Forum Klubu ROVERki.pl :: XXIII Ogólnopolski Zlot Klubu ROVERki.pl -kanał informacyjny
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: siemion_
Wto Cze 18, 2013 21:57
XXIII Ogólnopolski Zlot Klubu ROVERki.pl -kanał informacyjny
Autor Wiadomość
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 05, 2013 21:57   XXIII Ogólnopolski Zlot Klubu ROVERki.pl -kanał informacyjny

Witajcie,

Po raz kolejny przy zapisach na Ogólnopolski Zlot Klubu ROVERki.pl wspierać nas będzie system organizacji eventów i konferencji - SYSKONF.PL ( http://www.syskonf.pl ).

Pod adresem: http://roverki2013.syskonf.pl znajduje się witryna z niezbędnymi informacjami dotyczącymi tegorocznego, letniego Zlotu oraz formularz rejestracyjny, który należy skrupulatnie i przemyślanie wypełnić. Aby ułatwić organizatorom i obsłudze ośrodka przygotowanie do imprezy, rejestracja została podzielona na trzy rodzaje.

Każdy uczestnik imprezy może zarejestrować się jako:

- sympatyk (doliczona zostanie opłata zlotowa w wysokości 70,00 PLN)

- klubowicz (po wpisaniu jednorazowego, unikatowego kodu, który każdy obecny Klubowicz posiada w swoim profilu na forum. Kod uprawnia do upustów cenowych.)

- osoba towarzysząca (każdy uczestnik imprezy będzie rejestrowany osobno, zatem jeśli ktoś zabiera ze sobą np. żonę, musi przejść proces rejestracji dwukrotnie)

Proces rejestracji jest prosty. Po jej zakończeniu, każde zamówienie zostanie wysłane na e-mail. Osoba rejestrująca w każdym mailu posiada informacje na temat opłat. Jeśli ktoś rejestruje więcej niż jedną osobę może podawać za każdym razem swój adres e-mail. Po zakończeniu procesu może zsumować kwoty z poszczególnych maili i wpłacić całość jako jedna osoba, lub dokonać tylu przelewów ile osób zarejestrował.
Ostatnio zmieniony przez MaReK Sro Cze 05, 2013 22:41, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Cze 05, 2013 21:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 05, 2013 22:43   

Przedstawiamy oficjalną listę osób które zapisały się na XXIII Ogólnopolski Zlot ROVERki.pl

MaReK, tronsek, kasjopea, maniu48, Raptile, SyntaX, nieszka, siemion_, walkie, dzieju, emes, zetes, Aga, joa, greg-si, mariusz418, asterix27, Pat, Remigiusz, Kruchy, Gusiak, IInvit, kruszon, drwal85, piter34, DudekMiś, Just4, Senn, kruszan, Vigoslaw, Maryba, sobierw, monia53000, Sintram, Adrian, szoso, Brt, Harry, Tomas, InEs, Stanuu, sknerko, mrowka, Igla21, Sabzu, leszczu, MAVERIK, osarro, Stacz, Rhos, soviet100, Yennefer, MARGOS, tuners, alter6, Michaelp, Mario82, iloczu, Tomaszi, maciej, Kuba, Gonia, Tomi, Firq, eMdzik, pazdzi0h oraz osoby towarzyszące.

Razem 84 osoby.

Zachęcamy też osoby, które zawitają nawet na "chwilę" do rejestracji poprzez formularz zgłoszeniowy. Przygotujemy dla Was również materiały zlotowe oraz identyfikatory.
Ostatnio zmieniony przez siemion_ Pon Cze 10, 2013 21:37, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Czw Cze 06, 2013 20:49   

Od pewnego czasu Zarząd w swoich działaniach wspierany jest przez osoby z "grup wsparcia". Efektem takiego działania jest nasze oficjalne logo zlotowe stworzone przez kolegę Leya.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 07, 2013 13:33   

To już kolejna edycja naszego zlotowego konkursu CarAudio. Poniżej znajdziecie kilka cennych informacji. Prosimy o zapoznanie się z zasadami.


Regulamin konkursu Car Audio ROVERki.pl

1. W konkursie Car Audio może wziąć udział każdy niezależnie od klasy zamontowanego sprzętu.

• właściciel samochodu zgłasza swoje autko drogą mailową do 10.06.2013 na adres klub(małpa)roverki.pl lub w piątek przed rozpoczęciem konkursu Car Audio
• podczas odsłuchów ale przed głosowaniem zostaną rozdane karteczki z danymi samochodów które biorą udział w konkursie.

2. Konkurs ma charakter wyboru najlepiej grającego samochodu wśród zgłoszonych do udziału.

• nie bierzemy pod uwagę wyglądu estetycznego. Słuchamy sprzętu w samochodzie a nie oglądamy.

3. Ocena

• każdy ocenia to jak gra sprzęt w samochodzie według własnego gustu i własnych preferencji
• słuchamy dwóch utworów jednego wybranego przez nas, czyli osoby odpowiedzialne za konkurs oraz drugiego wybranego przez użytkownika auta
• słuchamy aut i zaznaczamy które według nas najlepiej grają
• po odsłuchu wszystkich aut dajemy oceny trzem najlepiej grającym autom, gdzie najlepiej grające według nas dostaje 3 punkty, drugie 2 punkty, trzecie 1 punkt

4. Ogłoszenie i zbieranie wyników

• wyniki będą ogłoszone po otrzymaniu ocen od osób biorących udział w głosowaniu łącznie z wynikami innych konkursów czyli w sobotę wieczorem
• oceny należy składać w urnie która będzie umieszczona w widocznym miejscu
• liczenie głosów przeprowadzą trzy osoby, Greg-si oraz dwie osoby spoza grupy trzymającej władzę dla bezstronności liczenia

5. Nagrody

• I miejsce – HiFonics HFC1000 - kondensator o pojemności 1 Farad, trójpozycyjny niebieski wyświetlacz napięcia, Akrylowe uchwyty montażowe w komplecie
• II miejsce – Pyle PL42BL – głośniki, zawieszenie z gumy butylowej, 3/4-calowa wysokotemperaturowa cewka, Niebieska membrana wtryskowa, Magnes 20 uncji, 1/2-calowy neodymowy głośnik wysokotonowy
• III miejsce – Autotek AT10KIT - zestaw kabli montażowych do montażu wzmacniacza, kabel zasilający (5m; średnica 10mm2), kabel uziemiający (0.8m; średnica 10mm2), kabel sygnałowy Cinch (5m), kabel zdalnego sterowania (5m; średnica 0.5mm2), bezpiecznik AGU 40A z oprawą, konektory, akcesoria montażowe

Nagrody do konkursu CarAudio ufundowała Firma BRITISH CARS Mariusz Stanisławski Mory k/Warszawy www.britishcars.pl wraz z właścicielem serwisu internetowego www.caraudio.com.pl


Osoba odpowiedzialna za konkurs Car Audio - Greg-si, Zastrzegamy sobie możliwość zmiany regulaminu!


.
.
.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sob Cze 08, 2013 20:24   WOOXSEERWIS i klubowy Batfan

Jedno ze zdjęć nadesłanych przez do Kalendarza 2013 zostało nagrodzone przez Komisję. Tomek Białek i jego sesja R75 na tle skał sprawiła, że otrzymał nagrodę niespodziankę w postaci zestawu gadżetów oraz wybór jednego z Jego zdjęć na flagę. Ten właśnie Batfan będzie reprezentował Klub na wszystkich naszych imprezach.

Dzięki firmie WOOXSERWIS z Częstochowy www.vis.woox.pl która w całości pokryła koszty wykonania flagi, już na najbliższym Zlocie będzie ona powiewać na wietrze w okolicach Bełchatowa.

Zachęcamy do śledzenia tematu oraz nadsyłania zdjęć do Kalendarza 2014r.


.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sob Cze 08, 2013 20:25   

Przypominam ponownie o nadchodzącym Walnym Zebraniu Członków Stowarzyszenia ROVERki.pl które odbędzie się 15 czerwca 2013 o godz. 18 w OSIR Wawrzkowizna. W tym roku wybieramy nowe Władze Klubu. Zachęcam Członków Stowarzyszenia do licznego przybycia.

Harmonogram Walnego Zgromadzenia

1. Rozpoczęcie zebrania i przywitanie Członków obecnych na zebraniu,
2. Podsumowanie pracy Zarządu przez ostatni rok,
3. Sprawozdanie na temat stanu osobowego Klubu,
4. Sprawozdanie finansowe,
5. Wybór Władz Klubu,
6. Wolne wnioski,
7. Zamknięcie zebrania.
.
Ostatnio zmieniony przez siemion_ Nie Cze 09, 2013 19:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sob Cze 08, 2013 22:10   

Wawrzkowizna już dziś żyje własnym życiem, ale za tydzień to dopiero się będzie działo.
Z jednej strony widok na RANCZO, a z drugiej na schowaną za zielenią plaże.
Pod namiotami uczestnicy odbywającego się w dniu dzisiejszym Zlotu Drwali.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Nie Cze 09, 2013 13:24   

Nie wiem na ile śledzicie temat Kalendarza 2014, ale pojawiła się tam ważna informacja dotycząca nadchodzącego Zlotu. W związku z tym przekazuję Wam do wiadomości ogłoszenie przygotowane przez walkie.

Moi drodzy, pragnę przypomnieć wszystkim wybierającym się na Zlot, że warto zabrać ze sobą aparat, może być Zorka 5, i zrobić kilka zdjęć. A to, dlatego że regulamin konkursu Kalendarz 2014 w punkcie 7 mówi nam, że:
„W ramach tej edycji przeprowadzony zostanie konkurs na Najlepszą fotografię ze zlotu letniego przedstawiającą samochód naszych marek. Prace nadsyłać będzie można do końca czerwca. Komisja z nadesłanych zdjęć wybierze te, które spełnią warunki technicznie. Głosowanie odbędzie się w dniach od 1 do 10 lipca. Fotografia, która otrzyma najwięcej głosów znajdzie się na czerwcowej karcie kalendarza 2014.”
Generalnie, czekamy na Wasze zdjęcia zrobione na tegorocznym Zlocie. Jako, że nie zabraknie na nim atrakcji, to warto uwiecznić te chwile. Zdjęcie, które zostanie wybrane w głosowaniu pewnikiem znajdzie się w kalendarzu, na czerwcowej karcie a dodatkowo, autor zwycięskiego zdjęcia zostanie nagrodzony drobnym upominkiem przygotowanym przez Zarząd a będzie to pamięć USB. Warto? Warto! Także nie zapomnijcie aparatów!


.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Nie Cze 09, 2013 19:40   

Agata (thebloody) z naszej komisji Kalendarz 2014 wraz z modelką z www.kobiece-atelier.com sprawiły że nasz klubowy gadżet w postaci t-shirta nabrał nowego wymiaru. Ty też możesz go mieć wraz z innymi niespodziankami przygotowanymi specjalnie na Zlot. Poniżej uchylamy rąbka tajemnicy.

.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Pon Cze 10, 2013 21:32   

Specjalnie na potrzeby naszego spotkania oraz w trosce o Wasze bezpieczeństwo stworzyliśmy regulamin XXIII Ogólnopolskiego Zlotu ROVERki.pl
Z regulaminem możecie się zapoznać już teraz. Każdy uczestnik zlotu otrzyma oświadczenie, że zapoznał się z jego treścią i akceptuje jego warunki.

Poniżej wyłuskałem Wam kilka informacji dotyczących próby sportowej. Zasady, trasę przejazdu przygotował emes. emes wraz z ekipą pomocniczą będzie odpowiedzialny za przeprowadzenie prób sportowych na lotnisku. Poniżej znajduje się też plan trasy przejazdu. Kopia o większej rozdzielczości w załączniku.

Postanowienia dotyczące próby sportowej

21. Próba sportowa odbywa się na terenie byłego lotniska położonego w leśnictwie Adamów (oddz. 287-j, stanowiący część działki ewidencyjnej nr 144 w obrębie ewid. Piła Ruszczyńska gmina Kamieńsk), udostępnionego dla Klubu ROVERki.pl przez Nadleśnictwo Bełchatów w drodze Porozumienia z dnia 01.03.2013.

22. Trasa przejazdu znajduje się w strefie próby sportowej i przebiega po wyznaczonym torze, zgodnie z rysunkiem załączonym do zestawu startowego.

23. Klasyfikacja odbywa się w oparciu o czas przejazdu próby sprawnościowej z uwzględnieniem punktów karnych.

24. Klasyfikacja dokonana zostanie w oparciu o podział na 2 klasy:

klasa 1 (klasa turystyczna):

 Rover 100, pojemność silnika 1.1
 Rover 25/200, MG ZR, pojemność silnika 1.4, 1.6
 Rover 45/400 MG ZS, pojemność silnikia 1.6, 1.8
 Rover 75, MG ZT, pojemność silnika 1.8 (bez turbo)
 Rover 800, wszystkie silniki i pojemności oprócz silnika benzynowego turbo
 Rover 600, wszystkie silniki i pojemności oprócz silnika benzynowego turbo
 Wszystkie samochody z silnikiem diesla o mocy do 115KM
 Rover 200 coupe Tomcat, pojemność silnika 1.6
 Land Rover (wszystkie modele)

klasa 2 (klasa sportowa):

 Rover 100, pojemność silnika powyżej 1.1
 Rover 25/200, MG ZR, pojemność silnika powyżej 1.6
 Rover 45/400 MG ZS, pojemność silnika powyżej 1.8
 Rover 75, MG ZT, pojemność silnika 1.8 turbo i powyżej 1.8
 Rover 600 Ti
 Rover 800 Ti
 Rover 200 coupe Tomcat turbo
 MG F/TF
 Wszystkie samochody z silnikiem diesla powyżej 115KM


25. Procedura startu:

na pole startowe wjeżdżamy na wezwanie osoby z obsługi startu,
 kierowca otrzymuje pytanie od obsługi czy wszystko w porządku – jeżeli wszystko w porządku, kierowca odpowiada poprzez uniesienie kciuka do góry,
 odliczanie 5, 4, 3, 2, 1 poprzez pokazywanie palcami przed przednią szybą, start gdy ręka zostanie uniesiona.


26. Procedura mety:

samochód należy zatrzymać w taki sposób, aby linia mety (wyznaczona pomiędzy 2 słupkami) znajdowała się pomiędzy osiami. W przypadku przejechania mety, należy wycofać i zatrzymać samochód w wyżej opisany sposób. Za przejechanie mety naliczone zostaną punkty karne
 podczas procedury mety osoba z obsługi trzyma uniesioną rękę, kiedy samochód jest jeszcze w ruchu
 w momencie zatrzymania samochodu następuje opuszczenie ręki, co oznacza koniec liczenia czasu


27. Przejazd próby:

przejazd odbywa się w obecności obserwatora,
 każdy startujący w próbie ma do dyspozycji 3 przejazdy: przejazd 1 – obserwator udziela informacji na temat trasy, odpowiada na pytania, tłumaczy przebieg trasy, przejazd 2 i 3 – przejazdy kwalifikowane (o ile nie nastąpi pomyłka trasy), obserwator nie udziela żadnych informacji podczas przejazdu 2 i 3, obserwuje jedynie poprawny przejazd trasy oraz notuje punkty karne,
 do klasyfikacji wybierany jest najlepszy czas (z uwzględnieniem punktów karnych) uzyskany w 1 z przejazdów kwalifikowanych.


28. Punkty karne:

 dotknięcie, przesunięcie, przewrócenie pachołka – 5s,
 dotknięcie, przesunięcie, przewrócenie szykany – 5s,
 falstart – 5s,
 przejechanie mety – 5s,
 pomyłka trasy – przejazd nie będzie kwalifikowany,
 rażące naruszenie regulaminu – dyskwalifikacja.


29. W celu zapewnienia jak największego bezpieczeństwa:

 o ile prowadzący próbę sportową nie zdecyduje inaczej, w strefie próby sportowej mogą przebywać jedynie osoby obsługujące próbę, kierowca i samochód odbywający przejazd w danym momencie czasu,
 obsługa próby to osoby ubrane w pomarańczowe kamizelki,
 w strefie próby sportowej uczestnicy zobowiązani są do poruszania się zgodnie z zaleceniami osób obsługujących próbę.


30. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień dotyczących próby sportowej przed rozpoczęciem przejazdu. Zmiana postanowień wymaga przekazania wszystkich informacji do wiadomości uczestników próby sportowej przed rozpoczęciem przejazdów.
.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Wto Cze 11, 2013 21:06   

Postanowienia dotyczące próby sprawnościowej

31. Próba sprawnościowa odbywa się na terenie byłego lotniska (zwanego dalej „lotniskiem”) położonego w leśnictwie Adamów (oddz. 287-j, stanowiący część działki ewidencyjnej nr 144 w obrębie ewid. Piła Ruszczyńska gmina Kamieńsk), udostępnionego dla Klubu ROVERki.pl przez Nadleśnictwo Bełchatów w drodze Porozumienia z dnia 01.03.2013.

32. Próba sprawnościowa odbywa się w strefie próby sprawnościowej wyznaczonej na terenie lotniska.

33. Przed rozpoczęciem próby sprawnościowej uczestnicy otrzymają instrukcje od organizatora lub osoby upoważnionej przez organizatora na temat szczegółów próby sprawnościowej.

34. Klasyfikacja próby sprawnościowej obejmuje wszystkie samochody zgłoszone do udziału w próbie sprawnościowej, bez podziału na klasy (pod względem marki samochodu, pojemności silnika, etc.). Klasyfikacja odbywa się w oparciu o czas przejazdu próby sprawnościowej z uwzględnieniem punktów karnych.
35. Procedura startu:

 na pole startowe wjeżdżamy na wezwanie osoby z obsługi próby sprawnościowej,
 kierowca otrzymuje pytanie od obsługi czy wszystko w porządku – jeżeli wszystko w porządku, kierowca odpowiada poprzez uniesienie kciuka do góry,
 odliczanie 5, 4, 3, 2, 1 poprzez pokazywanie palcami przed przednią szybą, start gdy ręka zostanie uniesiona.


36. Procedura mety:

 samochód należy zatrzymać w taki sposób, aby linia mety (wyznaczona pomiędzy 2 słupkami) znajdowała się pomiędzy osiami. W przypadku przejechania mety, należy wycofać i zatrzymać samochód w wyżej opisany sposób. Za przejechanie mety naliczone zostaną punkty karne,
 podczas procedury mety osoba z obsługi trzyma uniesioną rękę, kiedy samochód jest jeszcze w ruchu,
 w momencie zatrzymania samochodu następuje opuszczenie ręki, co oznacza koniec liczenia czasu.


37. Przejazd próby sprawnościowej:

 każdy startujący w próbie sprawnościowej ma do dyspozycji 3 przejazdy: przejazd 1 –próbny, nieklasyfikowany, przejazd 2 i 3 – przejazdy kwalifikowane (o ile nie nastąpi pomyłka trasy – w tym przypadku przejazd nie będzie kwalifikowany),
 do klasyfikacji wybierany jest najlepszy czas (z uwzględnieniem punktów karnych) uzyskany w 1 z przejazdów kwalifikowanych.


38. Punkty karne:

 za przewrócenie, ominięcie lub przesunięcie słupka poza jego obrys: 5s,
 falstart: 5s,
 przejechanie mety: 5s,
 pomyłka trasy – przejazd nie będzie kwalifikowany,
 rażące naruszenie regulaminu – dyskwalifikacja.


39. W celu zapewnienia jak największego bezpieczeństwa:

 o ile prowadzący próbę sprawnościową nie zdecyduje inaczej, w strefie próby sportowej mogą przebywać jedynie osoby obsługujące próbę, kierowca i samochód odbywający przejazd w danym momencie czasu,
 obsługa próby sprawnościowej to osoby ubrane w pomarańczowe kamizelki,
 w strefie próby sportowej uczestnicy zobowiązani są do poruszania się zgodnie z zaleceniami osób obsługujących próbę sprawnościową.


40. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień dotyczących próby sprawnościowej przed rozpoczęciem przejazdu. Zmiana postanowień wymaga przekazania wszystkich informacji do wiadomości uczestników próby sprawnościowej przed rozpoczęciem przejazdów.
.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 18:22   

W tym roku już po raz piąty będziemy uczestniczyć Rajdzie im. Huboszy87. Zwycięzca Rajdu, już przy następnej okazji będzie miał możliwość zarejestrowania trasy przejazdu. Nagrodą dla kierowcy zwycięskiej załogi w tegorocznej edycji jest ufundowany przez firmę WOOX SERWIS z Częstochowy www.vis.woox.pl rejestrator przebiegu jazdy Bluebird Black Box 2. Poniżej kilka zasad z regulaminu dotyczących Rajdu.

Postanowienia dotyczące Rajdu im. Huboszy87 (zwanego dalej „rajdem”)

41. Klasyfikacja rajdu obejmuje wszystkie samochody zgłoszone do udziału w rajdzie bez podziału na klasy (pod względem marki samochodu, pojemności silnika, etc.).
42. Na starcie rajdu każdy uczestnik otrzyma: itiner, karty pytań i kartę do odpowiedzi.
43. Na karcie odpowiedzi zanotowane zostaną dodatkowo: czas startu, czas przyjazdu.
44. Rajd odbywa się po drogach publicznych, w normalnym ruchu drogowym.
45. Uczestnicy rajdu są bezwzględnie zobowiązani do przestrzegania przepisów ruchu drogowego.
46. Kolejni uczestnicy będą startować w odstępach mniej więcej 5 minutowych.
47. Przewidywany czas na przejechanie trasy rajdu (z uwzględnieniem czasu potrzebnego na udzielenie odpowiedzi i zanotowanie na karcie do odpowiedzi): 5 godzin.
48. Pytania są opracowane na podstawie miejsc, w których znajdować będą się uczestnicy rajdu.
49. Punktacja naliczana jest w notacji dodatniej. Pytania i zadania punktowane są w następujący sposób:
 za każdą poprawną odpowiedź na pytanie i poprawnie wykonane zadanie na trasie rajdu: 5 punktów,
 za każde poprawne rozwiązanie zadania na spostrzegawczość: 8 punktów.
50. Prawidłowe odpowiedzi na wszystkie pytania rajdowe zostaną podane do wiadomości uczestników zlotu po zakończeniu rajdu.
51. Jury rajdu zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji treści zadawanych uczestnikom pytań i zadań oraz do ustalonych na nie odpowiedzi.
52. Wszelkie instrukcje dotyczące imprez będących częścią zlotu będą przekazywane uczestnikom przez organizatora
.
Ostatnio zmieniony przez siemion_ Sro Cze 12, 2013 20:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 20:38   

To już ostatnia chwila żeby wypieścić swoje autko. Wszystkie samochody będą oceniane przez uczestników, ale tylko jeden zdobędzie tytuł "Pięknisia Zlotu".


Nagrody do konkursu "Piękniś" ufundowała Firma S-part www.s-part.pl a są nimi profesjonalne kosmetyki do czyszczenia i pielęgnacji tapicerki skórzanej angielskiej firmy GIPTONE. Więcej szczegółów o produktach na www.wipers.pl
.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 20:41   

Jeżeli już macie spakowane lakierki na Walne, to nie zapomnijcie również spakować porządnych trampek do grania w piłkę. Murawa do kolejnego meczu między użytkownikami ROVERA i MG przygotowana perfekcyjnie. Jak do tej pory po rozegraniu dwóch spotkań jest remis. Na zlocie w Skaryszewie wygrała drużyna MG strzelając przeciwnikom trzy bramki. W rewanżowym spotkaniu w Toruniu, po zaciętej walce to drużyna ROVERa schodziła zwycięsko z placu boju. Ale wynik 5:3 pokazuje że rywalizacja była zacięta. Jest nadzieja że i również tym razem zawodnicy zostawią dużo potu na murawie.
.
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Sro Cze 12, 2013 23:02   

Poniżej namiary GPS na OSiR Wawrzkowizna oraz Lotnisko w Kamieńsku.
.
 
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Cze 17, 2013 23:44   

Kolejny zlot zakończony, mimo to emocje nadal spore, a wrażenia gorące niczym opony po przejeździe piątkowej próby sportowej. A skoro już wspominamy próbę sportową, poniżej wyniki.

Ze względu na liczne prośby - wyniki próby sportowej zawierają również samochód, jaki wykorzystany był do przejazdów.

Z uwagi na nieścisłość w przyporządkowaniu do odpowiedniej klasy oraz zakończone dzisiaj wyjaśnienia, nastąpiła zmiana klasy (z turystycznej na sportową) 1 z uczestników, który jak się okazało w drodze wyjaśnień, dokonał przejazdu samochodem o mocy odpowiadającej klasie sportowej.

Tym samym zmienia się klasyfikacja próby sportowej. Pod wpływem zmiany klasy 1 z uczestników zmianie uległa lista zwycięzców w klasie turystycznej.


Uaktualnione tabele wyników znajdują się poniżej.
Ostatnio zmieniony przez emes Wto Cze 18, 2013 21:53, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
siemion_ 
Klubowicz



Członek Zarządu
prezes


Dołączył: 18 Maj 2009
Posty: 987
Skąd: Gliwice

MG ZT

Wysłany: Pon Cze 17, 2013 23:55   

Poniżej zamieszczamy wyniki V Rajdu im. Huboszy87.

Ze względu na wątpliwości dotyczące zadania drugiego oraz jednego z zadań na spostrzegawczość decyzją Jury nie były one brane pod uwagę w klasyfikacji ogólnej. Tak więc do zdobycia było 181 pkt.
Ostatnio zmieniony przez siemion_ Wto Cze 18, 2013 00:05, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pon Cze 17, 2013 23:59   

Emocje po zlocie nadal nie opadają - zachęcamy również do zapoznania się z wynikami próby sprawnościowej.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink