Forum Klubu ROVERki.pl :: [R214] 1,4 16V - silniczek krokowy 95r.(kanciak)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R214] 1,4 16V - silniczek krokowy 95r.(kanciak)
Autor Wiadomość
ferensiak 



Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 14



  Wysłany: Czw Lut 14, 2013 19:22   [R214] 1,4 16V - silniczek krokowy 95r.(kanciak)
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1995

Witam
Mam do wymiany silniczek krokowy, więc mam takie pytanie: Czy silniczek z nowszych roverków od 95r. i nowsze będzie pasował do mojego auta? Szukałem na aukcjach i tylko same nowsze modele roverów.
Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lut 14, 2013 19:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Czw Lut 14, 2013 19:43   

Jeśli masz osprzęt typu MEMS 1.6 z krokowcem w korpusie przepustnicy, to ten z nowszych Roverów nie pasuje. Poszukaj sobie przepustnicy z Poloneza 1,4.
 
 
 
ferensiak 



Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 14



Wysłany: Czw Lut 14, 2013 20:27   

hmm, przeglądałem aukcje no i widzę że nr. się zgadza tzn. SBZ008 http://www.aukcjoner.pl/g...98806-2.html#I2 , co o tym myślisz?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lut 15, 2013 00:27   

to jest taki jak w nowszych 200 i 400 i powinien pasować :cool:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
ferensiak 



Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 14



Wysłany: Sro Lut 20, 2013 17:06   

dzieki, zaryzykuje i kupię

[ Dodano: Sro Lut 20, 2013 17:06 ]
koledzy, przy okazji dodam że świeci mi się kontrolka akumulatora na czerwono już od ok. 0,5 roku, wymieniłem wczoraj akumulator na nowy i dalej się świeci. Czy może to być spowodowane tym że silniczek krokowy jest niesprawny? Może chodzi o regulator ewentualnie alternator?
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 20, 2013 18:23   

Kontrolka aku na liczniki to problemy z ładowaniem. Do sprawdzenia alternator.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
ferensiak 



Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 14



Wysłany: Sro Lut 20, 2013 18:39   

tylko że gość w warsztacie który mi zakładał nowy akumulator mierzył ładowanie i powiedział że jest w normie (chyba 14V). Dzisiaj jeszcze dodatkowo zauważyłem że po przekręceniu kluczyka w pozycji II nie zawsze załącza się pompa paliwa-nie wiem czy to może mieć coś z tym wspólnego
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 10:42   

ferensiak napisał/a:
Dzisiaj jeszcze dodatkowo zauważyłem że po przekręceniu kluczyka w pozycji II nie zawsze załącza się pompa paliwa-nie wiem czy to może mieć coś z tym wspólnego

To zależy kiedy przekręcasz. Za pierwszym razem jak przekręcisz kluczyk to się załączy, ale później aby się włączyła musisz odczekać z 30 sekund i wtedy po ponownym przekręceniu powinieneś ją usłyszeć.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
ferensiak 



Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 14



Wysłany: Czw Lut 21, 2013 11:50   

hmm, to chyba jest coś z elektroniką, bo wczoraj z rana jak przekręcałem kluczyk to pompa się nie uruchomiła, natomiast dziś z rana załączyła się.
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Lut 21, 2013 23:51   

nasz kanciak 214Si z 95 roku mial juz ten nowszy silniczek (przepustnica inna niz w poldoroverze)
dlaczego chcesz wymieniac silnik krokowy ??

co do kontrolki aku to najprawdopodobniej diody wzbudzenia do wymiany, a najlepiej regeneracja z wymiana calego mostka diodowego i regulatora napiecia w aternatorze
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
ferensiak 



Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 14



Wysłany: Pią Lut 22, 2013 18:17   

silniczek krokowy już wymieniony, elektronik powiedział że jest do wymiany. A jeśli chodzi o kontrolkę akumulatora to twierdzi że jest do roboty alternator, ale póki co ładuję to nie ma go co robić, przynajmniej on tak twierdzi. Hmm jeszcze tylko poszukuję linki prędkościomierza do roverka, orientuje się ktoś jaki jest nr. katalogowy? Ewentualnie jaka długość- może też będzie pasowała z nowszej serii 200 :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1130 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10886
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Lut 22, 2013 19:18   

w nowszych R200 nie ma już linki także niestety kupa :/
poszukaj tu:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-GRID002308
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3632
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Lut 22, 2013 23:31   

ja miałem gdzies swoją używaną, ale weź ją teraz znajdź :-|
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
ferensiak 



Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 14



Wysłany: Sob Lut 23, 2013 09:54   

specjalnie jej nie szukaj bo chyba dam radę ogarnąć na al\legro, no chyba że coś nie wypali ale wtedy najwyżej pozawracam ci głowę hehe ;-)
 
 
daglas922 



Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 3



Wysłany: Pon Maj 20, 2013 11:32   

kolego poradziłeś sobie z ta kontrolka akumulatora ? tez lądowanie mam a czerwona kontrolka się pali . jeszcze pytanie co do krokowego , jakie miałeś objawy uszkodzonego silniczka krokowego , co sie działo ? tez falują mi obroty i auto gaśnie ;/ czasami nie schodzi z obrotów
 
 
mocu 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 208
Skąd: Jastrzębie Z



Wysłany: Pon Lip 08, 2013 18:50   

daglas922, ja kiedyś też tak miałem. Okazało się, że wężyk od przepustnicy do czujnika podciśnienia (wewnątrz obudowy komputera) był zalany olejem. Po przedmuchaniu autko odżyło.
_________________
teraz 75 cdt, wcześniej 216 SE i 214 Si może kiedyś jagular... :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [216 sli 95 1.6] silniczek krokowy
krzysias Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Wto Wrz 16, 2008 15:15
piter34
Brak nowych postów [r216 sli 95 1.6] silniczek krokowy
po odpieciu wtyczki silniczka krokowego gasnie silnik
krzysias Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
3 Pon Wrz 15, 2008 14:55
piter34
Brak nowych postów [R214 kanciak, Polonez 1.4]
Zamiana silnika
marekpodcz Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
8 Pon Lip 16, 2007 09:44
marekpodcz
Brak nowych postów [R214 SEi 1,4 16V '95r kanciak] Kod immo-kluczykiem
T4P1R Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
0 Sro Sie 04, 2010 13:06
T4P1R
Brak nowych postów [R214] SEi r.95(kanciak) Zacisk hamulcowy - jarzmo
ferensiak Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
6 Wto Wrz 11, 2012 22:40
ferensiak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink