Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] Alternatywa dla VNT
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] Alternatywa dla VNT
Autor Wiadomość
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 07:02   

O ta gt2260 też by siadła :-) ale brak WG a zastanawialem sie jeszcze z nissana atleona gt2252
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 07:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 09:22   

mało miejsca w tym 25 ;P , po co rozwiercał przelewowe ?

Szkoda ze nic nie rozumiem z tej strony :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Kwi 21, 2014 20:28   

Trzeba sobie trochę tłumaczyć przez googla :P

Rozmawiałem z tym gościem z tego forum i się jednak okazuje ze i tak trzeba robisz płytkę adaptacyjna i niestety przez to spływ nie wyjdź już do orig. dziury :neutral:

Tak ze będzie potrzebna miska olejowa z spływem albo jak on mówił spawie sobie nowy kolektor wydechowy :wink:

Choć mi się coś wydaje ze on za grupa płytkę zrobił sobie i dlatego tak nisko to Turbo wyszło :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 00:11   

z tak badziewnym kolektorem wydechowym to powodzenia na dużą moc :ok: a druga sprawa, modów od cholery a jaka realna wytrzymałość lserii?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 00:36   

Markzo, Kolektor wydechowy z tego co był mierzony spokojnie na ponad 200km wytrzymuje :) On restrykcja nie jest akurat :wink: Nic na przeszkodzie nie stoi uspawac kolektor, rysunek flanszu kolektora akurat mam jako CAD jak by ktoś chciał.

Realna wytrzymałość jak na razie do 180km jest na dłuższa metę, dalej nie wiadomo co się będzie działo :mrgreen: Na większa moc problem się staje już pompa wtryskowa a dorwanie pompy od John Deere jest trudne takiej VP30 :-|

u siebie akurat problemów nie widzę żadnych EMP jest w normie, EGT w skrajnych wypadkach dochodzi tylko do 720°C
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 08:11   

Remigiusz napisał/a:
On restrykcja nie jest akura

taa :D jak spaliny najpierw walą w ściankę, a potem w siebie nawzajem. Coś z lepszym ukierunkowaniem spalin powinno dać lepszy efekt i spoola i mocy. Mówie o seryjnym kolektorze wydechowym, ten z fotek wcześniej tez szału nie robi, ale chyba odgrodzili od siebie cylidnry 12 i 34.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Kwi 22, 2014 20:35   

Było na przepływ liczone nasze oraz tez od Freelandera i przepływ wyszedł dobry a zysk zmianę jego a cokolwiek da będzie min. Po drugie jak się lepiej ukierunkuje to znów turbo się nie upcha :)

Zobaczymy na razie taki koszt na min zysk się nie opłaca.

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 20:35 ]
Cena za taki spawany kolektor ręcznie koszt u nich jest 250$ :-|
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tomi_zog 



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 153
Skąd: Lędziny



Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 09:13   

z mapowaniem to moge zapytac w http://www.chipcar.pl/
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 09:40   

Remi ale wydechowy czy dolotowy bo dolotowy to już w połowie przygotowany mam na wyspawanie z nierdzewki a dolotowy z freelka i muszelka obok silnika i tylko otwory w masce żeby ślimak rogi wystawił:-)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 24, 2014 12:20   

Zapytajproszę choć wiele firm nie chce robić bez oględzin :)

Wydechowy kolektor jest mowa nie dolot :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
RAKU_44 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 235
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pon Maj 12, 2014 13:14   

Tomi wklejał ostatnio link do strony na fb gdzie modzą gotowy kit pod L-series mający oscylować w granicach 180-190 KM. Nowy dolot większe turbo i wszystko p&p z tym że nie mogę teraz trafić na ten link :/
Cena około 450-500 funtów.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Maj 12, 2014 22:31   

Cena troche wysoka jak na moj gust tym bardziej ze to jedynie GT1752 :) Te ich dolot co daja +1KM :P A wydech to juz najmniejszy problem jest :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 04, 2014 10:00   

Remiś jedziem z tematem ;P
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 24, 2015 20:44   

Raptile, Gdzie chcesz jechać :D Działamy z Gt2056s :wink:

[ Dodano: Sob Paź 04, 2014 17:45 ]
Ja chyba na razie swoja Gt1852v zostawię ;) Niech chce mi się tego wydzierać znowu :P

[ Dodano: Sro Lis 12, 2014 00:10 ]
Montaż FMIC po włosku :P





[ Dodano: Sob Sty 24, 2015 20:43 ]
Maly filmik co potrafi jeszcze L-seria :D

https://www.youtube.com/watch?v=IdfurCzUx2U

_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Sob Sty 24, 2015 22:54   

Shrek wpychal ten Ic i to butem ja niewiem tych buraków w anglii nie stać na wstawienie IC obustronnego i wyciągnięcie go obok alternatora do góry ? Naprawde oni cieszą sie jak niewiem co bo im stuknie 180-190 koni których i tak na aswalt nie przekładają przez beznadziejną skrzynie ślizgające sprzęgło i opony od malucha

ech... czlowiek sam nie zrobi to kaplica

jak nie będzie do przyszlego roku 230kuca to wale w mur albo wstawiam r5 tdi
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Maj 19, 2015 17:33   

Moge dodać ze GT2056S jako alternatywa dla VNT jest jak najbardziej dobra opcja :wink:

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=884134#884134
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Paź 07, 2015 21:29   

na ukonczeniu
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Paź 07, 2015 21:58   

Ladnie ładnie, więcej fot tylko bo mnie twój wydech interesuje jak to zrobiłeś bo wygląda ciekawie :wink: Jak używałeś starej gruszki Wastegate z GT15 zrób albo kup sobie MBC od razu :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Sro Paź 07, 2015 22:16   

jutro wrzuce wiecej fotek jak to zrobilem
co do WG tak jest z gt15 (trzeba bylo wydluzyc ino bo oryginalnie byla zbyt krotka)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Paź 08, 2015 01:05   

kadzaf, Nie koniecznie trzeba można tez bez tylko jak mowie trzeba MBC :wink: U Patryka nic nie przedłużałem i pasuje :P
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów SWAP (D-series, B-series) Rover 200/400/Coupe/Concerto
Wojtek88 Tuning mechaniczny 1 Nie Maj 13, 2012 00:56
Markzo
Brak nowych postów [freelander 1.8 16v k-series]1.8 k-series moment obrotowy
bartko100 Tuning mechaniczny 5 Czw Lip 12, 2007 21:23
markos620SDi
Brak nowych postów [K-series] VCC w 1.4?
ADI-mistrzu Tuning mechaniczny 31 Pią Lip 15, 2011 22:39
marcinmarcin
Brak nowych postów [L-series] boost / RPM / tps
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Sob Kwi 19, 2014 16:50
Remigiusz
Brak nowych postów [K-Series] Głowica VCC ->1.6
kezmanq Tuning mechaniczny 9 Wto Sie 27, 2013 13:11
rafalrz1989



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink