Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZR 2.0 iTD by Camaro17
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZR 2.0 iTD by Camaro17
Autor Wiadomość
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Wto Lis 05, 2013 20:42   MG ZR 2.0 iTD by Camaro17

Witajcie forumowicze, jakoś ostatnio naszła mnie taka nostalgia aby coś pozostało w zarysie historii na forum po moim MG ZR ...

Co prawda pisząc tego posta jeszcze jest w moim posiadaniu i nic nie zanosi się aby coś się mogło zmienić , ale nigdy nic nie wiadomo :)
Niebieska szczała zakupiona w marcu 2012 na własnym podwórku , użytkowana przez poprzedniego właściciela tak sobie , generalnie nie zwracał uwagi czym jeździ , po czym jeździ itp...
Ja miałem swój pomysł na autko , który powolutku sobie realizowałem, drobnymi kroczkami tak do przodu a wyszło to następująco ......


Tak wyglądał 2-3 mc po zakupie jeszcze zupełnie seryjny :









Dosyć szybko udało się nabyć markowe zawieszenie gwintowane marki K&W wersja 1 , lecz nie było w najlepszym stanie i postawiłem podać go regeneracji , MG na softowym ustawieniu .



Miałem również zabawę w kolory na feldze , w tym wypadku był to model Drag Wheels DR-31 rozmiar 16" ale długo nie zabawił, szybko znudził mi się ten układ i felgi znalazły nowego właściciela .






Kilka zmian wpadło do wnętrza, przed moment był zamontowany fotel kubełkowy Mirco XL na org. szynach od R25 , bardzo fajny patent na okres wiosna-lato, w połączeniu z gwintowanym zawieszeniem MG był istnym gokartem . Zostało wykonane flokowanie wnętrza kilku elementów: boczków, środkowego tunela, słupków daszka zegarów i obudowy kierownicy. Oraz zostały zamontowane dodatkowe zegary do kontroli :)









Z ciekawszym wymian na lepsze i większe , to swap przednich hamulców na zaciski z Hondy Prelude IV 2,2 VTi oraz tarcze o śred. 282mm . Pod maskę wpadł air box od simoty , o orurowaniu FMIC oraz kolanach z fmic.pl nie wspomnę :)







Na zakończenie nużącej opowieści dodam iż sezon 2013 został przelatany na felgach 17" które znacznie lepiej prezentowały się z obniżeniem niż malutkie 16".
Także miłego oglądania :)









 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lis 05, 2013 20:42   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 19:09   

Foty, filmiki z pojeżdżawek gdzie :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
walkie 




Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 19:12   

A Ty go nie sprzedajesz teraz? Wydaje mi się że kartkę na nim widziałam u Cebie pod domem
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
toksyn 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 388
Skąd: Gdańsk

MG ZR

Wysłany: Sro Lis 06, 2013 20:08   

leży na allegro, kawał fajnej fury.. co zrobić ;P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pią Lis 22, 2013 10:01   

Jak ma być BANDZIOR , to niech taki będzie .....

Takie TAM - NOWE Mody do MG ZR :)

http://blog.hidretrofit.pl/2013/11/20/mg-zr/
 
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Pią Lis 22, 2013 16:33   

wyglądają mega :)
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 22, 2013 18:15   

Ile u nich to w końcu kosztowało bo cennik maja bardzo jasno wyszczególniany :mrgreen:

A samo poziom masz zamontowany :D Wykonanie perfekt :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sob Lis 23, 2013 11:25   

Światła już zamontowane na ucie , zdjęcia oczywiście nie oddają tego jak to wyglada na żywo, kolor światła tez jest przekłamany bo normalnie jest błękitny a na zdjęciach wyszedł zielony .....
Montaż na tyle profesjonalny iż po zamontowaniu i wizycie na stacji nie wymagało żadnych korekt .



 
 
 
walkie 




Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 23, 2013 18:53   

wczoraj mijałam się wieczorem z jakimś ZR na takich "xenonach", zajebiście oślepiał i dawał po gałach - to byłeś Ty? między Szewcami a Zajączkowem koło 18
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lis 23, 2013 19:18   

A spryskiwacze na reflektory gdzie :?: :-| W zimie to tobie zamarzanie :D

Ceny dalej nie podałeś ile to u nich kosztowało :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kasa313 




Dołączył: 27 Lip 2009
Posty: 140
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Nie Lis 24, 2013 11:02   

Gdzie to robiłeś?
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Lis 25, 2013 11:49   

Remigiusz, 490 zł w raz z kompletem gumowych maskownic na tył reflektora

walkie, :( a to skubaniec ..... jednak nie byłem to JA :mrgreen:
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 25, 2013 15:10   

camaro17, To niezła cena warto się zastanowić nad soczewkami halogen :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
walkie 




Pomogła: 19 razy
Dołączyła: 14 Sie 2006
Posty: 2981
Skąd: Lubnów/Wroc/Krk

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 25, 2013 20:29   

camaro17, tyle dobrze, bo aż mu długimi poświeciłam, masakre robił i świecił wszędzie tylko nie na drogę i też niebieski
ktoś z okolicy?
_________________
Nic nie trwa wiecznie...
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Sob Sty 18, 2014 16:01   

Przeróbka świateł przednich na soczewkowe była bardzo dobrym posunięcie gdyż okres od momentu montażu pokazuje iż poprawa w widoczności wieczorek i w noc jest bardzo duża . Odpowiednie wyregulowanie świecenia reflektorów skutkuje bez inwazyjnym poruszaniem się po drogach , nie miałem jeszcze sytuacji by ktoś mrugał z naprzeciwka do nie , mało tego przeprowadzony test jadą za kolegą wieczorem również skutkowało nie oślepianiem w tylne lusterko.

Z ostatnich modyfikacji , napraw jakie zostały przeprowadzone to :

- wymiana na org. amortyzatory tył MG ZR - dzięki wielkie dla TomaTeam za szybkie ogarnięcie tematu
- montaż kompletu obniżających sprężyn MAD , które nie obniżyły MG-ka ani mm :(
- wymiana komletnego sprzęgła LUK + oleje
- zakup, na chwilę obecną bez montażu tylnych lamp Xpower






Udało się również wystartować w ubiegłym tygodniu w I eliminacji WLTA , na razie w ramach rekreacyjnych przejażdżek , bez większego ciśnienia , bo i tak w moje klasie ugranie czegoś seryjnym autem graniczy z cudem :)

http://www.youtube.com/wa...PeRQGjzCD7P-qAA
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink