Powiem Ci Remek, że to nic w porównaniu z tym co zostawił Raptile na jednym z warszawskich spotów Tam krecha leciała od początku startu do wyjazdu z parkingu podziemnego (z 1 piętra na parter)
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
haha.. Nie wiem jak takie cos pierwszy raz widzialem na zywo Na postoju to juz chmura leciala z wydechu ALe nie ma co sie bac z mienimy mapke jeszcze raz
Ale co ciekawe ECU od SDI ma w sobie wbudowanego map sensora na 100KPa czyli 1 bar
No tak to jest im dłuższa krecha tym większa moc
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 41 razy Dołączył: 15 Sie 2007 Posty: 1184 Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: Sro Lip 16, 2014 12:56
do mnie dagadaja ee roverek na czym ty jezdzisz na mazucie
odp e trubina sie kończy
No na dniach musze ogarnac temat z filtrem bo papierowka zdecydowanie nie sprawdza sie przy dynamiczniejszej jezdzie
Skoro o filtrach mowa, to powiedzcie do razu jak najtaniej zrobić orurowanie do stożka? Planuję wrzucić go pod akumulator.
Jakiś giętki wąż, czy kolanka 120^ i 90^ + metalowe rury?
_________________ A driver don't pick the car. The car'll pick the driver.
It's a mystical bond between man and machine...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum