Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 416 Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 416 Turbo
Autor Wiadomość
Rino 



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Sie 05, 2013 21:56   

BigBoyPL napisał/a:
Kolego na jakie wyniki odnośnie mocy i momentu liczysz ?


szczerze mówiąc to nie mam pojęcia... jak będzie 160KM to będzie super, co do momentu to nie wiem czego się spodziewać...

spływ nie jest całkiem pionowo, niby wszystko ładnie spływa bo sprawdzałem, ale może faktycznie lepiej przerobić...
_________________
"Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sie 05, 2013 21:56   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Pon Sie 05, 2013 23:49   

To ja też chcę taka zabawke do mojego 1.4 :D
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 06, 2013 11:04   

Mam nadzieje, że jak już wszystko ogarniesz wrzucisz go na rolki. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Wto Sie 06, 2013 11:30   

To chyba pierwszy na forum projekt K-Serii turbo nie w teorii, a na bierząco podpierany praktyką na realnym projekcie.

Ogólnie super, Rino, ja też czekam na to co pokażą rolki,
ale najpierw skończ co masz skończyc;]

Jak na razie gratuluję.
 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 06, 2013 16:33   

Gdzieś slyszalem, ze 1.6 ma mocniejsze wykonanie niz 1.4. To prawda?
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Wto Sie 06, 2013 22:50   

ArO napisał/a:
Gdzieś slyszalem, ze 1.6 ma mocniejsze wykonanie niz 1.4. To prawda?


może tutaj przeczytałeś

http://www.roverki.pl/tec...er-k-seria.html
 
 
 
Rino 



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 01:33   

Wydech połaczony, jeszcze zostało odetkanie czyli zastapienie końcowego komorowego przelotem.

pusciłem wszystko co daje seryjny VG i dodmucha do niecałych 0,4, więcej to już tylko z MBC.

Delikatnie puszcza mi turbina olej, ale nie do środka tylko na zewnątrz z sekcji olejowej po stronie gorącej. Mam nadzieje że przestanie

Turbina wstaje jednak przy 3tys.

na rolki na pewno pojadę, choćby z ciekawości, ale musi byc juz wszystko dograne.

Dzieki za słowa wsparcia, jakies 2 lata temu miałem 620ti (nawet były gdzies fotki na forum) ale nic z nim nie robiłem i nie zagłąbiałem sie w to co i jak działa.

Jak już pisałem moja wiedza o doładowaniu Turbo był żadna, takie hasła jak BOV IC VG EGT AFR MBC itd były mi całkowicie obce. Najpierw kupiłem turbinę, a później zacząłem czytac co mogę z tym zrobić Ogólnie w necie jest wszystko na różnych forach, równiez na tym.

[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 01:33 ]
Orjentuje sie ktos czy SMT6 da radę? on chyba nie ma wbudowanego map sensora?
_________________
"Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 08:04   

Oj raczej turbo nie przestanie samo z siebie puszczać oleju... kup zestaw naprawczy: http://www.pphu-alpha.pl/produkt.php?id=5117 i wymień ;) zregenerujesz sobie sam tjurbo ;)

SMT6 da radę, ale mapa chyba nie ma wbudowanego... chyba, ze da sie wykorzystac mapa z rovera? tylko czy on cokolwiek widzi przy nadcisnieniu?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Rino 



Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 36
Skąd: Kraków



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 08:59   

raczej wymienie sama uszczelkę (ro zwykły oring odporny na olej i wys. temp.) oska nie ma luzów i reszta uszczelek jest ok więc szkoda kasy nacały zestaw.

To swietnie bo ustrzeliłem w nocy na allegro SMT6 za 189zł :)
teraz musze sie nauczyc jak to zamontowac i jak sie to stroi ;)

nie wiem jak z tym map z rovera... może ktoś ma pojęcie?
_________________
"Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 11:46   

A orientuje się ktoś czy w R75 1.8T jest inny MAP niż przy wersji wolnossącej?
Może to jest rozwiązanie MAP z 1.8T
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 12:07   

Mam nadzieję że nikt nie zapomniał o tym że to jest 1.6 i tam jest skrzynia R65 a nie PG1.
Raczej nie bez powodu w Roverowych silnikach benzynowych od 1.8 oraz we wszystkich 2.0 dieslach są PG1 zamiast R65. Nie chciałbym żeby się koledze Rino gdzieś ta skrzynia rozwaliła ale chyba może się tak stać. Niech się wypowiedzą inni bardziej doświadczeni Roverkowicze którzy już wymieniali je nawet 2 razy ;]
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 12:15   

Rozumiem, że skrzynia PG1 podejdzie pod 1.6?
Jeżeli tak, to zaraz jak R65 klęknie wymiana skrzyni na mocniejsza i problem z głowy;)

Oczywićie idzie za tym wymiana półosi wybieraka itp, ale to się rozumie samo przez się.
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 12:43   

Podejdzie PG1 zamiast R65, nawet takie coś siedzi w MG TF jeśli dobrze pamiętam (silnik 1.6 + skrzynia PG1). Porównując właśnie wyniki 0-100 oraz Vmax TF z innymi Roverami i MG można zauważyć że R65 jest szybsza 0-100 ale ma mniejszą Vmax czyli są krótsze przełożenia.
Jeszcze się wypowiem w kwestii rzekomo mocniejszego wykonania 1.6 nad 1.4 ;]
1.6 uzyskano przez zwiększenie średnicy tłoka z 75mm(w 1.4) na 80mm. Reszta wymiarów tłoka bez zmian. W środku siedzą te same korby LFF101250 Zatem i ten sam wał korbowy.
Powiedziałbym nawet że to 1.4 jest mocniejszy bo tuleje w których chodzą tłoki są grubsze ;] .
Jeśli ktoś przygotowywał by się pod większe doładowanie to warto było by sprawdzić czy 1.8 ma mocniejszy wał i korby niż te w 1.4. Wtedy można by zamienić wał i korby i dało by nam to pojemność (75mm/2)^2 * 89,3mm * 4 tłoki = 1,578 litra czyli o 0,01 mniej niż w przypadku roverowego 1.6 (1,588 ;]
 
 
ArO 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Sie 2010
Posty: 315
Skąd: Kielce

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 12:56   

BigBoyPL, nie we wszystkich benzynowych siedzi PG1, w r75 1.8 turbo znajduje sie skrzynia Getrag i to nie zawsze. Podobno raz montowali Getraga a raz PG1 :P
_________________
R200 98'' 1.4 Si
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 13:00   

Rino napisał/a:
Mam nadzieję że nikt nie zapomniał o tym że to jest 1.6 i tam jest skrzynia R65 a nie PG1.
Raczej nie bez powodu w Roverowych silnikach benzynowych od 1.8 oraz we wszystkich 2.0 dieslach są PG1 zamiast R65. Nie chciałbym żeby się koledze Rino gdzieś ta skrzynia rozwaliła ale chyba może się tak stać. Niech się wypowiedzą inni bardziej doświadczeni Roverkowicze którzy już wymieniali je nawet 2 razy

Jeśli Rino, nie będzie ostro ruszał to skrzynia powinna wytrzymać.
BigBoyPL napisał/a:
(silnik 1.6 + skrzynia PG1)

w Tf nie montowana silników 1.6. :wink:
Podobno da rade założyć pg1 zamiast r65. Ja tu widzę tylko inne sprzęgło. Być może tez inne kolo zamachowego.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 14:29   

leszczu napisał/a:
w Tf nie montowana silników 1.6.
Mylisz się. Montowano 1,6 w MG TF http://www.roverki.pl/mg-...techniczne.html
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 15:07   

Rino napisał/a:
To swietnie bo ustrzeliłem w nocy na allegro SMT6 za 189zł :)

http://www.racingforum.pl/SMT-6-t112114.html
;)

Co do skrzyń itp to nie ma co gdybać. Skończyć to co jest, dać zakładane doładowanie, zmierzyć AFR i zobaczyć ile to wypluje.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
piotrekcrash 




Pomógł: 23 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 494
Skąd: Łódź



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 15:43   

Ja bym tam wrzucił PG1 bo wtedy nietrudno będzie dostac pasujące półosie
od R400 2.0 i cały wybierak od tego samego modelu. Bez kombinowania;]
 
 
BigBoyPL 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 20 Sty 2012
Posty: 754
Skąd: Śląsk



Wysłany: Sro Sie 07, 2013 16:44   

Widzę że kolega Rino już kupił kompa z linku ;d

Tak, zgadza się, w PG1 jest więcej zębów na półosiach od strony skrzyni biegów niż w R65.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Sie 07, 2013 17:40   

tronsek napisał/a:
leszczu napisał/a:
w Tf nie montowana silników 1.6.
Mylisz się. Montowano 1,6 w MG TF http://www.roverki.pl/mg-...techniczne.html

A to sorry, mój błąd. Myślałem, że pakowali tylko 1.8
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Brak nowych postów [R820ti Vitesse Turbo 2.0 Sport] Dla fanów Turbo i Blow Off
roiven Tuning mechaniczny 9 Sro Mar 28, 2012 12:07
dobryziom
Brak nowych postów Rover 620 TI chip lub turbo
Smoke Tuning mechaniczny 24 Czw Cze 17, 2010 09:37
dobryziom
Brak nowych postów L Seria Rover 200 Sdi 105km Wydech,ic,turbo
Chakus Tuning mechaniczny 8 Sro Sie 30, 2017 20:47
Remigiusz
Brak nowych postów 1989-1996 Rover 216/416 GSi (UK/Europe) Turbo Kit
Gość Tuning mechaniczny 3 Pią Gru 19, 2008 22:47
Marrkus



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink