Niestety nie mam takiego jak to było może ktoś zrobi i tak dziadek był zdenerwowany że musi robić takie jaja z tłumikiem.
Pisałem o przeróbkach. Musisz uciąć mocowanie z nowego tłumika bo nie wejdzie albo je zagiąć. I Dospawać dwa uchwyty do rantu tak by pasowały na oryginalne wieszaki.
[ Dodano: Sob Maj 24, 2014 21:12 ]
obiecane foto mało co widać bo tłumik jest na aucie ale mam nadzieję że choć troszkę rozjaśni.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja też już po wymianie tłumika z E46. Wreszcie cicho !!
Jedyna przeróbka to nowa zrobiona przez tłumikarza obejma, bo stara była jak z folii amelinowej. Jestem mega zadowolony.
Według mnie ten tłumik jest od diesla ,bo końcówki ma wygięte do dołu , a benzyniaki mają proste przycięte pod skosem .
[ Dodano: Czw Cze 19, 2014 22:05 ]
Podobno do V6 idealnie sprawuje się od BMW E46 2,3 - 2,8 benzyna , jedno wejście i dwa wyjścia, coś takiego .
http://allegro.pl/bmw-e46...4293435539.html
[ Dodano: Czw Cze 19, 2014 22:09 ] rafalmis1, z zewnątrz muszą być takie same bo to rover75 i to rover75 , ale bebechy podobno są inne .
rtoip69, coś głupoty opowiadasz. Na aukcji było ze kupiłem od benzyny. Widziałem oryginał w benzynie i nie różnił się od diesla z zewnątrz. Końcówki na wprost są ale w MG ZT temat tłumików przerobił juz dobrze, ten jest 6. Tylko ze jeszcze nie założyłem i od MG ZT tez miałem więc wiem jak wygląda.
Miałem kupić właśnie od BMW 2.3-2.8 ale trafił się oryginał wiec sprawdzę, ale jeszcze nie teraz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Gdzieś kiedyś czytałem , że samochód wychodzący z fabryki : diesel ma końcówki w dół a benzyniak prosto lub po skosie .
[ Dodano: Pią Cze 20, 2014 19:32 ]
Tak przeglądając tłumiki od bmw e46 na allegro bo jest ich dość sporo to chyba tak jest,że diesel w dół benz. prosto .
rtoip69, chyba jednak masz racje co do tłumika, ponieważ faktycznie w benzynach i to nie tylko w R, końcówki są prosto, a w dieslu skierowanie w dół. Dodatkowo jak patrze w katalogu Bosal-a, to benzyna ma krótszą rurę wychodzącą z tłumika (około 0.5 m) diesel sporo dłuższą (ponad metr), ale i tak sprawdzę, może budowa wewnętrzna jest taka sama. w necie nie bardzo idzie coś na temat budowy odnaleźć
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
rafalmis1, no właśnie nikt w 100 % nie wie jaka jest budowa wewnętrzna diesel a benzyna , mówią tylko , że diesel do benzyny za bardzo go przytłumi i będzie słabszy ,ale to trzeba przetestować inaczej się nie dowiemy . Ja pod koniec tygodnia będę testował coś takiego , zobaczymy jakie będą efekty.
http://allegro.pl/tlumik-...4368283822.html
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum