Forum Klubu ROVERki.pl :: Wtryski SDi do iDT vs pompa paliwowa
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Wtryski SDi do iDT vs pompa paliwowa
Autor Wiadomość
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lut 11, 2014 09:30   Wtryski SDi do iDT vs pompa paliwowa

Witam,

Jako że popularnym upgradem stadniny kucy pod maską w silnikach iDT jest zmiana wtrysków na te z wyższym (niższym by Remigiusz) ciśnieniem otwarcia pochodzące z silników SDi, nasunęło mi się pytanie:

Jak często po wymianie wtrysków mieliście problemy z pompą paliwową, która jak wiadomo do rocznika bodajże 2003-4 miała tendencje do padania ze względu na wadę fabryczną ?

Posiadam R25 z 2000r i zanim przygarnę kilka koni chciałem się dowiedzieć co z wodopojem dla nich, jest się o co martwić ? ;)

<pozdro>
Ostatnio zmieniony przez RAKU_44 Wto Lut 11, 2014 20:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Lut 11, 2014 09:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 11, 2014 15:27   

Mi akurat tak się zdarzyło, że pompa zdycha. Wtryski mam już od chyba 3 lat z SDi. Moim zdaniem zbieg okoliczności. Pompa wyrobiła swoje 200 000 km, a jazda 2 lata temu zimą (-25 stopni) na oranżadzie na pewno nie pomogła jej w utrzymaniu dobrego stanu. Bo zwyczajnie zamarzała :)
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lut 11, 2014 19:45   

RAKU_44 napisał/a:
wyższym ciśnieniem otwarcia


Z niższym ciśnieniem otwarcia nie wyższym :!:

RAKU_44 napisał/a:
do rocznika bodajże 2003-4 miała tendencje do padania ze względu na wadę fabryczną ?


Kazda z tych pomp padnie wcześniej czy później, te starsze miały tendencje ze się szybciej paliła elektronika.

To raczej zależy od faktycznego przebiegu pompy, bo tak przy 200.000km jak dojdą to już lubią zaczynać się problemy z nimi :-|

Problemy z pompa żeby były powiązane do wtrysków jest raczej wątpliwe :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Wto Lut 11, 2014 20:16   

Maniu też pisał na SB że z niższym także edytowałem trochę 1 post. My mistake!

To moja ma już ponad 220 zakładając że przebieg jest autentyczny ;)
Presja bractwa mocy coraz większa i chyba nie pozostaje nic innego jak rozglądać się za wtryskami :roll:
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Lut 12, 2014 14:54   

RAKU_44, mialem R25 9 letniego bez wtrysków sdi - pompa padła, mam R 14 letniego z wtryskami sdi pompa padła, wnioski wyciągnij sam ;-) .
RAKU_44 napisał/a:
ak często po wymianie wtrysków mieliście problemy z pompą paliwową, która jak wiadomo do rocznika bodajże 2003-4 miała tendencje do padania ze względu na wadę fabryczną ?
A to dobre jest co napisałeś :D .
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sro Lut 12, 2014 18:27   

Wychodzi na to że to loteria i trzeba mieć już na oku kolejną pompę bo mój ma już rocznikowo 14 lat i 222 z przodu przebiegu ;)

Ogarnę FMIC i z ciekawości wrzucę wtryski z SDi, zobaczymy czy do letniego zlotu da radę się wyrobić i przyhamować dziada, a gdzieś po drodze zaliczyć zawias z ZR-a :mrgreen:
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sro Lut 12, 2014 18:51   

Jak coś to pompa j jednego rozbitka jest ;-)
A i wtryski u tego gościa też kupisz
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Lut 13, 2014 08:50   

maniu48 napisał/a:
Jak coś to pompa j jednego rozbitka jest
subtelna reklama pewniej osoby z forum, nikt maniu nie wie o kogo chodzi... ;-) .
RAKU_44 napisał/a:
222 z przodu przebiegu
moja pompa niby do 253 wytrzymała, a wuj wie czy Twoj i mój maja tyle najechane ile licznik wyświetla :P . I to może byc najbardziej realna przyczyna padaczki wsrod pomp - realnie duzy przebieg.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600 silniki Hondy] Wtryski i pompa
Perez Tuning mechaniczny 1 Pią Wrz 17, 2010 21:32
Tomek1212
Brak nowych postów [all idt] Wtryski sdi
djinni Tuning mechaniczny 3 Czw Sty 22, 2015 10:15
Raptile
Brak nowych postów [IDT] Wtryski z Sdi lub...?
tuners Tuning mechaniczny 1 Nie Paź 14, 2012 14:11
Remigiusz
Brak nowych postów Czy to wtryski sdi w idt
Dubler2 Tuning mechaniczny 4 Pon Maj 14, 2012 19:19
Remigiusz
Brak nowych postów [all iDT] Wtryski z SDI
maras83 Tuning mechaniczny 3 Pią Lis 04, 2011 21:38
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink