Forum Klubu ROVERki.pl :: [R620] Chłodnica oleju
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R620] Chłodnica oleju

Dlaczego nie ma?
Autor Wiadomość
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Pią Cze 20, 2008 20:46   [R620] Chłodnica oleju
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Wczoraj bylem na szrocie zobaczyc co mają na stanie.. i w jednym, chyba nissanie zobaczylem małą chlodnice oleju, dlaczego u nas nie ma? i czy moge sobie zamontowac.

Pozdrawiam.
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Sty 23, 2011 21:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 20, 2008 20:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
danielsonicl 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 206
Skąd: Złoty Stok



Wysłany: Pią Cze 20, 2008 21:21   

Rover ma wymiennik ciepła,ojej jest chłodzony cieczą co daje lepsze rezultaty
 
 
funfel 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Kwi 2006
Posty: 323
Skąd: eeyy



Wysłany: Pią Cze 20, 2008 21:42   

A to tego nie wiedzialem, dzieki :)
_________________
dozwolona ilość znaków: 255
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Cze 20, 2008 23:42   

te dwa węze które zwykle przeciekają to właśnie doprowadzenie oleju do "chłodnicy" czy tez wymiennika ciepła ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Sob Cze 21, 2008 01:28   

Zwykle w tych dwóch wężach płynie płyn chłodniczy (borygo) a nie olej. Właśnie do wyjściowego węża najlepiej podłączać szeregowo reduktor lpg, a nie jak zwykle zakłady podłączają równolegle do nagrzewnicy. Dzięki temu reduktor bardzo szybko zaczyna być ogrzewany od wewnętrznego obiegu płynu chłodniczego.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Cze 21, 2008 01:43   

ale nie w klekotku SDi ;)

oto owe węże ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
blue827 



Pomógł: 115 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 1079



Wysłany: Sob Cze 21, 2008 08:17   

Mea coolpa, rzeczywiście ciśnieniowe wężyki do oleju.
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Pon Cze 23, 2008 05:06   

Pytanie-czy prawda,że lekkie wycieki z tych węży (zwłaszcza ten co wychodzi z bloku i doprowadza olej do filtra),w miejscu połączenia guma-blaszany zacisk to typowa usterka w 620 SDi? Gdzieś to właśnie słyszałem.Wyciek nie jest duży ale zbiera sie trochę oleju w miejscu przykręcenia filtra oleju.W czasie jazdy pod wpływem pędu powietrza syfi to cały silnik i osłonę od spodu silnika.Przymierzałem sie kiedyś,żeby wykręcić ten wąż ale poddałem sie bo ciężki dostęp jest.
 
 
Jary 



Pomógł: 11 razy
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 274
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Cze 23, 2008 12:07   

filo napisał/a:
czy prawda,że lekkie wycieki z tych węży (zwłaszcza ten co wychodzi z bloku i doprowadza olej do filtra),w miejscu połączenia guma-blaszany zacisk to typowa usterka w 620 SDi?


Nieprawda :!: , każdy wyciek trzeba uszczelnić :idea:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Cze 23, 2008 13:26   

eeeetam :P wycieki z tych węży to norma w silnikach SDi, oczywiście powinno sieto uszczelnić, ale czasem to jest wa;lka z wiatrakami. Ja DonKichot nie jestem i z tym nie walczyłem i jakoś jeżdzę 4 lata z tym ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
mmaarreecckkii 



Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 39



Wysłany: Pon Paź 07, 2013 17:25   Ktoś wie

Odświeżam temat

Panowie wymieniał ktoś te węże (lub jakoś uszczelniał) co są u Brt na zdjęciu. U mnie tam sporo oleju się zbiera i chciałbym sobie jakoś z tym poradzić? :?: :?: :?: :?: :?: :?:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620] Chłodnica oleju
620 sdi
Gość Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Mar 19, 2008 11:58
Skiba
Brak nowych postów [R620] Wyciek oleju, czujnik ciśnienia oleju i króciec
DeathMan Rover serii 600, Honda Accord 1 Sro Mar 12, 2008 21:37
Skiba
Brak nowych postów [R620] Dziurawa chłodnica
Phillippe Rover serii 600, Honda Accord 8 Pią Wrz 04, 2009 18:33
Marrkus
Brak nowych postów [R620] Chłodnica klimy
kamil_620_si Rover serii 600, Honda Accord 1 Nie Gru 27, 2009 14:41
maciej
Brak nowych postów [R620] Chłodnica klimatyzacji
dude26 Rover serii 600, Honda Accord 9 Wto Paź 19, 2010 19:51
marthinez



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink