Forum Klubu ROVERki.pl :: [r75]warsie poliftowa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r75]warsie poliftowa
Autor Wiadomość
b.j 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 96



Wysłany: Sob Lut 08, 2014 13:31   [r75]warsie poliftowa
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: 2005

przymierzam sie do r75 w wersji poliftowej chciał bym aby był to benzyniak i na gaz i chciałem sie dowiedzieć czy w wersjach poliftowych został poprawiony problem z uszczelka pod głowicą ?
na naszym rynku najwięcej jest silników 1.8 16v lecz nie wiem czy nie szukać 2.0v6
co o tym sądzicie ?
_________________
Roverek 420 2.0 16v t serii
VW Passat B6 1.9TDI
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 08, 2014 13:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
turbina 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Paź 2012
Posty: 89
Skąd: Mircze



Wysłany: Sob Lut 08, 2014 16:22   

Moim zdaniem 1.8 to za mały motor do tego samochodu. mam 2.0 a jesli bym miał teraz wybierac to 2.5 najlepiej. A poza tym nie kupiłbym drugi raz tego samochodu..:)
 
 
borsuk88 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 323
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 08, 2014 16:48   

1.8 zdecydowanie za mały motor - jeśli benzyna to ja bym brał 2.5 - chodź 2.0 też mówią ze daje radę
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Sob Lut 08, 2014 17:20   

Ja jeżdże wersją 1.8. Silnik nie jest za mocny, ale dla mnie ważne były koszty utrzymania. 2.0 jest droższy w utrzymaniu. Na wyeliminowanie problemu uszczelki nie liczyłbym. Każdy kto widział jak wygląda ten silnik po zdjęciu głowicy wie ,że to usterka nie do wyeliminowania. Taka konstrukcja i już.
 
 
rafalmis1 




Pomógł: 78 razy
Dołączył: 30 Kwi 2012
Posty: 2998
Skąd: Dynów

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 08, 2014 18:26   

a ja bym teraz kupił diesla ponieważ na dzień dzisiejszy jestem biedny przez uparte pchanie pieniędzy w samochód. A na diesla bym nie wydał na rozrząd i na gaz :P 5 tysięcy w kieszeni :mrgreen:

co do 2.0 i 2.5 to nie ma znaczącej różnicy, bo na przykład mój 2.5 w automacie przegrywa z 2.0 manual. Nowe mapki do 2.0 benzynka wgrać na sesji T4 i samochód jak nowy. Znowu 2.5 można za pomocą Marka w warszawie zrobić 190, ale tylko manual. Jakby ktoś mi dał 15 tyś. za mojego to niech bierze :mrgreen:

[ Dodano: Sob Lut 08, 2014 18:26 ]
dodam, że moja Śliczna powtarza, że to nie problem z samochodem, tylko ze mną :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
sew87 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 573
Skąd: rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 08, 2014 19:18   

a ja jakbym nie kupil rovera 75 diesela tylko mazde 6 benzynke to tez bym nie wydal kupe pieniedzy na naprawy :)
_________________
sew
 
 
 
Stanislaw 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Lis 2010
Posty: 188
Skąd: Francja

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 08, 2014 20:46   

A ja sobie bardzo chwale swojego Roverka 75 diesla CDTi
Jest komfortowy,ma wygodne siedzenia kubelkowe,pali ok 6.5 litra na setke
nie dokladam do niego zadnych pieniedzy bo nic sie w nim nie psuje
Wymieniam na biezaco wszystko co podlega normalnemu zniszczeniu podczas eksploatacji i to wszystko.
Jedyna powazna naprawa to byla wymiana synchronizatora biegu wstecznego,prawdopodobnie to ja spowodowalem ta usterke
Teraz musze chyba wymienic termostat bo mam zbyt niska temperature plynu chlodniczego.
Oby tylko tak dalej a bede bardzo chwalil to auto,kupilem go jak mial 140 tys przebiegu,po pelnej kontroli technicznej ktora we Francji jest obowiazkowa przy sprzedazy auta i diagnosta w uwagach wpisal tylko jedno slowo-vierge
po polsku -cnotliwy-smiesznie to brzmi ale tak okreslane sa auta na przegladach gdzie wszystko zarowno mechanicznie jak i karoseria sa bez zarzutow
Zycze wszystkim zakupu takich Roverkow
_________________
Stanislaw
 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Sob Lut 08, 2014 21:30   

a mnie ostatnio zaczal :twisted: roverek silnik cdt tez polecam miodzio ale reszta to ....
 
 
czort 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 485
Skąd: Góra



Wysłany: Nie Lut 09, 2014 00:11   

W silniku 2.0 v6 raczej nie będziesz mieć problemu z uszczelką. bardziej wraźliwe visy kolektor ssący.
Ja posiadam 2.0 v6 i nie narzekam i gdybym miał kupić ponownie to też 2.0 v6..
1.8 troszke za słaby i na bank będzie uszczelka do wymiany. nie dziś, ale przewidywany przebieg na jednej uszczelce w 1.8 to ok. 100.000km
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
b.j 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 96



Wysłany: Nie Lut 09, 2014 10:27   

z tym 1.8 to właśnie tak myślałem będę szukał V :) i lepszy dźwięk nawet będzie jakieś wskazówki dotyczące kupna na co zwracać uwagę przy V ?

Mam obecne R420 2.0 t serii niezawodny jak na razie :) już ok 2 lat więc z tymi roverami nie jest tak źle :)
_________________
Roverek 420 2.0 16v t serii
VW Passat B6 1.9TDI
 
 
czort 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 485
Skąd: Góra



Wysłany: Nie Lut 09, 2014 12:48   

Ogólnie przy R75. To warto zainteresować się układem sprzegła, awaryjna pompka, wysprzeglik.
Sprawdzić czy zamki się zamykają i otwierają prawidłowo.
Przy v6 to przedewszystkim korektor ssący jego klapki czy nie stukają, hałasują. Silniczki vis.
Czy ogrzewanie w aucie jest na równo, tzn. czy wieje jednakowe ciepłe powietrze z lewej strony jak i prawej. Jeśli jest różnica słabo się ciepło robi w środku, winna temu nagrzewnica, zatkana, zakamieniona, czasami też takie silniczki otwierające klapki od nagrzewnicy.
Jeśli długo będzie podnosić się wskazówka od temperatury i w czasie jazdy opadać i znów się podnosić winny termostat.
Ogólnie wszystko do ogarnięcia, nie jest tak strasznie jak wygląda.
Aha, rdza na progach zwłaszcza z tylu na wysokości miejsca na podnośnik.
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
Balas87 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 01 Lis 2010
Posty: 565
Skąd: rze



Wysłany: Nie Lut 09, 2014 22:45   

sew87, a co ci się tak psuje ?

[ Dodano: Nie Lut 09, 2014 22:45 ]
bo ja od mazdy uciekałem go gniją na grande.
 
 
sew87 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 573
Skąd: rzeszów

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 10, 2014 13:24   

drobnostki co chwile cos jak i wieksze sprawy jak pompka sprzegla ,to hamulce,to simeringi itd...jak sie dobrze trafi na egzemplarz to nie gnija :) i z mechanikami jest kiepsko co sie znaja
_________________
sew
 
 
 
paolinio 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 287
Skąd: Polska



Wysłany: Pon Lut 10, 2014 13:36   

sew87, dużo zależy na jaki egzemplarz trafisz. Ja pięć lat jeździłem fordem escortem. Jak go kupowałem każdy pukał się w głowe. Zjeżdziłem nim pół Polski przez ten czas. Super auto. A rover? No cóż. Tego auta sie nie kupuje bo jest bezawaryjne tylko ładne. :wink:
 
 
b.j 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Sie 2012
Posty: 96



Wysłany: Pon Lut 10, 2014 19:41   

z tymi awariami pompki i wyprzęgnikiem to wiem ze można przerobić i założyć od BMW znajomek tak ma i na razie lata ok tyle ze on ma diesla i chyba 99 rok a ja wole benzyniaki :) od zawsze jakoś ...
_________________
Roverek 420 2.0 16v t serii
VW Passat B6 1.9TDI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT] Zmiana blendy na poliftową
stazaj88 Rover serii 75, MG ZT 5 Sro Kwi 18, 2012 20:21
haszczyc
Brak nowych postów [R75] Kierownica poliftowa - zmiana / zamiana ?
kazimierz Rover serii 75, MG ZT 0 Sro Mar 15, 2017 23:20
kazimierz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink