Forum Klubu ROVERki.pl :: MG ZT 190 Instalacja N2O
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG ZT 190 Instalacja N2O
Autor Wiadomość
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 09:54   

BigBoyPL napisał/a:
Zobacz sobie jaką ta kia ma skrzynię biegów, czy miejsca montażowe do dzwonu skrzyni w silniku są takie same jak w kv6 w Roverze.

silnik jest w rozbitym samochodzie nie mam jak sprawdzić mocowań :(

[ Dodano: Sob Maj 10, 2014 09:54 ]
Markzo napisał/a:
dj_darco napisał/a:
no cudów nie ma silnik ma swoje 12 długich lat może katowany nie był ale w nieodpowiednich rękach to on był na pewno. Co do śmierci silnika to liczę się z tym. przy każdym rodzaju tuningu jest ryzyko. To jest eksperyment przecieram szlaki zobaczymy, liczę że się uda. Jeśli się uda może ktoś spróbuje to samo, jeśli nie będzie nauczka dla wszystkich czego nie robić z KV6

długo bawiłem się z KV6, to dobry ale nie pancerny motor... korby niezbyt grube, tłoki z cienkim denkiem, wysokie CR. Na Twoim miejscu olałbym to nitro, a za tą kasę ogarnął porzadny wydech. Kolektory, potem aż po końcowy tłumik ;) zdecydowanie bezpieczniejsze i lepsze rozwiązanie, bo moc by była cały czas ;) a powiem CI, że kolektory wydechowe to najsłabszy element całej tej układanki ;) tylko nie kupic janspeeda, bo on potrafi dodać 1KM xD tylko w PL firmie zrobić dobry wydech ;) dolotu nie musisz ruszać, ew. wkładkę kupić ;) wtedy remap i będziesz miał bezawaryjne fajne auto ;) do tego całkiem szybkie ;)

co do wydechu to w tej samej firmie gdzie instalują N2O można zrobić ładny wydech z kolektorami 6+2+1 koszt takiej przyjemności 3600 PLN
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 10, 2014 09:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 09:55   

dj_darco napisał/a:

BigBoyPL napisał/a:
Zobacz sobie jaką ta kia ma skrzynię biegów, czy miejsca montażowe do dzwonu skrzyni w silniku są takie same jak w kv6 w Roverze.

silnik jest w rozbitym samochodzie nie mam jak sprawdzić mocowań

są to takie same motory, różnią się osprzętem. Ale te w kijance jakoś częściej klękały, nei wiem czemu. Chociaż.... to czasem nie były I gen KV6? te co w 825??

[ Dodano: Sob Maj 10, 2014 09:55 ]
dj_darco napisał/a:
co do wydechu to w tej samej firmie gdzie instalują N2O można zrobić ładny wydech z kolektorami 6+2+1 koszt takiej przyjemności 3600 PLN

i w to bym poszedł, tym bardziej jakbyś wyjał ori kolektory i zobaczył w każdym zejście 3w1 :D 3 rury sprasowane tak, że nie mozna palca wcisnąć i na to nałozone portki :D
 
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 10:06   

Markzo napisał/a:
i w to bym poszedł, tym bardziej jakbyś wyjał ori kolektory i zobaczył w każdym zejście 3w1 :D 3 rury sprasowane tak, że nie mozna palca wcisnąć i na to nałozone portki :D
portki to obowiązkowe są, nie chcemy pożaru pod maską :mrgreen:
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 10:12   

portki = zejście 2w1 ;) dlatego odpuściłbym nitro, ew zostawił je na koniec ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 10:17   

Markzo napisał/a:
portki = zejście 2w1 ;) dlatego odpuściłbym nitro, ew zostawił je na koniec ;)

https://www.youtube.com/watch?v=g5-65k_6t3Q
Na koniec powiadasz ? :D To jest Mitasubaszi Glant 2,5 v6 chyba :P fajnie mu to działa. Chciałbym sobie pobzikować na takim czymś jak najszybciej :)
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 10, 2014 10:25   

dj_darco napisał/a:
Na koniec powiadasz ? To jest Mitasubaszi Glant 2,5 v6 chyba fajnie mu to działa. Chciałbym sobie pobzikować na takim czymś jak najszybciej
_________________

Twoja wola ;) dla mnie nitro to wisienka na torcie, bo skonczy Ci sie gaz i dalej masz przecietne osiagi ;) jak podlubiesz n/a na maxa to wtedy to ma sens ;) ale to moje zdaniee ;)
 
 
 
szpynior 



Pomógł: 24 razy
Dołączył: 14 Mar 2011
Posty: 891
Skąd: Grudziądz



Wysłany: Nie Cze 08, 2014 08:58   

Jak idą prace ?
 
 
tomass 




Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 23
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Cze 10, 2014 18:47   

Zobaczcie jak ten ZR jezdzi!!!
https://www.youtube.com/watch?v=HNnntKnqGxM
 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 10, 2014 19:07   

e tam ZR.. CORTINA! <3
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Cze 10, 2014 23:12   

a co ma ZR z ZT wspolnego? ;> a tym bardziej z nitro?
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Czw Cze 12, 2014 19:26   

Z nitro pewnie nic :) ale miło obejrzeć :)
Temat Nitro wstrzymany :( Silnik pobiera znaczące ilości oleju :( moc w porządku Check Engine już nie zapala się wcale ale przy ostrzejszej jeździe 1000 km i 1.5 litra oleju potrafi zjeść więcej jak dwusuw .... jakieś pomysły ? Wkładać Nitro do silnika w tym stanie to pewny Fail.
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
Avinle 



Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 86
Skąd: Żywiec

MG ZR

Wysłany: Czw Cze 12, 2014 21:04   

Szkoda moim zdaniem wsadzać choc można było by się pokusićo rozebranie i sprawdzenie pierścieni lub ścianek w cylindrach co jest spowodowane tym iz bierze tobie tyle oleju;//.

Ewentualnie naprawa i wtedy wsadzenie podtlenku :)
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 02:30   

remont albo wymiana na inny. Na bank remont to dużo droższa opcja, przy lipnym mechaniku również bardziej ryzykowna. Jeśli masz jakiegos dobrego mechaniora to remont będzie najlepszą opcją ;) a zacznij od sprawdzenia cisnienia na cylindrach ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 10:48   

Ciśnienie jest dobre sprawdzałem jakiś czas temu ,nie ma oleju w dolocie jedynie wydech jest czarny możliwe że uszczelniacze na zaworach.... Czasem jak zapalam słychać jeden popychacz na parę sekund
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 14:10   

na jakim oleju jeździsz? jesli tylko uszcelniacze to warto zrobic głowice i cieszyć się autkiem ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
dj_darco 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 239
Skąd: Przejdź do mapy

MG ZT

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 15:29   

Valvoline max life 5w40 teraz a wcześniej to nie mam pojęcia poprzedni właściciel mówił ze na lotosie jeździł 5w40 ale nie miał papierków na to więc na słowo musialem uwierzyć. Będę musiał zmienić pewnie przy tym paski rozrzadu tak?
_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=92288&postdays=0&postorder=asc&start=40
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 13, 2014 15:34   

5w40? zalej 10w40, może się uspokoi.... tak, przy takiej robocie pasuje zrobić rozrząd bo wsio na wierzchu.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R620Ti] MBC - instalacja.
Marshall7 Tuning mechaniczny 8 Sro Paź 12, 2011 11:14
Marshall7
Brak nowych postów [R220SD] Instalacja elektrycznych lusterek
Nextassy Tuning mechaniczny 3 Pon Kwi 26, 2010 21:16
michu1123
Brak nowych postów [r200 97r] Instalacja nitro a silnik :)
donmulanka Tuning mechaniczny 9 Wto Gru 02, 2008 10:29
donmulanka
Brak nowych postów [R214Si 16V 1994r.] drugi AKU, drugi ALT, nowa instalacja?
Ma to sens Waszym zdaniem?
pixel_1916 Tuning mechaniczny 10 Sob Sty 09, 2010 16:39
greg-si



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink