Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45, R400] Montaż silnika serii T z R420 Si do R45
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Czw Lip 25, 2013 18:14
[R45, R400] Montaż silnika serii T z R420 Si do R45
Autor Wiadomość
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Czw Lip 25, 2013 13:11   [R45, R400] Montaż silnika serii T z R420 Si do R45
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam.
Czy jest możliwy montaż silnika serii T z R420 Si do R45? Mam na myśli to na ile jest on "plug & play" czyli czy dużo jest przeróbek, czy mocowania w ogóle pasują czy trzeba przerabiać, jak z wiązką elektryczną itp.

Czy ktoś już to przerabiał? Wszystkie sugestie mile widziane.
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 25, 2013 13:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 19:09   

Na pewno nikt tu tego nie przerabiał.
Z elektryką/elektroniką będzie na pewno zabawa bo dużo rzeczy się różni.
Mocowania w większości wersji silnikowych R45 są takie jak w R420Si
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Lip 25, 2013 19:46   

Jaki rodzaj silnikowy jest w tej 45 :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
ArekL 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 429
Skąd: Legionowo



Wysłany: Pon Lip 29, 2013 09:36   

Najpopularniejsza jest chyba K-seria i chyba takiego będzie najłatwiej znaleźć.
Ogólnie chodzi o to, że za moją 400-tkę rdza zabrała się dość poważnie, drobne zaprawki już nie pomagają, potrzebna by raczej była gruntowna naprawa, reperaturki itp. a to jest dość kosztowne (sam tego raczej nie zrobię).
Mógłbym kupić R45, ale szkoda mi zainwestowanych pieniędzy w mechanikę 400-tki, bo tu jest prawie wszystko nowe. No i w 45 nie podoba mi się gama silników i wnętrze. Zdecydowanie przyzwyczaiłem się do beżowego ;)
Więc jedyną sensowną i opłacalną opcją jest kupno zdrowego blacharsko R45 (może być silnik do wymiany) i przełożenie do niego silnika, hamulców i wnętrza z mojej 400-tki.

Zastanawiam się na ile to możliwe.

Na dzień dzisiejszy wiem, że mocowania foteli się różnią.
_________________
Rover 420 Si Lux '96 bez gaziuuu :)
wcześniej PoldoRover 1.4 MPi "Adrenaline" 105,5 KM :)
 
 
macku667 




Dołączył: 15 Paź 2012
Posty: 32

Rover 25

Wysłany: Wto Lip 30, 2013 19:52   

ArekL, na twoim miejscu szukałbym jakiegoś taniego R400 z prostą, niezeżartą budą, odmalowałbym ją i przerzucił nowe/twoje graty, wyjdzie Ci to dużo taniej niż kupno 45 i modzić bóg wie ile przy niej. I będziesz miał praktycznie nowe auto za niewielkie pieniądze (:

ps oczywiście zakładając, że tak bardzo zależy Ci na częściach :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Lip 31, 2013 09:04   

Jakby ta 45tka miałą motor 1,8 to raczej silnik 2,0tserii siada p&p. Kwestia co zrobisz np: z abs, czy przerzucasz całą swoją wiązkę i osprzęt do gołej budy (0 problemów ale dużo roboty) czy wkładasz silnik, skrzynie itp i łączysz wiązki 400 i 45.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów zamiana silnika 1.4 na 1.8 serii K
Gość Tuning mechaniczny 27 Czw Paź 18, 2007 15:27
kolin
Brak nowych postów R400 Montaż Intercoolera do wersji SD - fotorelacja
Projekt ukończony w 100%.
michu1123 Tuning mechaniczny 56 Pią Paź 02, 2009 17:38
Remigiusz
Brak nowych postów [R400/R45/MG ZS] ] Montaż orurowania FMIC bez ciecia pasa
Remigiusz Tuning mechaniczny 8 Pią Lis 15, 2013 19:21
Markzo
Brak nowych postów [r400] Modernizacja silnika
50Juro Tuning mechaniczny 38 Pią Lis 13, 2009 23:01
greg-si
Brak nowych postów Strojenie K-serii
mlodyolek Tuning mechaniczny 12 Czw Maj 27, 2010 09:31
Bocian_s



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink