Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series PO '04] Remap bez przepływki & Dual mapping !
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 07, 2014 19:47   

Ktoś chętny na pełne mapki mafless do MK2 :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sie 07, 2014 19:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 07, 2014 19:50   

ooo

Pełne znaczy?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 07, 2014 20:52   

Jordan87, Działające bez checku i przeplwyki :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 07, 2014 21:27   

Diagnostyka elmem działa tak jak standardowo w polifcie?
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 07, 2014 22:29   

Jordan87, Jest to mapa poliftowa czyli wszystko bedzie dzialac jak do tej pory masz w poliftcie :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jordan87 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2006
Posty: 412
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Sie 07, 2014 22:42   

To ja się wstępnie dopisuje na listę :)
 
 
djinni 



Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 22
Skąd: Radom

MG ZR

Wysłany: Sob Sie 16, 2014 14:15   

witajcie jeśli się mylę to mnie poprawcie? W idt polifcie oryginalne mapy dają 112 koni i 260 niutonów Jeśli włożyć wtryski od wersji sdi te 200 barowe i podkręcić turbinę moc skoczy pod 140 koni i 300 niutów. Wobec powyższego zmiana map co przyniesie poza tym, że ominąć można przepływkę?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Nie Sie 17, 2014 10:21   

djinni, nie dobijesz bez mapy do 150km i 300+nm, mapa jednak cos tam zmienienia i u dołu i u góry
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Sie 19, 2014 18:27   

bociannielot, Z seryjna mapa MG i wtryski SDI można dobić do 150 km prawie ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Sie 19, 2014 20:14   

Remigiusz, mam niby mape z mg w 45 i wtryski - nie ma porownania do setupu z mapkami mafless, tyle ze dymu tez prawie nie ma :) i tu tez nie ma porownania :)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sie 24, 2014 17:51   

bociannielot, Wiem ze nie ma :mrgreen: Choć i tak teraz mam nowe wydanie mapek mafless :P

[ Dodano: Nie Sie 24, 2014 17:51 ]
Powiedzmy ze te mapki to jedna wielka wtopa :? :shock: Zmienia się w tedy ECU od MK2 jak by na Mk1 czyli traci się opcje kasowania błędów przez elm :lol: Jest to forma nad treścią. Taniej wychodzi jednak kupić komputer gotowy od Mk1 za 40zl i do niego te maflessy od Mk1 wsadzić oraz przelutowac kość immo tez :) Mniej roboty a efekt końcowy lepszy :)

[ Dodano: Nie Sie 24, 2014 17:51 ]
Chyba na tym się zakończy temat :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
szylozbi 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 308
Skąd: Katowice

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 10:06   

Jestem zielony w temacie tuningu mechanicznego, dlatego prosiłbym o wyrozumiałość. W MK2 nie działają jedynie mapki mafless czy w ogóle nie da się podnieść mocy? Bo nie wiem jak się ma to do tego:
http://vtech.pl/katalog/c...-CDT-83kW-113KM
Czy te wtryski SDI same dodają jakoś mocy czy trzeba coś kombinować w ustawieniach kompa? Szukałem takiego tematu ale nie znalazłem. Zawsze uważałem, że fabryczne 113KM mi wystarczy, ale po ostatnich przebojach przy wyprzedaniu (niemal czołówka z mojej winy :oops: ) teraz dopiero na poważnie zainteresowałem się tematem podniesienia mocy. Najbardziej wkurza mnie turbodziura na 3 biegu, mam wrażenie że tak między 75 a 90 jest lekki przestój. Parametry przepływki sprawdzałem, są ok.
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 10:37   

szylozbi napisał/a:
Czy te wtryski SDI same dodają jakoś mocy
tak dodają, polecam :ok:
 
 
 
szylozbi 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 308
Skąd: Katowice

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 10:48   

bociannielot, pytam własnie o to bo nie wiem czy mogę sobie jakoś na raty rozplanować ten tuning czy całość robić od razu w pakiecie. Ktoś sprawdzał ile konkretnie więcej jest KM na samych wtryskach SDI bez chipa? Czyli wystrczy podmienić same wtryski i z automatu jest większa moc i cisnienie 1,35 bara?
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 11:30   

wtrsyki i podkładki, w komplecie tez kolektor sie odkręca wiec uszczelke w razie co zakupic trzeba, przy okazji wymien wezyki przelewowe :ok: ze 130km to mysle ze spokojnie bedzie mial po takim zabiegu(a nawet więcej), spokojnie mozesz same wtryski na razie zmienic :ok:

[ Dodano: Wto Wrz 16, 2014 11:30 ]
...nie doczytalem o cisnieniu, samo sie nie zmieni na 1,35 raczej :D
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 14:48   

bociannielot napisał/a:
ze 130km to mysle ze spokojnie bedzie mial po takim zabiegu(a nawet więcej),


145 bez ruszania turbo
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 15:51   

Raptile, a te 145 to Ci nie wypluło na mapkach dodatkowo ;p
 
 
 
szylozbi 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 308
Skąd: Katowice

MG ZS

Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 16:00   

Raptile napisał/a:
145 bez ruszania turbo


Piszesz o SDI+chip? Bo przy samej zmianie wtrysków to chyba niemożliwe. Chodzi mi właśnie o to czy można, a jeśli tak to ile, zyskać KM na samej zmianie wtrysków na SDI bez ustawiania turbo na 1,35.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 16:17   

mafflesy mocy nic nie dają , tylko zmiejszają spalanie ;)

[ Dodano: Wto Wrz 16, 2014 16:17 ]
bociannielot, były 2 pomiary na zlocie w zeszłym roku , różnica bardzo znikoma
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Wto Wrz 16, 2014 16:19   

szylozbi, wez zmien tak czy siak bez zastanawiania sie ile, warto - bez wzgledy na to ile wypluje po prostu warto, mam mape ta co Ty w 45, turbo 1.0 bar, wtryski sdi, teraz to dla mnie malo przy 25-ce, a jak inni moga na serii jezdzic to sobie wrecz nie wyobrażam :roll:

[ Dodano: Wto Wrz 16, 2014 16:19 ]
Raptile, nie wiem jak hamownia ale w 25 roznica ogromna jednak byla po dodaniu map, wiec cos tam dają :P nie to auto normalnie :P nie wyjąłbym ich teraz :ok:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [L-series po 00'] Remap bez przepływki & Dual mapping
Remigiusz Tuning mechaniczny 675 Wto Wrz 21, 2021 00:08
Remigiusz
Brak nowych postów MEMS 3 - remap silników K-series
Markzo Tuning mechaniczny 59 Sro Lis 03, 2021 21:34
Leniwiec
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów Remap Mems2j i Mems1.9 już możliwy....
nowy889 Tuning mechaniczny 20 Pon Lip 20, 2020 07:21
slax
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink