Forum Klubu ROVERki.pl :: [Rover214i]Pompka paliwa (koszta)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Rover214i]Pompka paliwa (koszta)
Autor Wiadomość
cola 




Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: Toruń



  Wysłany: Czw Wrz 25, 2014 18:36   [Rover214i]Pompka paliwa (koszta)
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1997

Cześć!
Ile kosztuje nowa pompka do Rovera 214i i gdzie mogę taką zakupić?
Jeśli ktoś byłby jeszcze tak miły to chciałbym zapytać czy pompka jeśli nie podaje paliwa jest od razu do wyrzucenia czy coś po prostu drobnego mogło się uszkodzić? Jestem lajkiej w mechanictwie, więc wybaczcie.

Pozdrawiam i z góry dziękuję!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Wrz 25, 2014 18:36   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ruszti 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 138



Wysłany: Czw Wrz 25, 2014 21:36   

Kilka możliwych przyczyn, pierwsza to brak paliwa w zbiorniku, druga przepalony bezpiecznik lub przekaźnik pompy, trzecia zapchany filtr paliwa, czwarta pompa umarła śmiercią naturalną . Było sporo tematów o tym.
 
 
cola 




Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: Toruń



Wysłany: Nie Wrz 28, 2014 11:44   

Paliwa mam z 10L. Gdzie jest bezpiecznik od pompy i jaki to numerek? I ostatnie pytanie to gdzie w tym modelu jest filtr paliwa? :)
 
 
Martinezzz 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 60



Wysłany: Nie Wrz 28, 2014 14:08   

filtr paliwa masz tutaj (zaznaczone na foto) w twoim silniku jest mniej ,więcej w tym samym miejscu :)
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Nie Wrz 28, 2014 14:15   

Pompa paliwa nie ma bezpiecznika, jest tylko przekaźnik.
Filtr paliwa jest pod maską między silnikiem a podszybiem na środku.
Właściwy filtr to Filtron PP942
Jeśli pompy nie słychać wcale to wymiana filtra nie zaszkodzi ale i nie pomoże.
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
cola 




Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 11:07   

robsson78 napisał/a:
Pompa paliwa nie ma bezpiecznika, jest tylko przekaźnik.
Filtr paliwa jest pod maską między silnikiem a podszybiem na środku.
Właściwy filtr to Filtron PP942
Jeśli pompy nie słychać wcale to wymiana filtra nie zaszkodzi ale i nie pomoże.


Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa?
Mógłbyś zaprezentować jakieś zdjęcie gdzie jest ten filtr paliwa? Bo szukam i coś znaleźć nie mogę.
Pompę słychać i dlatego zastanawia mnie dlaczego ona nie podaje mi paliwa. Bo jak wyjąłem wężyk od wtrysku od pompki i zaciągnąłem paliwa to wyleciało, ale jak przekręcam kluczyk i słyszę, że pompka działa, ale nie wylatuje z wężyka ani kropelka paliwa.

Za pomoc oczywiśćie każdą odpowiedź nagradzam plusikiem.
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10901
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 11:27   

Cytat:
Paliwa mam z 10L
dolej jeszcze z 20 i sprawdź.
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
cola 




Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 11:30   

Cytat:
dolej jeszcze z 20 i sprawdź.


Aż 20L? To już będzie cały bak wręcz. A dlaczego mam wlać więcej benzyny skoro teraz jak jest wlane tyle to paliwo jest w wężyku, ale pompka go nie podaje (tak mi się zdaje przynajmniej)? W Roverkach 214i są pompki paliwa elektroniczne czy mechaniczne? :)
 
 
Martinezzz 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Sie 2014
Posty: 60



Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 13:21   

pod siedzeniem pasażera jest taka wajcha coś jak w drezynie, no i w roverku 200 8v jest tak że jak chcesz gdzieś jechać to dzwonisz po kumpla i stawiasz mu piwko by mechanicznie- manualnie pompował to paliwo ( ze swojej strony dodam ze dobrze jest puścić rytmiczna muzykę lub pomagać koledze okrzykami typu ,,i raz i dwa,, ) :P ... No skoro szukałeś bezpiecznika, czy też przekaźnika... to jaka może być??? :| elektroniczna :brawo: .. czemu paliwa więcej??? bo w baku wytwarza sie ciśnienie wiec im więcej tego paliwa łatwiej się wytworzy i łatwiej poleci :)

masz link do pompy paliwa i heja bo pewnie umarła naturalną śmiercią skoro ja słychać to prąd dochodzi .. na allegro pewnie jeszcze taniej znajdziesz ;)

http://www.iparts.pl/czes...towane-w-autach
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 13:34   

Niech odpowietrzy najpierw układ. Jak się jeździ do ostatniej kropli paliwka, to takie sytuacje mogą się zdarzać. ;)
 
 
 
cola 




Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 13:41   

Adrian napisał/a:
Niech odpowietrzy najpierw układ. Jak się jeździ do ostatniej kropli paliwka, to takie sytuacje mogą się zdarzać. ;)


W jaki sposób odpowietrzyć układ?
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10901
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 14:39   

nie wiem skąd paliwo w wężyku, ale jak wlejesz jeszcze 20 litrów to będzie nieco ponad pół baku dopiero. problemem jest konstrukcja baku, która sprawia, że jak pompka zassie powietrze, to potem trzeba sporo paliwa nalać, żeby wszystko wróciło do normy.
10 litrów to jest mao.

Układu się nie odpowietrza, to nie diesel.

[ Dodano: Pon Wrz 29, 2014 14:39 ]
Martinezzz, większych głupot wymyślić nie dało rady? ;>
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
cola 




Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: Toruń



Wysłany: Pon Wrz 29, 2014 23:05   

Dziękuję za chęć pomocy, ale problem został rozwiązany. Poszedłem dziś zobaczyć ten filtr paliwa, odkręciłem go i wyleciało sporo syfu, przypuszczam, że znalazł się tam dlatego, że jeździłem na rezerwie i zassał cały syf z dna baku i tak się stało. Skręciłem filtr i kilka razy próbowałem odpalić i raz łapał raz nie to poprosiłem brata żeby mnie zaciągnął. Przejechałem parę metrów i też nie odpalił, ale przypuszczam, że paliwo zostało przepchnięte przez filtr dzięki temu i po przekręceniu kluczyka samochód zapalił od strzała i znów działa. :)
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 20 Cze 2006
Posty: 10901
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Wto Wrz 30, 2014 00:19   

staraj się nie jeździć na rezerwie. Nie wiem, czy już o tym nie czytałeś, ale w samochodach z pompą zanurzoną w baku (jak nasze) zaleca się w miarę możliwości utrzymywać poziom paliwa powyżej połowy zbiornika. Ja stosuję się do tego i w moim 19latku nadal siedzi pompka z fabryki. :cool:
tylko ta rdza :mad:
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 200] Pompka paliwa
am_k Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Maj 11, 2010 17:49
am_k
Brak nowych postów [r214]pompka paliwa
koliber1981 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Kwi 10, 2007 14:00
koliber1981
Brak nowych postów [25] problem z pompką paliwa
suchy93r Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pią Wrz 13, 2013 22:28
marcinz77
Brak nowych postów [R200 1,4 99]Pompka paliwa
am_k Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Sro Lip 09, 2008 12:13
piter34
Brak nowych postów [R200] pompka paliwa
kamil22 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Wto Gru 13, 2011 20:26
Kozik



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink