Forum Klubu ROVERki.pl :: Avinle - R220sdi GT2056s
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Avinle - R220sdi GT2056s
Autor Wiadomość
Avinle 
Klubowicz




Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 84
Skąd: Żywiec

Rover 200

  Wysłany: Nie Gru 07, 2014 13:44   Avinle - R220sdi GT2056s

Krótka historia:
Jestem trzecim właścicielem drugim w Polsce. Auto sprowadzone przez znajomego lakiernika w 2009r auto miało wymieniany pas tylny z klapa plus poprawki lakiernicze. W 2012r. sprzedał mi znajomy auto i do tego czasu jestem jego właścicielem.

Poprawy z wyglądu:
Na kolor auta zostało polakierowane:
-Listwy boczne na drzwiach
-Lotka
-Został odswieżony lakier narazie w kilku miejscach (przyszłość polakierowac reszte elementów)
-Został dodany słupek ze wskaźnikiem doładowania
- Siatka zamiast grilla


Jeżeli chodzi o Audio:
- Głośniki u-Dimension El Comp 6
- Napedzane Hifonics Falcon 2-kanałowy o moc 280W
- Kenwood u31r


Mechanika:
- Została zmieniona mapa (narazie brak wykresu z hamowni)
- Poliuretan narazie w jednym miejscu
- Strumienica zamiast katalizatora
- Wymieniona turbina z GT1549s na GT2056s
- Zamontowany stożek
- Nowy uklad dolotu do turba i od turbo do IC
- Zamontowana rozporka narazie przód

Plany jakie mam z autem:
- Pompa od idt wraz ze sterownikiem z R25
- dodac wskaznik temp. oleju
- montaż sportowego zawieszenia
- wentylowane hamulce na przód
- Montaż rozpórki tył
Ostatnio zmieniony przez Avinle Pią Cze 05, 2015 10:14, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 07, 2014 13:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7610
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Gru 07, 2014 16:41   

Więcej zdjęć :-)

Oraz Herz na ta hamowanie ile te moje mapy uciagna mocy :)

Zobaczymy ile wyjdzie pi zmiany turbo :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Avinle 
Klubowicz




Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 84
Skąd: Żywiec

Rover 200

Wysłany: Pon Gru 08, 2014 21:45   

Będzie więcej zdjęć spokojnie:)

Co do hamowni to będe miał zamiar bo w końcu nie przerywa podczas jazdy ale jeszcze pojade sprawdzić na ekspresowce wszystkie biegi.

Mam nadzieje ze bedzie troche ponad 130kucy jak cos zawsze podciagnac wiecej mozna :)

[ Dodano: Pon Gru 08, 2014 21:45 ]
Dzisiaj przyjechała już turbinka aż chce sie ją zamontować lecz trzeba poczekac :( :(
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7610
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 16:35   

Mozę wsadzimy turbo do mnie na probe :D :mrgreen:
Wyślij mi odbitkę strony do wydechu :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Avinle 
Klubowicz




Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 84
Skąd: Żywiec

Rover 200

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 17:46   

Chcialbys nie tak predko;p Narazie spokojnie lezy sb w pokoju w szafie :)

Jak zrobie co trzeba to przesle z wymiarami. Troche to potrwa bo nie jestem technikiem od rysunkow;/
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2691
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Gru 10, 2014 23:32   

czekam na efekty , pompa bedzie zmieniana ?
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7610
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Gru 11, 2014 00:06   

Raptile, Na razie zostanie od SDI podkręci się jeszcze mapki tak wysoko na ile to będzie możliwe :)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Avinle 
Klubowicz




Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 84
Skąd: Żywiec

Rover 200

Wysłany: Sob Gru 13, 2014 16:13   

Powolij do celu zobaczy sie co z tego wyjdzie. Teraz czas na zbieranie gratow :mrgreen:

[ Dodano: Sob Gru 13, 2014 16:13 ]
Stare turbo dmucha już ladnie tylko jeszcze wyrególować. Dzięki za pomoc :)

https://www.youtube.com/w...eature=youtu.be
 
 
 
maniu48 
Klubowicz





Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 808
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Sob Gru 13, 2014 16:16   

No i pięknie ;)
_________________
Był: Fiat 126p, FSO Polonez Caro Plus 1.6 GLI, FSO Polonez Atu Plus 1.6 GSI, eR 416Si, eR
220SD(i), MG ZS (eR 45) Pb 1.8+LPG, MG ZS (eR 45) Pb 2.0T+LPG

Jest VOLVO V50 T5 AWD
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7610
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 13, 2014 17:04   

Jednak mania48 pomysł z podkładkami zadziałaj :P

Pytanie czy jak ściągałeś gruszkę były tam podkładki :?: Bo oryginalnie powinni tam być ;)
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Avinle 
Klubowicz




Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 84
Skąd: Żywiec

Rover 200

Wysłany: Sob Gru 13, 2014 17:22   

Niestety nie bylo żadnych podkładek jak sciagałem gruszke ani teraz ani wczesniej wiec zapewne ktoś już przy tym majstrowal w Austrii bo w Polsce znajomy jezdził nim a on sie w tuning nie bawi.

I dzieki jeszcze raz Maniu48 :)
 
 
 
Raptile 
Klubowicz





Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2691
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sob Gru 13, 2014 19:15   

Remigiusz napisał/a:
Jednak mania48 pomysł z podkładkami zadziałaj


to mój Patent ;)
_________________
"Jak Sie Nie Ma Co sie Lubi, To sie MODZI To co Ma "


Był: R200 Sdi ----> Mg Zs Mk2 2005[*]
Jest: Mg Zs mk2 2004 Vnt---->Swap 2.0 Turbo
 
 
 
pro-pi 




Dołączył: 20 Paź 2014
Posty: 15
Skąd: Szydłów



Wysłany: Nie Gru 14, 2014 14:59   

Raptile napisał/a:
Remigiusz napisał/a:
Jednak mania48 pomysł z podkładkami zadziałaj


to mój Patent ;)



Noo na pewno Twój :twisted:
 
 
 
Avinle 
Klubowicz




Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 84
Skąd: Żywiec

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 06, 2015 06:24   

Teraz klucic sie beda kogo patent wazne ze dziala:)

[ Dodano: Czw Gru 18, 2014 11:05 ]
W przyszłym tygodniu planuje jechać na hamownie w celu sprawdzenia jaka moca dysponuje auto mam nadzieje ze się nie zawiodę :)

[ Dodano: Wto Sty 06, 2015 06:24 ]
Byłem na hamowni lecz wyniki mnie rozczarowały a dokladniej moim jak i wielu innych osób sa niemiarodajne no niestety !@!$# i tyle.... :(
 
 
 
Markzo 
Klubowicz





Pomógł: 186 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7052
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 06, 2015 08:27   

pochwal się co wyszło, wykres wrzuć :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Avinle 
Klubowicz




Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 84
Skąd: Żywiec

Rover 200

Wysłany: Wto Sty 06, 2015 13:53   

Wyszla kaszana poprostu sami zobaczcie....

Trzeba jeszcze raz jak mowilem jechac i sprawdzic auto. Nie wiem co oni to robili wogole podczas sprawdzania wszystko w prawo przesuniete chyba...

I zamało Nm na taka moc...

Szkoda co gadac....
Ostatnio zmieniony przez Avinle Sob Lut 07, 2015 21:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
tuners 
Klubowicz





Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1266
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Wto Sty 06, 2015 14:08   

Run 2 6600obr xd chyba sobie nie dopisali ze to diesel
_________________
Indywidualista

Nic co fabryka nie dała a czego bym nie zmienił nie jest mi obce ;D

Mój MG ZR -
Projekt „Чорнобиль” Czarnobyl 
 
 
 
Avinle 
Klubowicz




Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 84
Skąd: Żywiec

Rover 200

Wysłany: Sob Lut 07, 2015 13:12   

Nie wiem co oni porobili pytali sie jaki to silnik mowie 2.0 SDi diesel tak tak wiem wiem zona ma jakis tam nie pamietam model rovera z tym silnikiem bla bla bla...

[ Dodano: Sro Sty 07, 2015 12:27 ]
No to kolejna modyfikacja wchodzi w zycie. Bylem przed chwila zamowic rozporki na przod i tyl. Teraz tylko czekac na wykonanie:)

[ Dodano: Czw Sty 08, 2015 09:36 ]
Dostalem narazie tylko mala wizualizacje jak bedzie mniej wiecej wygladalo mocowanie na kielich z przodu.

[ Dodano: Pią Sty 16, 2015 13:22 ]
Dzisiaj doszły flansze pod turbo po niewielkich problemach technicznych jeżeli można je tak nazwać :) .







[ Dodano: Sob Lut 07, 2015 13:12 ]
Rozpórka przód zamontowana lecz jeszcze nie polakierowana. Czekam jeszcze na rozporke do tyłu i bede malowal lecz zastanawiam sie nad kolorem.
 
 
 
Remigiusz 
Klubowicz





Pomógł: 359 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7610
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Lut 07, 2015 22:06   

Montuj to turbo bo a to każdy czeka :P :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Avinle 
Klubowicz




Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 84
Skąd: Żywiec

Rover 200

Wysłany: Czw Lut 12, 2015 18:14   

Płytki pod flansze w koncu gotowe czyli powolij do przodu :) .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink