Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Autor Wiadomość
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 12:55   

Rem, jeśli posiadasz ECU z ZSa to możesz chociaż zgrać dla mnie te oryginalne mapy?

Co do zalania żywicą to są środki do jej rozpuszczania, choć sam się nigdy w to nie bawiłem.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 17, 2013 12:55   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 13:08   

Jordan87, Nie zgram niestety mapek bo ECU nie jest moje a trzeba by kości wylutowac :-| Jestem w Wiedniu i nie mam sprzętu żeby to wykonać a kasy nie chce wydawać żeby zgrać orig mapki :P

Ta żywicę by się dało ściągnąć ale sorry żeby się jeszcze za tyle kasy bawić żeby wyciągnąć zawartość to się nie kalkuluje :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Mar 17, 2013 13:21   

To może chociaż ten ktoś chce sprzedać tego ECU?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 13:29   

Jordan87, Po co tobie to ECU, poprósz Raptila niech zgra swoje kości ;) ECu muszę odesłać z powrotem skąd go mam bo był tylko pożyczony :wink:

--------------------------------------------------------------------------------

Dodaje ze zamiana kosci IMMO ECU z polifta do ECU przedlifta i wsadzenie tego ECU do polifta dziala wszystko jak trzeba :) Wiec szukajcie teraz ECU z MK1 :mrgreen:

Chyba jednak najtańsza opcja to jest :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 14:38   

Powiadasz że po przełożeniu kości immo komputer ruszy? Nie trzeba podpinać T4?

Tylko po takiej zmianie stracę możliwość diagnostyki przy użyciu Elma327 :/
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 15:41   

Testbooka nie trzeba do tego . zgrywamy zawartość kości z jednego ecu do drugiego i to wszystko. Ale co tak naprawdę chcesz z kompem mk1 diagnozować :) napisałem tylko że działa jak by ktoś chciał mieć maflessy oraz wywalić egr. Osobiście dla mnie ten mk2 małe nieporozumienie z tymi checkami :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Kwi 13, 2013 16:53   

no to działamy :)

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Nie Kwi 14, 2013 10:07   

Remi, to napisz proszę który to układ od immo i w jakiej jest obudowie, jak masz zdjęcie to będę wdzięczny. Może pomyślę też o zakupie ECU od przedlifta jeśli znajdę w dobrej cenie :)
 
 
shrek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 74
Skąd: Knurów



Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 12:12   

no to czegoś nie doczytałem i chyba mam kości z mapami, których nie wykorzystam.
Do rzeczy, moja maszyna to Streetwise wyprodukowany w lutym 2004, oznaczenia sterownika mam takie same jak Jordan87 czyli:
MSB101151 0 281 001 956

czy to oznacza, ze mogę nie próbować instalacji kosci, które jakiś czas temu nabyłem od Remiego?
Tak się złożyło że kości juz kilka miesięcy u mnie leżą, miałem zamiar na wiosnę spróbowac je podmienić.

z góry dzięki za info, pozdrawiam,
Irek
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 17, 2013 17:46   

Niestety ale wcześniejsze mapy od Remiego działają tylko z komputerem w wersji MSB101150

U siebie wlutowałem podstawki lecz nie potrzebnie :/
 
 
shrek 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Maj 2011
Posty: 74
Skąd: Knurów



Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 08:22   

no to nieźle :/ , tyle dobrze, że powstrzymałem się od demolki oryginalnego ECU, kupiłem drugi na te potrzeby jak się okazało też niepotrzebnie - pechozol

[ Dodano: Czw Kwi 18, 2013 08:22 ]
jesli chodzi o odblokowanie Immo...
U siebie tego nie robiłem, bo samochód od poczatku miał to wyłączone, ale mam drugi identyczny sterownik który czeka na odblokowanie. Mam instrukcję jak to zrobić, jest to kwestia zmiany zawartosci jednej kosci pamięci, niestety nie udało mi się znaleźć nigdzie jaka to ma być zawartość i zamierzałem wgrać wartość sterownika o numerze 0 281 001 xxx. Dla ścisłości dodam że sam się za toi nie zabieram, bo po prostu się na tym nie znam, sprzęt lezy na warsztacie u kolegi i czeka na lepsze czasy, teraz już nie ma sie z czym spieszyć.
jesli chcesz ta instrukcję, to daj znać, wysle Ci na pv
pozdrawiam,
Irek
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 15:01   

Dzięki, dałem sobie radę.

ECU pożyczyłem od znajomego szrociarza. Po podłączeniu do auta bez modyfikacji odpalało ale tylko na kilka sekund, domyśliłem się że chodzi o immo.
Co mnie zaciekawiło to zauważyłem że check przestał się zapalać przy włączaniu zapłonu. Po skopiowaniu wsadu kości immo auto odpala normalnie ale nadal brak checka.

Chyba jednak te ECU nie do końca podchodzą tak jak powinny :/
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 15:23   

Jordan87, ktory czek sie nie swieci ? po zmianie kompa zamiast 2 czeków , ma sie palić tylko 1
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 15:28   

Jak to który? A jest ich kilka?

Wcześniej był jeden i teraz go nie ma.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 15:42   

Jordan87, jak 1 ? na poliftowym komputerze są 2 . jeden po środku , a drugi z lewej strony zegarów. 1 gaśnie pod przekreceniu kluczyka , a drugi po odpaleniu.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 16:24   

Ale numer, faktycznie teraz Check zapala się na środku deski (nawet tu nie szukałem) ale wcześniej ten check nawet na moment mi się nie zapalał.
Nawet bym nie pomyślał go tam szukać gdybyś nie napisał :P
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 16:56   

zapalał ;P ale pewno nie zwracales uwagi ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 16:57   

Przez trzy lata raczej bym zauważył, zreszta będę jeszcze podpinał starego kompa to na pewno zwrócę uwagę.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 17:02   

Czyli teraz masz kompa przedliftowego ? przelutowales te kości od immo i wszystko smiga ? a jak otwieranie bagaznika z pilota dalej dziala ? zapodaj jakies foty
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 18, 2013 17:12   

Tak, komp z przed lifta.

Na razie map nie wgrałem, sprawdzałem czy komp faktycznie będzie działał po uruchomieniu immobilizera.

Pilot łącznie z bagażnikiem działa jak należy.
Na razie brak zdjęć ale jak będę otwierał aby wgrać mapy to postaram się zrobić. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Remigiusz Tuning mechaniczny 675 Wto Wrz 21, 2021 00:08
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink