Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR] Tuning? Jakieś efekty?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Adrian
Wto Lip 08, 2014 20:18
[MG ZR] Tuning? Jakieś efekty?
Autor Wiadomość
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Lip 10, 2014 18:07   

pewnie, że jestem pewien, ledwo wcisnąłem hamulec i od razu hamował, a teraz łapie na samym końcu i w dodatku często abs się załącza i mam schizę, że komuś sie wpier*** w dupę bo niewyhamuje
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Lip 10, 2014 18:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pią Lip 11, 2014 11:44   

jak czesto sie abs włącza to masz kijowe opony ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
zacekpl 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Mar 2013
Posty: 314



Wysłany: Pią Lip 11, 2014 14:03   

Albo czujniki zasyfione.
_________________
Silniki K-Series-naprawy, modyfikacje- VVC również. info pw.
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Pią Lip 11, 2014 19:36   

Kurde bieżnik jeszcze jest całkiem spoko.. To może czujniki, sprawdzę w przyszłym tyg.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 12, 2014 00:29   

Bieżnik tu nie ma nic do tego, kiepskie jakościowe opony (np: chinole) nawet nowe guzik wartają. Na dobrej oponie abs się włącza późno ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
j0zek 



Pomógł: 17 razy
Dołączył: 14 Maj 2013
Posty: 1000
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Lip 12, 2014 18:52   

Z przodu mam Continental ContiSport także chyba są dobrej jakości, z tyłu natomiast Firenza.

Zaznaczam, że zaczęło się to dziać od razu po zmianie zacisków z tyłu, pedał później łapie i jak dociskam mocniej hamulec aby szybciej wyhamować, to jest takie chrupanie (to chyba ten nieszczęsny ABS w aucie).
Więc jakby to były opony to powinno raczej od początku się tak dziać, a nie po wymianie zacisków?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [R 200/400 SD] Tuning SD czyli jak z 86KM zrobić wiecej
Remigiusz Tuning mechaniczny 0 Pią Lis 04, 2011 22:26
Remigiusz
Brak nowych postów [Rover 620 Ti] Sportowa wkładka K&N Efekty
wojtas_77 Tuning mechaniczny 8 Czw Sty 06, 2011 10:37
Kamil79
Brak nowych postów [MG ZR] Wałki rozrządu z 1.8 do 1.4 jakieś korzyści?
NoPE Tuning mechaniczny 25 Nie Wrz 28, 2014 20:42
zacekpl
Brak nowych postów [600 sdi] tuning
euronymous_ Tuning mechaniczny 5 Pon Kwi 04, 2011 02:07
adamsky



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink