Forum Klubu ROVERki.pl :: [seria K] Podniesienie ciśnienia na listwie wtryskowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[seria K] Podniesienie ciśnienia na listwie wtryskowej
Autor Wiadomość
Magic79 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Mar 2010
Posty: 72
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Nie Gru 08, 2013 09:48   Podniesienie cisnienia na listwie pomoże?

Witam,

jako, że mam na osprzęcie z 1.4 silnik 1.8 (po remoncie) i na wolnych obrotach telepie i trzęsie się - słychać pojedyncze jakby wypadanie zapłonów ( choć układ zapłonowy jest nowy) mam do was pytanie jak podnieść ciśnienie na listwie? Czy to może pomóc i jak mam to w domowym zaciszu zrobić? Dodam, że jestem początkujący w tych sprawach i nie ukrywam, że temat coraz bardziej mnie wciąga...

Dzięki za pomoc...
_________________
MagicRover
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 08, 2013 09:48   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10891
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Gru 08, 2013 11:40   

Następnym razem nie doklejaj się do losowo wybranego tematu.

Myślę, ze ciśnienie na listwie nic nie zmieni, bo przy 1,4 jest takie samo jak przy 1,8. Problemem mogą być wtryskiwacze i/lub sterownik.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Nie Gru 08, 2013 14:52   

Listwę wtryskowa od czego masz założona.
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 08, 2013 17:00