Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160 BRAK MOCY !]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Adrian
Nie Wrz 08, 2013 20:03
[MG ZR 160 BRAK MOCY !]
Autor Wiadomość
bebechu. 



Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 148
Skąd: Bytom

Rover 200

  Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 17:57   [MG ZR 160 BRAK MOCY !]
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

Witam.
problem polega na tym iż moja ZR'ka po ostatniej wizycie w hamowni wypluła zaledwie 147 KM i jest wielka nie wiadoma gdzie jest problem czy przy dolocie powietrza (ciepłe) kable zapłonowe któraś cefka , sondy , lub nie wiem co auto posiada dedykowany dolot powietrza k&n przelot zrobiony czyli bez tłumików od sondy drugiej
BTW wklejam wykres z hamowni
TU
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...f968513fa6.html
Ostatnio zmieniony przez bebechu. Nie Wrz 08, 2013 18:02, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 17:57   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 17:57   


Moderator Raptile informuje

bebechu. ! Ten temat zostanie usunięty jeśli nie poprawisz jego nazwy.
Na tym forum obowiązują ściśle określone zasady nazewnictwa tematów.
Proszę niezwłocznie zapoznać się z tym tematem
Aby zmienić nazwę tematu, musisz w pierwszym poście użyć funkcji

_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
luke27 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Posty: 214



Wysłany: Nie Wrz 08, 2013 19:54   

Jeśli stało się to po przeróbkach to błąd w sztuce. Daj jakieś zdjęcia. Jeśli powietrze ciągnie z pod maski (ciepłe) to błąd nr.1 Jak chodzi o wydech to lepiej się sprawdza z tłumikiem końcowym. Ja mam zrobiony dedykowany przez MG motorsport, kat sportowy, silencer, klasyczny tłumik końcowy i sprawdza się świetnie. Kolejna sprawa to że po takich przeróbkach auto powinno się stroić bo prawie zawsze masz spadek mocy. Jeśli chciałeś parę koni więcej to trzeba było kupić dedykowany wałek np. od pipersa + przerobiony dolot i strojenie swoje by zrobiło. Ja robiąc modyfikacje zawsze dokonuję pomiarów na kompie przed i po np. dolot (temp. szybkość przepływu powietrza...) Grzebiąc "na pałę" w tak zaawansowanym śliniku zawsze coś popsujesz zamiast poprawić.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] Brak mocy
Mihu_Ryhu Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Wto Sty 21, 2014 20:25
leszczu
Brak nowych postów [MG ZR 2.0 ] brak mocy po 3 tys
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Lis 14, 2008 18:57
NEOSSS
Brak nowych postów [R25]brak mocy
leszek292 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Gru 05, 2014 19:44
leszek292
Brak nowych postów [MG ZR 160 '02] brak mocy
zgubione 20KM
raducha Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 53 Wto Wrz 12, 2017 17:58
NoPE
Brak nowych postów [ MG ZR] brak mocy
Szymonek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Lip 10, 2008 16:12
thef



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink