Witajcie forumowicze, jakoś ostatnio naszła mnie taka nostalgia aby coś pozostało w zarysie historii na forum po moim MG ZR ...
Co prawda pisząc tego posta jeszcze jest w moim posiadaniu i nic nie zanosi się aby coś się mogło zmienić , ale nigdy nic nie wiadomo
Niebieska szczała zakupiona w marcu 2012 na własnym podwórku , użytkowana przez poprzedniego właściciela tak sobie , generalnie nie zwracał uwagi czym jeździ , po czym jeździ itp...
Ja miałem swój pomysł na autko , który powolutku sobie realizowałem, drobnymi kroczkami tak do przodu a wyszło to następująco ......
Tak wyglądał 2-3 mc po zakupie jeszcze zupełnie seryjny :
Dosyć szybko udało się nabyć markowe zawieszenie gwintowane marki K&W wersja 1 , lecz nie było w najlepszym stanie i postawiłem podać go regeneracji , MG na softowym ustawieniu .
Miałem również zabawę w kolory na feldze , w tym wypadku był to model Drag Wheels DR-31 rozmiar 16" ale długo nie zabawił, szybko znudził mi się ten układ i felgi znalazły nowego właściciela .
Kilka zmian wpadło do wnętrza, przed moment był zamontowany fotel kubełkowy Mirco XL na org. szynach od R25 , bardzo fajny patent na okres wiosna-lato, w połączeniu z gwintowanym zawieszeniem MG był istnym gokartem . Zostało wykonane flokowanie wnętrza kilku elementów: boczków, środkowego tunela, słupków daszka zegarów i obudowy kierownicy. Oraz zostały zamontowane dodatkowe zegary do kontroli
Z ciekawszym wymian na lepsze i większe , to swap przednich hamulców na zaciski z Hondy Prelude IV 2,2 VTi oraz tarcze o śred. 282mm . Pod maskę wpadł air box od simoty , o orurowaniu FMIC oraz kolanach z fmic.pl nie wspomnę
Na zakończenie nużącej opowieści dodam iż sezon 2013 został przelatany na felgach 17" które znacznie lepiej prezentowały się z obniżeniem niż malutkie 16".
Także miłego oglądania
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 05, 2013 20:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Światła już zamontowane na ucie , zdjęcia oczywiście nie oddają tego jak to wyglada na żywo, kolor światła tez jest przekłamany bo normalnie jest błękitny a na zdjęciach wyszedł zielony .....
Montaż na tyle profesjonalny iż po zamontowaniu i wizycie na stacji nie wymagało żadnych korekt .
wczoraj mijałam się wieczorem z jakimś ZR na takich "xenonach", zajebiście oślepiał i dawał po gałach - to byłeś Ty? między Szewcami a Zajączkowem koło 18
Przeróbka świateł przednich na soczewkowe była bardzo dobrym posunięcie gdyż okres od momentu montażu pokazuje iż poprawa w widoczności wieczorek i w noc jest bardzo duża . Odpowiednie wyregulowanie świecenia reflektorów skutkuje bez inwazyjnym poruszaniem się po drogach , nie miałem jeszcze sytuacji by ktoś mrugał z naprzeciwka do nie , mało tego przeprowadzony test jadą za kolegą wieczorem również skutkowało nie oślepianiem w tylne lusterko.
Z ostatnich modyfikacji , napraw jakie zostały przeprowadzone to :
- wymiana na org. amortyzatory tył MG ZR - dzięki wielkie dla TomaTeam za szybkie ogarnięcie tematu
- montaż kompletu obniżających sprężyn MAD , które nie obniżyły MG-ka ani mm
- wymiana komletnego sprzęgła LUK + oleje
- zakup, na chwilę obecną bez montażu tylnych lamp Xpower
Udało się również wystartować w ubiegłym tygodniu w I eliminacji WLTA , na razie w ramach rekreacyjnych przejażdżek , bez większego ciśnienia , bo i tak w moje klasie ugranie czegoś seryjnym autem graniczy z cudem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum