Forum Klubu ROVERki.pl :: Gregowy R800 Coupe Turbo
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Gregowy R800 Coupe Turbo
Autor Wiadomość
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 12:01   

Gratulacje !! !
Ja do swojej powinienem podejść podobnie mimo że jest młodsza.
Dlaczego przy zdjętym zawieszeniu nie wypiaskowałeś i nie pomalowałeś go od razu ?? Listwy na drzwiach regenerowałeś ?? Czy Kupiłeś inne w lepszym stanie.
Ja próbowałem rozebrać tą krótką mam zdjętą z przedniego błotnika, ale nieźle się trzyma. Metoda siłowa nie zdaje egzaminu.
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 31, 2014 12:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maniaq 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 2417
Skąd: Solec / k. wawy

MG ZS

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 12:41   

Ciekawy porjekt i pacjent tez wydaje sie byc w niezlej kondycji, tylko troche pogrzebac upiekszyc i bedzie cud miod i orzeszki !

Gratki !
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Senn 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 03 Kwi 2007
Posty: 663
Skąd: Warszawa - Falenica

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 13:06   

Greg piękna R800! Fajnie, że znajdują się kolejni miłośnicy tego modelu :)

Do planowanych prac polecam dorzucić zabezpieczenie przednich i tylnych błotników od wewnętrznej strony szczególnie na tej wyłukowanej części. Jest to bardzo newralgiczne miejsce jeśli chodzi o rudzielca w R800.

Obwódki na fotelach masz w BRG czy granatowe bo ze zdjęć nie mogę wywnioskować. Generalnie jest tak, że kolor obwódek odpowiada kolorze nadwozia. W nowszych modelach również wykładzina była pod kolor. Można by spróbować zaadoptować jakąś zieloną z nowszego sedana.
_________________
Above all, it's a Rover
Rover 820Si 96' & FSO 1500C 83' & MG ZS180 05' & Renault Espace IV 09'
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 18:00   

AndrewS napisał/a:
Dlaczego przy zdjętym zawieszeniu nie wypiaskowałeś i nie pomalowałeś go od razu

Dla mnie to zbędna rzecz. Jak mnie najdzie ochota to wyjmę, wypiaskuję i pomaluję na.... różowo? :D

AndrewS napisał/a:
Listwy na drzwiach regenerowałeś ?? Czy Kupiłeś inne w lepszym stanie.

Z listew na drzwiach ściągnąłem chrom, kupiłem nowe paski i przykleiłem :)

Senn napisał/a:
Do planowanych prac polecam dorzucić zabezpieczenie przednich i tylnych błotników od wewnętrznej strony szczególnie na tej wyłukowanej części. Jest to bardzo newralgiczne miejsce jeśli chodzi o rudzielca w R800.

Dzięki za rady. Zrobi się. Nie zamierzam zbyt mocno używać tego auta w zimie ale nie omieszkam tam zajrzeć i przegonić pająki ;)

Senn napisał/a:
Obwódki na fotelach masz w BRG czy granatowe bo ze zdjęć nie mogę wywnioskować. Generalnie jest tak, że kolor obwódek odpowiada kolorze nadwozia. W nowszych modelach również wykładzina była pod kolor. Można by spróbować zaadoptować jakąś zieloną z nowszego sedana.

Obwódki BRG. Ogólnie dywan mi się podoba ten i narazie nie mam zamiaru go zmieniać.

Z nowszych rzeczy to w aucie 3/4 podłogi wymalowałem bit-gumem. Trochę zostało ale pewnie zrobię to na wiosnę jak będzie cieplej. Do tego jestem na etapie wrzucania tempomatu. Przyzwyczaiłem się do tego w R400 i szkoda nie mieć w tej limuzynie. 3/4 instalki elektrycznej zrobione, czujniki pedałów wrzucone, włącznik też jakiś jest, zostało wrzucić wszystkie potrzebne komponenty elektroniczne. To pewnie się zrobi w drugiej połowie listopada jak będzie ciut czasu.
Szukałem przyczyny palącej się kontrolki Air-Bag. Myślałem że to taśma jednak już trzy wrzuciłem i to nie to. Trzeba się będzie pod Mariana podłączyć ;)

Czyli coś tam powoli się dzieje ;)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Pią Paź 31, 2014 18:37   

greg-si napisał/a:
Dla mnie to zbędna rzecz.


Ja wole tam czarny kolor, a nie rudą, ze zdjęć widzę że u mnie jest to niestety bardziej pordzewiałe :-(

greg-si napisał/a:
Z listew na drzwiach ściągnąłem chrom, kupiłem nowe paski i przykleiłem


Hmmm w takim razie masz inaczej zrobione listwy, w MK2 ten chrom jest jakby pod plastikiem zalany przeźroczystym tworzywem

greg-si napisał/a:
Szukałem przyczyny palącej się kontrolki Air-Bag


Próbowałeś odczytać kody błędów ?? coś tam sie zwiera i patrzy na kontrolkę ABS
Chyba jest opis w MK2Electrical.pdf, ciekawe czy u Ciebie by zadziałało
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
emes 


Członek Zarządu
skarbnik


Pomógł: 35 razy
Dołączył: 04 Gru 2006
Posty: 2349
Skąd: Wrocław



Wysłany: Czw Lis 13, 2014 19:19   

Coupé młody klasyk - elegancko idzie z doprowadzaniem do coraz lepszego stanu
To co gadaliśmy na zlocie - szkoda, że one w kabrio nie wychodziły :D
Za 20 lat będziemy jeździli na zloty oldtimerów :P
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 17, 2015 18:48   

Coupe nie umarło, żyje, stoi sobie zimą w garażu a ja coś tam walczę z drobnicą ;)
- wymieniony tłumik końcowy na oem unipart
- wymieniłem rozrząd
- usunąłem skrzypienie zawieszenia
- usunąłem rdzę spod zderzaka przedniego
- lepiej spasowałem zderzak (choć pewnie jeszcze wiosną powtórzę operację)
- czekam na maty podgrzewane do lusterek
- wyczyszczone lampy i halogeny


Pewnie na dniach skończę te rzeczy bo auto jeszcze trochę rozgrzebane a później spróbuję zająć się standardową usterką w 800`kach czyli rdzewiejącym podszybiem :) Jakieś rady?
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 17, 2015 18:51   

Jak rozebrałeś halogeny, moje w Ti tę wyglądają nie ciekawie trzeba by się nimi zająć.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 17, 2015 18:57   

Cytat:
Jak rozebrałeś halogeny, moje w Ti tę wyglądają nie ciekawie trzeba by się nimi zająć.

Normalnie, szkło jest wklejone w obudowę. Podważyłem śrubokrętem, trochę siły i puściło. Na koniec, po wyczyszczeniu skleiłem silikonem.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Sty 18, 2015 22:09   

u mnie to nie było bardzo już co czyścić dlatego powstał ten artek
https://www.roverki.eu/te...-halogenow.html

a podszybie zdjąłem i jeżdżę bez :|

odbłyśniki bezpośrednio nad żarówka masz dobre ??
na zdjęciach słabo widzę, ale chyba nie za bardzo

ogolnie efekt wyszedł Ci bardzo dobry
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Yog-Sothoth 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 501
Skąd: Warszawa

Rover 800

Wysłany: Pon Sty 19, 2015 19:55   

Ostatnio dorwałem podszybie w idealnym stanie z coupe 98r, ale narazie używam takiego przejściowego z 2 purchelkami :) Ale fakt 90% 800 ma z tym problem, trochę się naszukałem zanim znalazłem dobre..
Jedyne chyba co można zrobić to znaleźć takie w sensownym stanie, oczyścić do gołego materiału, pomalować i zabezpieczyć warstwą baranka.
_________________
Sprzedam części R800 turbo 200KM - https://www.dropbox.com/s...qkqhx/graty.txt
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Czw Lut 26, 2015 19:49   

W tej cupecie też grzebiemy:


Tarczka 325mm, zaciski na dniach będę pasował. Cztery tłoczki Brembo :)
Pozostało dorobić adaptery oraz przewody hamulcowe :)

Strzeliło też 130kkm:


:D

Gaz dziś został wystrojony na ulicy.
Okazało się że przez zimę zresetował się komp od gazu, ponowne strojenie i jest ok. Został też wymieniony komp na sprawny, już auto nie przerywa.
Trzeba natłuc trochę kilometrów :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Mar 28, 2015 22:02   

Z czego dorwałes tarcze 325mm ? Bo jak dobrze kojarzę też masz tu 4x114.3 ?
I jakie jarzma ?
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Mar 28, 2015 22:36   

Tarcza z BMW.
Zaciski są również z BMW, będę robił adaptery. Póki co jest nadal seria.
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3633
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 18:52   

greg gdzie i za ile dorabiali Ci poliuretany ?? skoro już Tobie dorobili, to może inni nie będą musieli wysyłać zawieszenia.
Żółte to twardość zbliżona do serii , czy twardsze ?? , bo w necie niby czerwone sa bardziej do serii zbliżone
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 19:46   

http://poliuretany.olkusz.pl/

Tutaj mi dorabiali. Poprosiłem o twardość zbliżoną do seryjnej gumy. Kolor mnie jakoś nie interesował :)

Auto w ostatnich 3 dniach zrobiło 1000km bez problemów :)
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 13, 2015 16:12   

No ja jak miałem BMW bo było kanapą chciałem u nich zamawiać poliuretany to mówili, że 75ShA jak dobrze pamiętam traktują jako seryjne twardości tylko jest to ale, że nawet seria według nich bedzie twardsza bo guma ma pęcherzyki powietrza których poliuraten nie ma i przez to jest twardziej. Ale jak komuś to nie odpowiada to jest jeszcze 65ShA :P Ja sam miałem brac 85ShA bo moim celem było prowadzenie sie jak skalpel ale podobno już może być zbyt twardo - szczególnie na twardych springach. Tak więc jak AndrewS zamawiał a chcesz mieć dalej miękko/tyćko twardziej niż teraz to 75ShA i bedzie git :P A jak chcesz twardziej to 80-85ShA .. 90+ to już hardcore raczej wyłącznie na tor :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Pon Kwi 13, 2015 18:41   

hardkore na tor to tuleje z PTFE albo uniballe, wszystko inne to miekkie komfortowe zawieszenie

ja mialem r400 na zoltym bikopurze ( 90ShA ) postawionego i bylo zajebiscie, przez 4 lata zero telepania w zawieszeniu ( okolo 100 tys km zrobione )

komfort: nie gorszy niz rozpier..e stare zawieszenie, przynajmniej nic nie lupalo, samochod prowadzil sie ZAJEBISCIE! teraz woze sie saab-em 9,3 ktory przy roverze to stary tapczan - musze w nim tez wymienic tuleje w wahaczach na polibusze :D
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
tomii620si 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1159
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Pon Kwi 13, 2015 18:45   

No każdy ma inne rozumienie "miękko". Ja gadałem z gościem z poli olkusz i sam mowił, że 90-95ShA nienadaja sie do codziennej jazdy chyba, że ktoś bardzo uparty i według nich 80-85 to max.. 75 to dla nich seria z tym, że trzeba brać poprawkę, że to i tak twardsze niż seria no i 65ShA to tak jakby stara seria (stare auta) ale to już mnie nie interesowało więc nie ciągłem tematu :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> BMW E38
735iA -> Mazda 6 3.0 V6 -> E46 ///M330Ci -> E38 750iA
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Kwi 14, 2015 15:59   

Widziane na żywo w Zakopcu ;) kawał krążownika ;) bardzo mi się podobał, fura wygląda obłędnie z tym obniżeniem i kołami ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink