Forum Klubu ROVERki.pl :: [r75]Dziwne zgrzyty - padnięty rozrusznik?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r75]Dziwne zgrzyty - padnięty rozrusznik?
Autor Wiadomość
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Sob Lip 26, 2014 23:52   [r75]Dziwne zgrzyty - padnięty rozrusznik?
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam.Ostatnio miałem problemy z odpaleniem silnika i wizyta w BCP częściowo rozwiązała problem.Teraz chciałem pójść dalej z tematem ale pojawił się nowy problem.Po przekręceniu kluczyka na nowym akumulatorze naładowanym do pełna słychać takie metaliczne zgrzyty aż uszy bolą i samochód nie kręci silnikiem.Rozrusznik?
Ostatnio zmieniony przez sebol11 Wto Wrz 02, 2014 19:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lip 26, 2014 23:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 11:09   

Z tego co piszesz to na pewno rozrusznik.
Rozrusznik nie kręci silnikiem. Malo prawdopodobne aby coś stało się z kołem zamachowym, więc wina po stronie rozrusznika.
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 11:13   

sebol11, może bendix nie działa prawidłowo i nie wpełni przesuwa zębatkę
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Nie Lip 27, 2014 14:26   

sebol11 napisał/a:
Ostatnio miałem problemy z odpaleniem silnika i wizyta w BCP częściowo rozwiązała problem.
to znaczy co ? , co było , silnik odpala ,jaka była przyczyna i dlaczego częściowo rozwiązano , jak to rozumieć ?
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Nie Lip 27, 2014 22:04   

SeniorA, okazało się ,że był zablokowany jakiś kod (?) i immo odcinał paliwo po kilku sekundach od odpalenia i po podłączeniu pod kompa teraz działa ale dalej gaśnie po dodaniu gazu i chodzi jak traktor ale podobno muszę teraz wymienić tylne cewki bo dostały wody i mają ostre przebicia oraz uszczelnić kolektor bo czegoś (nie wiem jak to się nazywa) ma 90 a powinien mieć 0.Coś z ciśnieniem - trzeba dalej walczyć tylko właśnie najprawdopodobniej od tego ciągłego kręcenia poszedł rozrusznik... Powiedzcie mi jeszcze czy są różne rozruszniki do v6 bo na allegro znalazłem dwa które wyglądają inaczej:


I jeszcze ostatnie pytanie - czy do automatu i do manuala rozrusznik jest taki sam?
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 627
Skąd: Gliwice



Wysłany: Pon Lip 28, 2014 02:20   

Ten z górnej fotki wygląda mi na rozrusznik z 420-tki,
ale na telefonie słabo widać więc mogę się mylić.
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Lip 28, 2014 09:12   

sebol11 napisał/a:
czy do automatu i do manuala rozrusznik jest taki sam?
nie , dlatego są dwa rodzaje .
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Lip 28, 2014 09:28   

Górny jest od manuala, dolny automat.
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 19:03   

Problemów ciąg dalszy...wymieniłem rozrusznik i dalej zero reakcji przy próbie odpalenia.Po przekręceniu kluczyka słychać mocne "cyknięcie" rozrusznika , przygasa światło w samochodzie i nic... co to może być?
 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 19:47   

aku :mrgreen:
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 19:53   

aku na 100% nie bo przekładam z Clio o takiej samej pojemności (75ah) i kupiłem go dwa miesiące temu.
 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 20:01   

a rozrusznik po regeneracji
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 20:07   

Kupiłem drugi używany-regenerowany ale objawy są identyczne jak na starym i rozrusznik bym tu raczej wykluczył.Samochód stał miesiąc nie odpalany bo myślałem ,że to właśnie rozrusznik a wszystko zaczęło się od tego ,że samochód sobie klekotał na tych trzech cylindrach i nagle zgasł.Ale tak dziwnie bo nie było takiego jak wcześniej jakby powolnego gaśnięcia z dławieniem się tylko nagle jakby odciąć prąd,paliwo i wszystko inne.Po tym wszystkim już tylko takie objawy jak opisane powyżej czyli zero reakcji...
 
 
andrew0503 




Pomógł: 25 razy
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 501
Skąd: epaepa

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 20:08   

sebol11 napisał/a:
najprawdopodobniej od tego ciągłego kręcenia poszedł rozrusznik

aku też mógł sobie pójść, choćby i nowy, trzeba sprawdzać od podstaw, może daje za mało prądu?
_________________
Andrzej
 
 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 20:10   

jeszcze sie zapytam podczas kiedy chcesz zakrecic rozrusznikiem zapalaja sie przednie swiatla
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 20:12   

Na tym aku tylko raz kręciłem samochód ok miesiąc temu a tak to na co dzień używam go w Clio 1.5dci 2012r gdzie potrzeba dużo prądu i nie ma problemu.
 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 20:19   

sprawdz przewod masowy
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 20:26   

Może jutro prysnę ten przewód bo właśnie widziałem ,że na łączeniu przy ścianie jest trochę zielony.
Ps.Czy to jest normalne ,że przewód masowy idzie od akumulatora i jest przykręcony pod śrubą mocującą rozrusznik?
 
 
kalafior 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 389
Skąd: lubelskie



Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 20:32   

tak mozliwe i jeszcze do nadwozia przy nadkolu
 
 
sebol11 




Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Lip 2008
Posty: 558
Skąd: wwa

Rover 75

Wysłany: Wto Wrz 02, 2014 22:41   

ale on jest właśnie przykręcony chyba tylko pod ten rozrusznik...

[ Dodano: Wto Wrz 02, 2014 22:41 ]
kalafior, chyba ,że źle się zrozumieliśmy i chodzi Ci o połączenie masy z silnika do nadkola po stronie pasażera bo jak tak to jest OK.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Padnięty akumulator
potrolu Rover serii 75, MG ZT 22 Sob Lis 29, 2008 18:20
Dam-Kam
Brak nowych postów [R75]padniety rozrzad
dafit Rover serii 75, MG ZT 2 Pon Cze 04, 2012 00:22
dafit
Brak nowych postów [R75] CDT - Padnięty wysprzęgnik [POMOCY] !!
dzierad89 Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Lis 04, 2013 15:34
dzierad89
Brak nowych postów [mg-ztt] Ogrzewanie wnętrza dziwne dziwne działanie
batyrhan Rover serii 75, MG ZT 4 Pon Paź 19, 2020 23:31
batyrhan
Brak nowych postów [MG ZT] Rozrusznik
art034 Rover serii 75, MG ZT 1 Pią Mar 30, 2012 20:00
kalafior



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink