Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Przed lift , czy po ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Przed lift , czy po ?
Autor Wiadomość
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 23:09   [MG ZT] Przed lift , czy po ?
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie

Witam,

Mam takie pytanie,

Który ZT jest lepszy przed liftem, czy po?
Chodzi mi o :
- jakosc wykonania/wykonczenia,
- mechanika - silnik ten sam, wiec chyba awaryjnosc na podobnym poziomie?
- czy toleruja LPG,
- w jakich przedzialach cenowych sa obie wersje (mowimy o zdrowym aucie, a nie szrocie)
- do ktorego roku byl produkowany przed lift? 2003 czy 2004?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Kwi 05, 2014 23:09   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 00:00   

j0zek napisał/a:
Który ZT jest lepszy przed liftem, czy po?

Ten, który Ci się bardziej podoba ;)

Cytat:
- jakosc wykonania/wykonczenia,

Chyba na podobnym poziomie, chociaż w poliftach chyba bardziej tandetny materiał na desce rozdzielczej.

j0zek napisał/a:
- mechanika - silnik ten sam, wiec chyba awaryjnosc na podobnym poziomie?

Wszystko to samo. Mogą się różnić wersją wyposażenia, ale wszystko możesz sobie "dołożyć". Sterownik silnika w polifcie mógł mieć wydajniejsze mapy. W kwestii spalania.

j0zek napisał/a:
- czy toleruja LPG,

Zależy od instalacji. Wiele osób jeździ i sobie chwalą.

j0zek napisał/a:
- w jakich przedzialach cenowych sa obie wersje (mowimy o zdrowym aucie, a nie szrocie)

W tych autach to już cena będzie chyba zależna najbardziej od rocznika, a potem od wyposażenia. Przeszukaj allegro i otomoto, będziesz miał najświeższe dane ;)

j0zek napisał/a:
- do ktorego roku byl produkowany przed lift? 2003 czy 2004?

Przed lift był do 2004, ale po lifty można już znaleźć z tego rocznika - przełomowe takie.
Bywały też wersje (na pewno diesel) silnik od polifta, reszta od przedlifta.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 11:33   

j0zek napisał/a:
do ktorego roku byl produkowany przed lift? 2003 czy 2004?
do marca 2004 , nr VIN ..321637
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 19:34   

Dzięki za odpowiedzi,

mają te auta jakieś większe i droższe bolączki, jak w przypadku ZR hgf?

Pytanie dodatkowe z estetyki,
Panowie, którzy jeżdżą czarnymi ZT macie jakiś sposób na karoserię aby się nie brudziła tak bardzo, czy po prostu trzeba częściej myć i pogodzić się, że na drugi dzień znowu jest syf?
Najbardziej podoba mi się czarna wersja, ale patrząc na to jak niedługo po myciu już jest kurz na karoserii to po prostu h** bierze:/
 
 
Ricardus 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 211
Skąd: Grotniki

MG ZT-T

Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 19:54   

Czarny zawsze jest trudny do utrzymania w czystości. Nie zauważyłem też żeby jakoś bardziej niż inne samochody brudził się mój ZT-T :-)
Mi osobiście bardziej podoba się wersja przed liftem: większy zadzior z tymi reflektorami :twisted:
 
 
HarryVip 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 632
Skąd: Zakopane

MG ZT-T

Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 20:52   

Ricardus napisał/a:
Mi osobiście bardziej podoba się wersja przed liftem: większy zadzior z tymi reflektorami :twisted:

Twoje zdanie nie jest odosobnione. :mrgreen:

[ Dodano: Nie Kwi 06, 2014 20:52 ]
j0zek napisał/a:
mają te auta jakieś większe i droższe bolączki, jak w przypadku ZR hgf?

Silniczki VIS, klapki w kolektorze dolotowym i elektronika bardzo wrażliwa na wodę. Wszystko do ogarnięcia. ;-)
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 7983
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Nie Kwi 06, 2014 22:20   

Cytat:
Twoje zdanie nie jest odosobnione. :mrgreen:

jak stałem przed wyborem kupna wersji, to podobał mi się przedlift.
Teraz mam odmienne zdanie, ale może to kwestia przyzwyczajenia ;)

j0zek napisał/a:
Najbardziej podoba mi się czarna wersja, ale patrząc na to jak niedługo po myciu już jest kurz na karoserii to po prostu h** bierze:/

Musisz być strasznie nerwowym człowiekiem ;)
Ogólnie ciemne samochody mają tendencję do okazywania na sobie nieczystości ;)
Kurz, zacieki, plamy... taka uroda lakieru. Można z tym walczyć stosując woski czy inne zabezpieczenia lakieru. Mój mimo, że szary też lubi się pobrudzić, ale na szczęście mam myjnie 200m od domu i sobie wjeżdżam raz na tydzień opłukując go wodą dejonizowaną.

Z dodaktowych padających elementów:

- pompa sprzęgła
- wysprzęglik
- tuleje wahaczy (gumowe)
- wentylator chłodnicy
- zamki w drzwiach

ale nic z czym nie można sobie poradzić ;)
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 19:05   

Ok w takim razie nie ma tragedii:)
Dzieki za odpowiedzi.

W okresie wakacyjnym bede planowal zakup mg zt 190 w sedanie. Kolor czarny, srebrny albo czerwont:D moze akurat ktorys z uzytkownikow bedzie chcial sprzedac to sie dogadamy:)

[ Dodano: Czw Kwi 10, 2014 19:05 ]
A jak wyglądają osiągi tego autka?
W porównaniu z MG ZR? Miał ktoś styczność z ZR i ZT ? czy dużo wolniej się zbiera? Jak z vmaxem ZT?
 
 
Ricardus 




Pomógł: 7 razy
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 211
Skąd: Grotniki

MG ZT-T

Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 20:50   

Powiem tak: Myślałem, że będzie papę z dachu zrywał i się odrobinę rozczarowałem:oops: Dupy nie urywa :-|

Miałem okazję przejechać się dwoma innymi ZT 2,5 i zapieprzają, ale to nie jest to, co np. w Hondzie Acord 2,4 190KM. W porównaniu z BMW 5 w dieslu mojego sąsiada z mocą około 210KM też odrobinę odstaje na przyspieszeniu. Zaleta jest taka, że na "niemieckiej" autostradzie jadąc 180 km/h z czterema osobami można spokojnie wyprzedzać bez zająknięcia. Zresztą byłem przyzwyczajony do mocnego diesla z turbiną i brakuje mi trochę tego odpału po uruchomieniu turbiny :twisted:
Zaznaczę, że Visy mam sprawne i nic silnikowi nie dolega :P
Zresztą masa ZT-T nie jest najmniejsza i ma spory wpływ na osiągi oraz spalanie.

Najfajniejsze jest to jak ktoś stara się na pasie obok ciebie pokazać jaki to on jest gość, jedziecie obok siebie 120km/h i widzisz jak bestii obok zaczyna brakować tchu, jak zaciekły kierowca stara się pokazać swoje wielkie jądra, ale jego auto przy 140km/h ma dosyć i stara się mówić: stary odpuść, bo już nie daję rady, a Ty kierowco MG dalej spokojnie i dostojnie jedziesz i przyśpieszasz.

Żeby nie było, to staram się jeździć spokojnie, jednak człowiek jest tylko człowiekiem i czasami w granicach rozsądku warto sprawić sobie odrobinę przyjemności i radości :cool:


Podam jeszcze przykład spalania LPG.
Ostatnio zrobiłem trasę 940 km z czterema osobami na pokładzie i prędkość przelotowa to 160/180km/h. Spaliłem 136 litrów gazu.
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 21:02   

To możliwe, że kombi i dlatego ciut wolniej sie zbiera niż sedany.

Nie ukrywam, że jestem jeszcze na etapie - im szybciej tym lepiej, a jak widać szybko zbliżające się auto w lusterku to jest dla mnie automatyczny impuls, że trzeba wystrzelić do przodu :twisted:

mam również nadzieję (chociaż mawiają, że nadzieja jest matką głupich), że jak uda mi się zakupić MG ZT to trochę zmienię podejście i nie będzie miało dla mnie już takiego znaczenia zabawy typu wyżej wypisane.
Ale chyba taki ZT na autostradzie z 240 poleci nie? Katalogowo podają 225, a np. w ZR podaja 210, a mi udalo sie wykrecic 232 kmh na prostej bez zadnych modyfikacji.

Ileż to razy myślałem, gdyby to ZT miał jakieś 220 KM i moment w okolicach 270nM to NICZEGO by mi nie brakowało w tym aucie...

Spalanie LPG bardzo ladne wyszlo :)
 
 
Satyavan 



Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 103
Skąd: Konin



Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 21:20   

Hmm mojego ZT-T (automat) teoretyczny v-max to 195, a ja nim leciałem 210 i gdyby nie brakło prostej to bym jeszcze pociągnął. Także teoria czasami dużo się różni od tego, co można osiągnąć w praktyce. Mimo dużych gabarytów auta ja wciąż mam to co wyżej kolega napisał o nadjeżdżającym aucie w lusterku, hehe po prostu nie lubię być wyprzedzanym. ^^ Zresztą w porównaniu do mojej starej Vectry A 1.6 75km 95" nie ma porównania jeśli chodzi o przyspieszenie, chociaż z tamtej też potrafiłem ostatnie soki wycisnąć, bo leciałem nią 200. :D
 
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 21:52   

Vectra A 1.6 ma Vmax ok 170km/h :) 200 to z jadąc w dół z Kasprowego :)
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 22:25   

trochę nie na temat ale dziewczyna skodą citigo 1.0 60KM gdzie katalogowo V-max to 160 leciała autostradą 190 więc katalog a życie to różne wyniki...
_________________
75 Red Edition
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Kwi 10, 2014 22:28   

katalogowy VMAX to tak samo jak katalogowe spalanie :P
 
 
Satyavan 



Dołączył: 03 Kwi 2014
Posty: 103
Skąd: Konin



Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 15:09   

AdaskoC napisał/a:
Vectra A 1.6 ma Vmax ok 170km/h :) 200 to z jadąc w dół z Kasprowego :)

Moją Viki w 3 osoby z pełnym bagażem na S8 pędziłem dokładnie 185 km/h. Sam, z pustym prawie bakiem wyciągnąłem te 200 na kilka sekund. Teoria to teoria, a praktyka to już inna bajka. ;)
 
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 16:22   [MG ZT] Przed lift , czy po ?

longer86 napisał/a:
trochę nie na temat ale dziewczyna skodą citigo 1.0 60KM gdzie katalogowo V-max to 160 leciała autostradą 190 więc katalog a życie to różne wyniki...


PROSZĘ !! !!....tylko nie skodą citygo 190\h.... jak to niby uczyniła !! ! ja tym jechałem kiedyś 150 i myślałem ,że ogłuchnę (opływ powietrza,hałas silnika) no i ŚMIERĆ w oczach(plomby w zębach lużne!! :lol:
Pierdziawka co najwyżej do miasta
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 18:29   

życie przedstawiciela, wszędzie w biegu, na autostradzie, ba zrobił jeszcze w locie zdjęcie licznika bo wiedziała że nikt nie uwierzy
_________________
75 Red Edition
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 19:01   

panowie ale prawdziwa prędkość a wskazania licznika to dwie różne sprawy. Wiele samochodów pobliżu prędkości masymalnej naprawdę dużo zawyża wskazania
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
alpacino 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Cze 2013
Posty: 309



Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 19:11   

dukat11 napisał/a:
panowie ale prawdziwa prędkość a wskazania licznika to dwie różne sprawy. Wiele samochodów pobliżu prędkości masymalnej naprawdę dużo zawyża wskazania



...No więc !! ! dokładnie !! !,czyli te STO DZIĘĆDZIESIĄT! tym bardziej,że to przecież tylko skoda i to citygo !..to mocne! przekłamanie wskazań
Pomijając to ,czytałem artukuł ( nie sponsorowany przez grupę VAG ...),że skoda z tego słynie !! !(złe wykalibrowanie prędkościomierza,na plus...)
Nie wiem czemu to ma służyć, , zapobieganie płaceniu mandatów za przekraczanie prędkości ,czy napinaniu DUMNEJ piersi skodziarzy ?? ?

No i jeszcze jedno , mnie do 200 trochę brakło (ok,205 w\g licznika ,w\g GPS 197 KM\H ...,czyli dane fabryczne ,gdzieś pomiędzy...)... :D
Ostatnio zmieniony przez alpacino Pią Kwi 11, 2014 19:52, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pią Kwi 11, 2014 19:36   

Ta vectra mogła te 180 pare poleciec, ale nie 200 :D Jeździłem tym autem, :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] przed lift i polift pare pytań
Firq Rover serii 75, MG ZT 0 Pią Mar 07, 2014 21:15
Firq
Brak nowych postów [R75] lampy lift- przeróbka
wkornas Rover serii 75, MG ZT 15 Nie Gru 30, 2018 22:38
martinsc
Brak nowych postów [R75] Emblemat na przednią atrapę R75 lift
pieknyiro Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Kwi 16, 2016 08:54
pieknyiro
Brak nowych postów [R75] Koło dwumasowe w Rover 75 lift V6 2.5
hribsatan Rover serii 75, MG ZT 1 Wto Paź 05, 2021 15:58
milky
Brak nowych postów [R75] czujnik deszczu w Rover 75 lift V6 2.5
hribsatan Rover serii 75, MG ZT 1 Sob Paź 02, 2021 10:06
0L0



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink