Forum Klubu ROVERki.pl :: (R75) Zmiana silnika 1.8N/A na 1.8Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
(R75) Zmiana silnika 1.8N/A na 1.8Turbo
Autor Wiadomość
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 21, 2014 19:22   

160 km przejechane na lpg. Płynu w zbiorniczku jakby 3;4mm mniej.
:/ śmigam dalej i obserwuję
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 21, 2014 19:22   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 10, 2015 19:34   

Normalnie wenezuelski serial się tu robi powoli... Finału tej historii kurde nie widać. :D
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 11, 2015 09:58   

Hehe brazylijskiego tasiemca ciąg dalszy :lol:
Zalany płyn jak był tak jest, nie ubywa go. Dokręcanie i wymiana opasek pomogła albo uszczelniacz. Olej czysty, pod pokrywką zaworów też czysto, żadnej mazi nie ma.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 11, 2015 11:23   

czyli może to jeszcze nie hgf :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Sty 11, 2015 15:05   

Markzo napisał/a:
czyli może to jeszcze nie hgf


Albo może były to jego początki :D

A uszczelniacz troche to zalepił :) Przy okazji zalepi, chłodnice, nagrzewnicę, turbinę, pompę itp :) Czyściłem już raz układ w 1.8T po tym cholerstwie ;/
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 11, 2015 21:10   

Bardzo prawdopodobne że to początki hgf. Wszystkie graty do zlikwidowania hgf mam już od kwietnia jeżeli to się odwlecze do ciepłych dni to zrobię sobie to sam a jak mnie dopadnie w brzydką pogodę to będzie to ogarniał mechanik.
Uszczelniacz ma niby działać tylko w momencie kontaktu z powietrzem to mam nadzieję że nie będzie tak jak piszesz.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Nie Sty 11, 2015 21:28   

dzelo23 napisał/a:
Uszczelniacz ma niby działać tylko w momencie kontaktu z powietrzem to mam nadzieję że nie będzie tak jak piszesz.


Bardzo różnie to bywa. Ale niestety zazwyczaj wszystko zalepia. Warto później pojeździć z płynem do płukania układu. Ale nie po wymianie uszczelki, tylko jeszcze przed, o ile da radę pojeździć jeszcze
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 26, 2015 11:10   

Płynu w zbiorniczku 0,5 cm poniżej minimum.
:/
Ale przewód idący pod turbiną dziwnie spocony jest. Znowu trzeba wycieku szukać bo jak nie znajdę to chyba skarpa :twisted:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Sty 26, 2015 11:12   

dzelo23 napisał/a:
Ale przewód idący pod turbiną dziwnie spocony jest. Znowu trzeba wycieku szukać bo jak nie znajdę to chyba skarpa

bocian approved :ok:
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 23, 2015 17:28   

No to jest. Trochę się czaił ale w końcu się pokazał.
Płyn jest w oleju i oleju przybyło.
Idzie uszczelka mls z podkładką + nowa magistrala olejowa+ nowe śruby
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 23, 2015 18:12   

A jednak. :neutral:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 23, 2015 20:29   

Dzelo... Żebyś tak często w totka wygrywał jak masz przeboje z silnikiem
_________________
75 Red Edition
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 23, 2015 22:11   

dzelo23 napisał/a:
No to jest. Trochę się czaił ale w końcu się pokazał.
Płyn jest w oleju i oleju przybyło.
Idzie uszczelka mls z podkładką + nowa magistrala olejowa+ nowe śruby

czyli to jednak nie turbo tak jak podejrzewałeś?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Lut 26, 2015 12:14   

Głowica zdjęta, siedziała uszczelka mls do tego po całym obwodzie jej był dany czerwony sylikon :/
Tłoki nie maja oznaczeń 160 i wyglądają jak z 1.8n/a z tym że mają jakieś inne oznaczenia nerw mi strzelił i nie zrobiłem fotek. a mogłem kurde.
Sama uszczelka nie wydaje się być jakaś trafiona, dzisiaj głowica jedzie do sprawdzenia.
Ręce mi już opadły i powoli zaczynam tracić cierpliwość :evil:
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lut 26, 2015 13:09   

dzelo23, jeśli Cię to pocieszy to nie tylko Ty masz problemy z samochodem :)
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 04, 2015 18:06   

Jestem lżejszy o 1050 zeta
Głowica szczelna, splanowana, wymienione uszczelniacze zaworowe, dotarte zawory.
Zalany świeży płyn i olej, wymieniony filtr oleju, uszczelki kolektorów ssacego i wydechowego.
Nowe śruby glowicy, uszczelka wielowarstwowa z podkładką pod głowicę, magistrala została stara.
Teraz trzeba będzie nabijać kilometry
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Mar 04, 2015 18:15   

Wszystko fajnie, ale :neutral:
dzelo23 napisał/a:
uszczelka wielowarstwowa z podkładką pod głowicę

:blee:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
MultecFSO 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 12 Paź 2012
Posty: 455
Skąd: Radom



Wysłany: Sro Mar 04, 2015 20:55   

Może będzie ok, raz jest dobrze raz nie... Tuleje ile wystają ?
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sro Mar 04, 2015 21:52   

leszczu napisał/a:
Wszystko fajnie, ale
dzelo23 napisał/a:
uszczelka wielowarstwowa z podkładką pod głowicę


czemu powszechnie uznawany za bdb uszczelki MLS, przy kserii to niby zło?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dzelo23 




Pomógł: 60 razy
Dołączył: 23 Cze 2009
Posty: 1649
Skąd: wysokie mazowieckie

Rover 75

Wysłany: Czw Mar 05, 2015 06:31   

Ile wystają tuleje to nie wiem, nie mierzyłem ale jak patrzyłem i przeciagnąłem po nich palcem to było czuć że coś tam wystają. Mechanik mówił że jest ok i że tuleje siedzą sztywno, mówił też że blok szlifował bo miał małe wżery.
Co do mls to czytałem że kolesie jak szykują silniki do sezonu to mls'a potrafią kilka razy używać i jest ok.
Mechanik nie składał jej na klej który mu dałem bo uszczelka jest powleczona tym czarnym uszvzelniaczem który pod wpływem temperatury jakoś tam działa a dodatkowy klej może coś tam przytkać.
_________________
Jeżdżę spokojnie bo nie ma czym poszaleć :/
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS] zmiana silnika na vvc
djdk Tuning mechaniczny 38 Czw Sty 17, 2019 11:50
polonez_vvc
Brak nowych postów [R25] zmiana silnika
komoss Tuning mechaniczny 10 Pon Sty 20, 2014 21:18
Harry
Brak nowych postów zmiana silnika w 200 z 1.1 na 1.4 16v
karolkr Tuning mechaniczny 3 Pią Lut 06, 2009 14:57
NEOSSS
Brak nowych postów [r200] zmiana silnika
rudealis Tuning mechaniczny 52 Pon Lip 25, 2016 21:17
Markzo
Brak nowych postów [Rover 200 vi]1.8 vvc zmiana silnika
sebek22445 Tuning mechaniczny 2 Pią Maj 02, 2014 14:31
sebek22445



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink