Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75]Falujace obroty, po wymianie pompy wtryskowej
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75]Falujace obroty, po wymianie pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
marcin.toczydlo 



Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 9



Wysłany: Sro Sty 29, 2014 02:17   [R75]Falujace obroty, po wymianie pompy wtryskowej
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000

Witam, moj problem wyglada nastepujaco , jakis czas temu pojawily sie falujace obroty na biegu jalowym jak i podczas jazdy , po 2 miesiacach nie moglem juz przekroczyc 3000 obr. Pojechalem na T4 powiedzieli mi ze nierowne cisnienie na pompie wtryskowej, przelewy wtryskowe ok , samochód ostatnio nie chcial sie uruchomić, mechanik wymienil pompe wtryskowa, obroty nadal faluja po przekroczeniu 3000 obr samochod odcina paliwo i podczas jazdy musze ponownie uruchamiać,
Zawór na pompie wtryskowej czysty , turbina ok, pompka przy aku. wymieniona, egr ok , czy moze to byc wina pompki w baku ? (Słychać że pracuje), moze druga pompa wtryskowa tez na padnienciu ....? Proszę o opinie.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sro Sty 29, 2014 02:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sro Sty 29, 2014 09:20   

masz słabe ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia(pompka przy akumulatorze) program pokazuje 2,5 bara a powinno być ponad 4 żeby to chodziło poprawnie
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
marcin.toczydlo 



Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 9



Wysłany: Sro Sty 29, 2014 09:56   

No właśnie pompę kolo akumulatora wymieniłem, i nadal to samo a może zająć się pompą w baku, tylko tez nie jestem pewien czy znowu pompa wtryskowa jest sprawna a niemam jak pod kompa juz się podpiąć
 
 
sash997 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 1654
Skąd: wieluń



Wysłany: Sro Sty 29, 2014 10:27   

no bez kompa w tej kwestii jest ciężko strzelać co jest nietak,jeśli pompka teraz jest ok to jest jeszcze możliwość że pompka nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa lub szwankuje czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa
_________________
-DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
 
 
 
marcin.toczydlo 



Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 9



Wysłany: Sro Sty 29, 2014 10:54   

A można jakimś innym kompem podłączyć zamiast T4 może coś od bmw?
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Sty 29, 2014 11:31   

Tak. INPA ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
marcin.toczydlo 



Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 9



Wysłany: Sro Sty 29, 2014 13:13   

Dzięki za podpowiedź spróbuję

[ Dodano: Sro Sty 29, 2014 13:13 ]
Którą. Inpa można się połączyć? A pompa w baku chyba nie będzie miała znaczenia bo z tego co rozmawiałem to ponoć ona jest przelewowa? Juz sam niewiem co myśleć.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Sro Sty 29, 2014 17:40   

W sumie możesz każdą, ale najlepiej tę starszą. Odpowiednia konfiguracja i ew. podmiana kilku plików PRG, IPS. Musi działać.
marcin.toczydlo napisał/a:
A pompa w baku chyba nie będzie miała znaczenia bo z tego co rozmawiałem to ponoć ona jest przelewowa?

Jak ja miałem niesprawną pompę w baku, to dostała po dupie ta przy aku.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
marcin.toczydlo 



Dołączył: 04 Paź 2012
Posty: 9



Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 13:17   

Hm kurde sprawdzę w sumie następny problem do odchaczenia

[ Dodano: Sob Kwi 05, 2014 13:17 ]
Pomogło wymiana czujnika ciśnienia paliwa na pompie.
 
 
PD 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Kwi 2007
Posty: 270
Skąd: Rybnik



Wysłany: Sro Cze 04, 2014 01:08   

Czujnik cisnienia przy pompie wtryskowej czy tej przy filtrze?
Ja mam taki przypadek ze na jalowym jest ok, ale jak trzymam wyzsze
Obroty albo przyspieszam to faluja, denerwuje to strasznie.
Dziwna sytuacja... pompke przy filtrze wymienialem jakies pol roku temu
Na wrc. A o zwotnosci tych pompek rozne opinie slyszalem.
Pzdr.
_________________
Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75]Cieknie z pompy wtryskowej.
jaroslaw200 Rover serii 75, MG ZT 17 Czw Gru 20, 2018 07:39
cyborg
Brak nowych postów [MG ZTT] Falujące obroty
REMO Rover serii 75, MG ZT 2 Czw Kwi 16, 2009 16:35
REMO
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty
dariusz152 Rover serii 75, MG ZT 4 Sro Lip 21, 2010 12:08
apples
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty.
MokraWoda Rover serii 75, MG ZT 26 Pią Kwi 08, 2016 20:22
MiroIng
Brak nowych postów [R75] Falujące obroty CDT
wojtekmil Rover serii 75, MG ZT 8 Czw Paź 25, 2012 08:01
dawidd



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink