Jordan87, Nie zgram niestety mapek bo ECU nie jest moje a trzeba by kości wylutowac Jestem w Wiedniu i nie mam sprzętu żeby to wykonać a kasy nie chce wydawać żeby zgrać orig mapki
Ta żywicę by się dało ściągnąć ale sorry żeby się jeszcze za tyle kasy bawić żeby wyciągnąć zawartość to się nie kalkuluje
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Testbooka nie trzeba do tego . zgrywamy zawartość kości z jednego ecu do drugiego i to wszystko. Ale co tak naprawdę chcesz z kompem mk1 diagnozować napisałem tylko że działa jak by ktoś chciał mieć maflessy oraz wywalić egr. Osobiście dla mnie ten mk2 małe nieporozumienie z tymi checkami
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Remi, to napisz proszę który to układ od immo i w jakiej jest obudowie, jak masz zdjęcie to będę wdzięczny. Może pomyślę też o zakupie ECU od przedlifta jeśli znajdę w dobrej cenie
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 74 Skąd: Knurów
Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 12:12
no to czegoś nie doczytałem i chyba mam kości z mapami, których nie wykorzystam.
Do rzeczy, moja maszyna to Streetwise wyprodukowany w lutym 2004, oznaczenia sterownika mam takie same jak Jordan87 czyli:
MSB101151 0 281 001 956
czy to oznacza, ze mogę nie próbować instalacji kosci, które jakiś czas temu nabyłem od Remiego?
Tak się złożyło że kości juz kilka miesięcy u mnie leżą, miałem zamiar na wiosnę spróbowac je podmienić.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 74 Skąd: Knurów
Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 08:22
no to nieźle , tyle dobrze, że powstrzymałem się od demolki oryginalnego ECU, kupiłem drugi na te potrzeby jak się okazało też niepotrzebnie - pechozol
[ Dodano: Czw Kwi 18, 2013 08:22 ]
jesli chodzi o odblokowanie Immo...
U siebie tego nie robiłem, bo samochód od poczatku miał to wyłączone, ale mam drugi identyczny sterownik który czeka na odblokowanie. Mam instrukcję jak to zrobić, jest to kwestia zmiany zawartosci jednej kosci pamięci, niestety nie udało mi się znaleźć nigdzie jaka to ma być zawartość i zamierzałem wgrać wartość sterownika o numerze 0 281 001 xxx. Dla ścisłości dodam że sam się za toi nie zabieram, bo po prostu się na tym nie znam, sprzęt lezy na warsztacie u kolegi i czeka na lepsze czasy, teraz już nie ma sie z czym spieszyć.
jesli chcesz ta instrukcję, to daj znać, wysle Ci na pv
pozdrawiam,
Irek
ECU pożyczyłem od znajomego szrociarza. Po podłączeniu do auta bez modyfikacji odpalało ale tylko na kilka sekund, domyśliłem się że chodzi o immo.
Co mnie zaciekawiło to zauważyłem że check przestał się zapalać przy włączaniu zapłonu. Po skopiowaniu wsadu kości immo auto odpala normalnie ale nadal brak checka.
Chyba jednak te ECU nie do końca podchodzą tak jak powinny
Jordan87, jak 1 ? na poliftowym komputerze są 2 . jeden po środku , a drugi z lewej strony zegarów. 1 gaśnie pod przekreceniu kluczyka , a drugi po odpaleniu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ale numer, faktycznie teraz Check zapala się na środku deski (nawet tu nie szukałem) ale wcześniej ten check nawet na moment mi się nie zapalał.
Nawet bym nie pomyślał go tam szukać gdybyś nie napisał
Czyli teraz masz kompa przedliftowego ? przelutowales te kości od immo i wszystko smiga ? a jak otwieranie bagaznika z pilota dalej dziala ? zapodaj jakies foty
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum