Wydech połaczony, jeszcze zostało odetkanie czyli zastapienie końcowego komorowego przelotem.
pusciłem wszystko co daje seryjny VG i dodmucha do niecałych 0,4, więcej to już tylko z MBC.
Delikatnie puszcza mi turbina olej, ale nie do środka tylko na zewnątrz z sekcji olejowej po stronie gorącej. Mam nadzieje że przestanie
Turbina wstaje jednak przy 3tys.
na rolki na pewno pojadę, choćby z ciekawości, ale musi byc juz wszystko dograne.
Dzieki za słowa wsparcia, jakies 2 lata temu miałem 620ti (nawet były gdzies fotki na forum) ale nic z nim nie robiłem i nie zagłąbiałem sie w to co i jak działa.
Jak już pisałem moja wiedza o doładowaniu Turbo był żadna, takie hasła jak BOV IC VG EGT AFR MBC itd były mi całkowicie obce. Najpierw kupiłem turbinę, a później zacząłem czytac co mogę z tym zrobić Ogólnie w necie jest wszystko na różnych forach, równiez na tym.
[ Dodano: Sro Sie 07, 2013 01:33 ]
Orjentuje sie ktos czy SMT6 da radę? on chyba nie ma wbudowanego map sensora?
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
raczej wymienie sama uszczelkę (ro zwykły oring odporny na olej i wys. temp.) oska nie ma luzów i reszta uszczelek jest ok więc szkoda kasy nacały zestaw.
To swietnie bo ustrzeliłem w nocy na allegro SMT6 za 189zł
teraz musze sie nauczyc jak to zamontowac i jak sie to stroi
nie wiem jak z tym map z rovera... może ktoś ma pojęcie?
_________________ "Nie sztuka jest zabić muche na przedniej szybie, sztuką jest zabić ją na bocznej..."
Mam nadzieję że nikt nie zapomniał o tym że to jest 1.6 i tam jest skrzynia R65 a nie PG1.
Raczej nie bez powodu w Roverowych silnikach benzynowych od 1.8 oraz we wszystkich 2.0 dieslach są PG1 zamiast R65. Nie chciałbym żeby się koledze Rino gdzieś ta skrzynia rozwaliła ale chyba może się tak stać. Niech się wypowiedzą inni bardziej doświadczeni Roverkowicze którzy już wymieniali je nawet 2 razy
Podejdzie PG1 zamiast R65, nawet takie coś siedzi w MG TF jeśli dobrze pamiętam (silnik 1.6 + skrzynia PG1). Porównując właśnie wyniki 0-100 oraz Vmax TF z innymi Roverami i MG można zauważyć że R65 jest szybsza 0-100 ale ma mniejszą Vmax czyli są krótsze przełożenia.
Jeszcze się wypowiem w kwestii rzekomo mocniejszego wykonania 1.6 nad 1.4
1.6 uzyskano przez zwiększenie średnicy tłoka z 75mm(w 1.4) na 80mm. Reszta wymiarów tłoka bez zmian. W środku siedzą te same korby LFF101250 Zatem i ten sam wał korbowy.
Powiedziałbym nawet że to 1.4 jest mocniejszy bo tuleje w których chodzą tłoki są grubsze .
Jeśli ktoś przygotowywał by się pod większe doładowanie to warto było by sprawdzić czy 1.8 ma mocniejszy wał i korby niż te w 1.4. Wtedy można by zamienić wał i korby i dało by nam to pojemność (75mm/2)^2 * 89,3mm * 4 tłoki = 1,578 litra czyli o 0,01 mniej niż w przypadku roverowego 1.6 (1,588
BigBoyPL, nie we wszystkich benzynowych siedzi PG1, w r75 1.8 turbo znajduje sie skrzynia Getrag i to nie zawsze. Podobno raz montowali Getraga a raz PG1
Mam nadzieję że nikt nie zapomniał o tym że to jest 1.6 i tam jest skrzynia R65 a nie PG1.
Raczej nie bez powodu w Roverowych silnikach benzynowych od 1.8 oraz we wszystkich 2.0 dieslach są PG1 zamiast R65. Nie chciałbym żeby się koledze Rino gdzieś ta skrzynia rozwaliła ale chyba może się tak stać. Niech się wypowiedzą inni bardziej doświadczeni Roverkowicze którzy już wymieniali je nawet 2 razy
Jeśli Rino, nie będzie ostro ruszał to skrzynia powinna wytrzymać.
BigBoyPL napisał/a:
(silnik 1.6 + skrzynia PG1)
w Tf nie montowana silników 1.6.
Podobno da rade założyć pg1 zamiast r65. Ja tu widzę tylko inne sprzęgło. Być może tez inne kolo zamachowego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum