2 miesięcy będzie wstawiana klatka bezpieczeństwa, trzeba było ściągnąć deskę rozdzielczą, a przy okazji jest pretekst i motywacja by ogarnąć cały nieład panujący pod kokpitem (głównie wiązka elektryczna). Związku z tym, że będzie klatka, koniecznie musiałem przenieść zegary ze słupka, wpadłem na pomysł, aby wpasować je w kratkę nawiewu, na środku deski. Mocowanie zegarów zrobiłem z 1.5mm aluminium. Oto efekt ;)






_________________
Rover Coupe 302KM/452nM
https://youtu.be/8EhA4Cbfd14 0-140kmh :) przy 250km
 
 
 
Lnino 




Dołączył: 04 Wrz 2014
Posty: 39
Skąd: Giżycko/ Gdynia



Wysłany: Pią Sty 02, 2015 02:37   

Ciekawa maszynka, a pomysł z zegarami pierwsza klasa.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=97334&highlight=lnino
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink