Wtryski już są zamontowane, działają bez zarzutu. 315cc/min z volvo 2.5T
Przy oryginalnym kompie jak założyłem wydajniejsze wtryski to auto oczywiście pracowało nawet równo, ale silnik dostawał cały czas za bogata mieszankę.
Wiec myślę ze nie jest do końca ok. Podstawa w tym silniku przy modyfikacjach jest zmiana kompa. Bo na oryginalnym nic nie wydusisz.
Przy oryginalnym kompie jak założyłem wydajniejsze wtryski to auto oczywiście pracowało nawet równo, ale silnik dostawał cały czas za bogata mieszankę.
niekoniecznie, zależy do jakich czasów są wstanie zejść wtryski, możliwe, że wszystko jest ok - bo przy złej mieszance (ubogiej/bogatej) równo by na bank nie chodził
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Przy oryginalnym kompie jak założyłem wydajniejsze wtryski to auto oczywiście pracowało nawet równo, ale silnik dostawał cały czas za bogata mieszankę.
niekoniecznie, zależy do jakich czasów są wstanie zejść wtryski, możliwe, że wszystko jest ok - bo przy złej mieszance (ubogiej/bogatej) równo by na bank nie chodził
Może wtrysk ma znaczenie, ale wiem co pisze. Milem takie przygody po przekładce głowicy i doszło do tego że musiałem i tak wymienić na oryginalny komp z 16V.
W załączniku masz fotkę mojej świecy po pracy na wydajniejszych wtryskach przy kompie który jest dostosowany na pracy przy mniej wydajnych wtryskach. Chyba potwierdzisz że auto było zalewane A silnik naprawdę nawet równo pracował. Mam gdzieś nawet filmiki na kompie.
Ja doskonale rozumiem co masz na myśli jednak nikt nie stosował takich wtrysków w tym silniku i komputerze, dlatego nie możemy wiedzieć na pewno co i jak
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie wiem dokładnie jak sterowany jest silnik w k-serii.
Jednak wiem jak wygląda sprawa z t-serią.
Miałem u siebie w turbo kompa z wersji bez doładowania. Póki nie wstawało turbo było ok, samochód pracował normalnie. Do ok 2,5k obr było spoko jednak później zaczynało się szarpanie. Więcej jak 3k obr nie pociągnąłem na tym kompie bo szkoda coś uwalić. Doładowanie wtedy było niecałe 0,5b. Zatem wiem że soft turbo w t-serii nie da się zrobić.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie ukrywam że kwestia wysterowania wszystkiego na czymś typu ecu master trochę mnie zmartwiła, bo znacznie podniesie to koszty przeróbki i w będzie praktycznie nierealne żeby zmieścić się w tysiaku...
muszę pomyśleć co z tym zrobić...
tym czasem trzeba się wziąć za dalszą robotę...
mocowanie chłodnicy przespawane i chłodnica jest już na środku.
pierwsze przymiarki IC.
Powstawanie flanszy do wydechu:
CDN...
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
JAk juz masz taki dostep to moze tak dla lepszego wygladu to mozna by bylo tam wypucowac co nieco.
Spokojnie, jak skoncze ciecie, szlifowanie, spawanie i dziesiatki przymiarek to bedzie wypucowanne. Na razie nie ma sensu.
Jak juz pisalem uzywam auta na codzien wiec za kazdym razem musze zdejmowac zderzak, chlodnice, eentylator, wydech, a po skonczonej robocie skladam wszystko do kupy
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
IC będzie za chłodnicą?
Strasznie blisko turbo wyjdzie przewód od wody. Widzę trochę wyciąłeś pasa przedniego, ale nie martw się, ja więcej wywaliłem
Wiesz, to że T-seria nie radziła sobie z doładowaniem nie oznacza że tak też będzie w przypadku k-serii.
Wyjdzie w praniu.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Nie no jak? ... Przed chlodnica, inaczej to nie mialo by sensu...
W sumie to za.duzo.wycialem bo zmienila sie koncepcja.
Szystko bedzie bliskko siebie bo bardzo ciasno sie zrobi... Bede musial to jakos poizolowac.
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
W 1.4 jest full miejsca
U mnie IC opiera się na zderzaku (lekko podcięty), z drugiej strony na chłodnicy, chłodnica natomiast ma wiatrak 2mm od kanałów wodnych a wiatrak a bardziej jego silnik jest pomiędzy alternatorem i turbo. Drugi wiatrak wywaliłem po tym jak wyciął mi dziurę w chłodnicy poprzez turbo które wpychało go podczas dużych obciążeń.
Z tym że u mnie rdzeń IC ma grubość ok. 100mm.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Jak dojdzie wentylator i orurowanie dolotu to będzie bardzo ciasno, myślę że to kwestia innego kolektora niż w t serii. Jak się wentylator zacznie topic to pomyślę nad innym, albo przeniosę chłodnice przed pas przedni.
To niej jest turbina z R75 więc flansza by nie pasowała, ale spokojnie to nie problem
przerobiony spływ oleju:
Co do kompa z 75t to nie wiem jak by to chciało startować czy nie byłoby problemu z odpaleniem, nie wiem w ogóle czy grało by to z wiazką od 1.6 itd. W sumie to jak będę zmuszony do zakupu jakiejś świnki to zamiast kupować kompa i immo za 300zł to wolałbym ecu mastera albo ecu cheater i zyskac mozliwosć strojenia.
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
Ostatnio zmieniony przez Rino Wto Lip 30, 2013 14:43, w całości zmieniany 1 raz
z kosztów to doszedł wentylator (15zł) i opaski metalowe (28zł)
postępy prac:
zrobiony spływ do miski
smarowanie turbiny
chłodzenie turbiny
dostosowany wentylator z renault 19
wyspawany dolot (piękny to on nie jest ale robi co ma robić)
podłączone VG, BOV i boost
Dzisiaj poskładałem wszystko do kupy i przejechałem się.
doładowanie ustawione na 0,3
tak na szybko miernikiem sprawdziłem że raczej nie uniknę ecumastera, ale podjadę do znajomych na AVR i będzie wiadomo.
przejechałem się kawałek bo nie mogłem sobie odpuścić
Turbina wstaje tak ok 3,5 - 4 tys myślałem że będzie troche wcześniej, ale z drugiej strony to nie deasel, a spalin z 1.6 potrzeba troche więcej niż w 620 ti żeby rozbujać T25. Co myślicie?
Powiem tylko tyle że skoro na niewystrojonym 0.3 tak chodzi to na 0.5 będzie bardzo Ciekawie
muszę poprawić rurkę odprowadzającą olej z turbo bo nie dospawałem gdzieś i cieknie, brakuje mi jeszcze kawałka wydechu, mocowanie IC, a później to już zabawa w testy i ewentualne strojenie.
kilka fotek:
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
GRATKI!!!! super, że działa. Pamiętaj, że spływ z turbo jest grawitacyjny i najlepiej jak będzie 100% w pionie po fotkach mi się bardzo podoba, oby motor wytrzymał turbo wstaje oki, jak podkręcisz boosta powinna być miło
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum