Hmmm co to takiego? Ano jakoś dorobilem się ECU Master'a DET 2. Robiłem szybką próbę i działa, nawet fajnie działa . Martyna powiedziała, że jak będę chciał jeszcze więcej to utnie mi głowę( mam nadzieję że szybko się przyzwyczai i będę mógł działać coś z turbina). Najważniejsze że jest już det, teraz przerobić komorowke na przelot, sprawdzić szczelność odlotu, wystroic gaz pod 1.2 bara i można jeździć. Aaaa zapomnialbym po strojenie gazu hamowania i ewentualne poprawki strojenia i jazda, wyścigi z Raptile
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Wrz 08, 2015 20:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Markzo
co do osiągów to wydaje mie sie ze lepiej jedzie w górnym zakresie obrotów
longer
dokladnie, wygłuszyłem go welną i jest ok, podczas spokojnej jazdy i bez gazu prawie jak komorówka, ale przy wysokich ohohohohoh drze ryja ładnie.[/b]
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Miała być wymiana sworzni, ale jak zawsze, coś nieplanowanego dojdzie. Po zdjęciu zwrotnica okazało się że łożysko w prawym kole jest do wyrzucenia. Coś mi buczalo ale myślałem że to tył albo opony. Lewe łożysko może by przez zimę przejezdzilo ale jak wszystko miałem na wierzchu to od razu wymiana. Mam nadzieję że nie będę tego już musiał na wiosnę znów robić. Nareszcie nic nie stuka i nie piszczy z zawieszenia z przodu.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Chyba z polifta. Niby 1.4 i 1.6 miały sworznie mniejszej średnicy-14/16mm a 1.8 i reszta 16/18mm. U mnie były te grubsze. Co do zwrotnic i łożysk w nich to nie mam pojęcia czy z 1.4 czy 1.8 są.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum