Forum Klubu ROVERki.pl :: Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.
Autor Wiadomość
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200


  Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 12:15   Raptile- Mg Zs SWAP 2.0 Ti update od str 7.

Mg Zs rocznik 2004 kupiony bardzo przez przypadek, a do kupna namówił niejaki Maniu48 ;) .

Oryginalnie Diesel iDT którego historia zakończła sie przy 176 Km i 377Nm na wtryskach td200 oraz turbinie gt1752v

Obecnie swap na 2.0Turbo z 820 Coupe.

Update : 19.08.2018

Zmiany mechaniczne:
- Swap 2.0iDT Na 2.0Ti
- Turbo T28 z nissana silvia
- Hamulce przód 282 tył 260 frez/nawiert
- Sprzęgło spiek 4 łapkowy
- Doładowanie 1.2b
- Wtryski 440cc
- Det2 ( w trakcie )
- Brak Kata
- Tłumik "przelotowy home made"
- Amory z regulacja twardości KYB AGX
- Poliuretan w prawie całym zawieszeniu
- Akumulator w bagażniku w puszce z Rovera 75
- Tempomat z 420si
- Stożek K&N
- blow off properfekt typ II
- fmic 550x140x65 na 2"

Audio:

- wygłuszone drzwi przednie + klapa
- Radio Kenwood kdc-bt53u
- głośniki przód Hertz 165.3 napędzane macaudio
- Sub Lanzar maxp12 napędzany audiomedia 1100.2
- zasilenie przewody spawalnicze 35mm/25mm
- Rozdzielacz napięcia
- bezpieczniki itp itd


Plany na przyszłość:
-zaatakować 250-300Km ?? ?






_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
Ostatnio zmieniony przez Raptile Nie Sie 19, 2018 10:48, w całości zmieniany 43 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 12:15   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 12:17   

Lubię to :D
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
BlackD 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 30 Kwi 2013
Posty: 311
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 15:03   

Popraw posta bo to chyba ZS nie ZR. Ogólnie fajna furka. Ładna
_________________
Z roverów się śmieją ale nie muszę przynajmniej pedałować.
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4795
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 15:10   

a w podpisie to ten sam ZS po wypadku na graty?? ;)
_________________
75 Red Edition
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 16:32   

Raptile napisał/a:
- Mapa 150 Km 300 Nm
Jakiś wykresik jest ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200


Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 16:40   

wykres jest ale przed poprawieniem mapy ,
nawet wiecej niuta , mapa jest nie dolana od 3900 , zostalo to poprawione ;)

_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 16:46   

No to pięknie. :brawa: Gratki Rap ;)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3495
Skąd: ze wschodu

Rover 400


Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 18:01   

To kiedy zabierasz amortyzatory ode mnie?
KYB AGX + R420 turbo gratis :D
_________________
R400 1.4 -> R620Ti -> R420Si -> R400 2.0 Turbo -> R200 Coupe ->
R200 Coupe Turbo & R800 Coupe Turbo
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 809
Skąd: Staszów

MG ZS


Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 18:18   

ty eR 420 turbo to trzymaj narazie
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
szylozbi 




Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Posty: 308
Skąd: Katowice

MG ZS

Wysłany: Czw Wrz 04, 2014 11:30   

Raptile, Gratuluję pozytywnych zmian ! :smile:
Jak cenowo wyszły zmiany mechaniczne oprócz hamulców? Przy zmianie kompa na przedliftowy dalej działa antynapad po ruszeniu i sygnał dźwiękowy przy cofaniu?
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200


Wysłany: Sro Lis 05, 2014 09:39   

szylozbi, przy zmianie kompa nic sie nie zmienia jessli chodzi o konfiguracje , antynapad itp bedzie działać bez zmian ( ja mam to wyłączone).

A kto by liczył koszta ;) ale w rozsądnych pieniążkach ;)

[ Dodano: Sro Lis 05, 2014 09:39 ]
- Radio Jvc kd dv -7302

Wyleciało , narazie pustka ;)
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 140 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3280
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pon Lis 10, 2014 20:10   

i co teraz będziesz musiał śpiewać? weź od mania megafon policyjny i drzyj się przez okno :D

a tak poważnie to jakie radio będziesz kupował?
_________________
Pozdrawiam Kozik
http://www.kozik.info/1/czarnuch
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200


Wysłany: Wto Lis 11, 2014 00:31   

narazie wróciła pożyczona jednostka od mania jvc.

Wpadły również amory z regulacją tłumienia KAYABA AGX ;) Oraz prawie wszystkie gumy zawieszenia w PU ;)
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 140 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3280
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Lis 11, 2014 08:13   

Raptile napisał/a:
Wpadły również amory z regulacją tłumienia KAYABA AGX ;)


wsadź do auta komplet osób + bagaże, ustaw zawias na miękkko i pojeździj po zakrętach, sprawdź czy nie trze
_________________
Pozdrawiam Kozik
http://www.kozik.info/1/czarnuch
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200


Wysłany: Wto Lis 11, 2014 09:41   

a po co to robić ? ;) Na seryjnym zawieszeniu z 5 osobami na pokladzie i audio przod tarł o osłony z zewnątrz , moze to wina poliftowej feli nie wiem , teraz nie ma bolca zeby na maxymalnej twardosci cos tarło :) Tłumienie miodzio , sztywność miodzio :) nie ma nie tlumiącej dechy, zawias szybko reaguje na dziury również, przy ustawnieniu przod "4" czyli max i tyłu "6"
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 140 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3280
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Wto Lis 11, 2014 10:03   

musze to zobaczyć czy da rade jeździć, uważaj w zimie żeby sie nie przejechać
_________________
Pozdrawiam Kozik
http://www.kozik.info/1/czarnuch
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2692
Skąd: Warszawa

Rover 200


Wysłany: Wto Lis 11, 2014 21:17   



_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 140 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3280
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Czw Lis 13, 2014 23:14   

Mierzyliśmy ze ŻaboM przyspieszenie jego czarnego Ursusa, jak na ciągnik to zapiernicza to :)

13-11-2014 23:04

0-100 km/h: 9,1 s
0-400 m: 16,1 s
0-400 m: 133,2 km/h

0-10 km/h: 0,5 s
0-20 km/h: 1,0 s
0-30 km/h: 1,8 s
0-40 km/h: 2,5 s
0-50 km/h: 3,3 s
0-60 km/h: 4,1 s
0-70 km/h: 5,0 s
0-80 km/h: 6,2 s
0-90 km/h: 7,3 s
0-100 km/h: 9,1 s
0-110 km/h: 11,4 s
0-120 km/h: 13,2 s
0-130 km/h: 14,6 s

0-100 m: 6,6 s
0-200 m: 10,2 s
0-300 m: 13,4 s
0-400 m: 16,1 s

0-10 km/h: 2 m
0-20 km/h: 5 m
0-30 km/h: 12 m
0-40 km/h: 21 m
0-50 km/h: 32 m
0-60 km/h: 46 m
0-70 km/h: 63 m
0-80 km/h: 89 m
0-90 km/h: 119 m
0-100 km/h: 166 m
0-110 km/h: 233 m
0-120 km/h: 293 m
0-130 km/h: 344 m

0-100 m: 83,8 km/h
0-200 m: 104,1 km/h
0-300 m: 121,4 km/h
0-400 m: 133,2 km/h

Peak: 134 km/h

0-60 mph: 8,4 s
0-1/4 mi: 16,2 s
0-1/4 mi: 133,2 km/h
0-1/4 mi: 82,8 mph

[ Dodano: Czw Lis 13, 2014 23:14 ]
na najtwardszym ustawieniu dla mnie mocno za twardo
_________________
Pozdrawiam Kozik
http://www.kozik.info/1/czarnuch
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7617
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pią Lis 14, 2014 00:01   

Kozik, Czym to jest mierzone ?
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Kozik 




Pomógł: 140 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3280
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Pią Lis 14, 2014 08:44   

tym czym mierzyłem wszystkie swoje auta, GTX pod symbiana, wyniki są powtarzalne więc uważam że mogę używać tego za odniesienie
_________________
Pozdrawiam Kozik
http://www.kozik.info/1/czarnuch
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink