Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Pyatnie o ucho holownicze i nie odpalanie silnika
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Pyatnie o ucho holownicze i nie odpalanie silnika
Autor Wiadomość
michu084 



Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 23



  Wysłany: Pon Sty 12, 2015 08:11   [R200] Pyatnie o ucho holownicze i nie odpalanie silnika
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 Rok produkcji: 1998

Dzisiaj rano mój rover odmówił mi posłuszeństwa i nie zapalił. Spiesząc się do pracy nie miałem czasu nawet zaglądać pod maskę. Pytanie czy z przodu rover posiada ucho holownicze na stałe czy jest wkręcane, wiem że z tyłu jest ale nigdy nie zaglądałem pod przód samochodu.
Rover 200 1998 rok
Ostatnio zmieniony przez michu084 Pon Sty 12, 2015 16:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Sty 12, 2015 08:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
zdzichu 



Pomógł: 47 razy
Dołączył: 14 Sty 2012
Posty: 602
Skąd: Chełmek



Wysłany: Pon Sty 12, 2015 10:32   

Jest na stałe. Przyspawane do przedniej belki, na środku.
 
 
michu084 



Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 23



Wysłany: Pon Sty 12, 2015 16:46   

A może ktoś mi napisze co może być przyczyna i gdzie szukać usterki?
Auto stało z 4, 5 dni nie jeżdżone. Dzisiaj rano jak wsiadłem i przekręciłem stacyjkę było słychać jak pompa pracuje, później jak już chciałem go odpalić to jakby tak zakręcił silnikiem szybciej niż zwykle, wyłączyłem go później znów zacząłem kręcić ale bez skutków. Jak chciałem go odpalić to było takie coś jakby chciał zaskoczyć a nie mógł nawet wskazówka obrotomierza podskakiwała, ale nie zapalił.

Może ktoś da jakieś wskazówki przed pojechaniem do mechanika.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 12, 2015 17:00   

Układ zapłonowy do sprawdzenia, ostatnio mamy taka pogodę ze mógł złapać trochę wilgoci. Zabierz kable zapłonowe do domu i porządnie wysusz, sprawdź kopułkę czy nie ma w niej wilgoci.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
dozowacz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 73
Skąd: maniów



Wysłany: Pon Sty 12, 2015 19:04   

ja z tym walczę od 6lat , te typy tak maja jak kapryśne panienki.
Musisz się pogodzić z tym ja wymieniłem kopułkę ,świece, kable, cewkę, czujnik położenia walu, rozrusznik ,alternator i jak chce to pali.
rovery to niedopracowane auta przez anglików.
Dlatego są tanie na rynku wtórnym. :-|
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Sty 12, 2015 19:09   

dozowacz napisał/a:
rovery to niedopracowane auta przez anglików.
Ile Ty miałeś tych roverow, że możesz stwierdzić powyższe? W fabryce pracowałeś, byłeś dealerem? Ja mam już chyba szóstego i nie mam jakoś z nim problemów jakichś z którymi nie potrafił bym sobie poradzić, z poprzednimi tez nie miałem, tym bardziej przez 6 lat...

Może po prostu trafiłeś strucla i tyle.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 12, 2015 19:32   

Ja mam swojego 5 lat i jak mi akumulator nie padnie to pali zawsze.
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
michu084 



Dołączył: 10 Wrz 2013
Posty: 23



Wysłany: Pon Sty 12, 2015 20:29   

Poszedłem jeszcze spróbować nim zakręcić przed chwilą i kurde zaskoczył chodził na początku nierówno ale zagrzałem go aż wentylator się załączył i kopie teraz na dotyk.

Slax -> to chyba było to co piszesz. Warto wymienić kable i kopułkę na nowe?
 
 
Harry 


Członek Zarządu


Pomógł: 93 razy
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 12, 2015 21:55   

tak
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sty 13, 2015 07:37   

Wymień kable, świece i kopułkę najwidoczniej już zaczynają nie domagać. To nie jest jakiś duży koszt, ok 200zł, a będziesz miał spokój
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
dozowacz 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 73
Skąd: maniów



  Wysłany: Wto Sty 13, 2015 16:39   

slax napisał:
Ja mam już chyba szóstego i nie mam jakoś z nim problemów jakichś z którymi nie potrafił bym sobie poradzić, z poprzednimi tez nie miałem, tym bardziej przez 6 lat...

Tyle rowerów że nie pamiętasz przez 6 lat no to chłopie to jeszcze mojego ci sprzedam, nie ubliżam ale te auta do naszej strefy klimatycznej się nie nadają.
Każdy chwali swoje a na forum co chwila płacz i zgrzytanie zębów :idea:
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1745
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Wto Sty 13, 2015 18:04   

jesli chodzi o zaplon to baaaardzo w moim pomoglo zabranie cewki WN z tylu silnika w okolice kielicha podluznicy i zalanie jej ( wysuszonej fest ) klejem termicznym


wczesniej rzeczywiscie mialem hocki klocki - ale wynika to tez z gownianej jakosc zamiennikow
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Sty 13, 2015 21:45   

dozowacz napisał/a:
Tyle rowerów że nie pamiętasz
Pamiętam każdego bardzo dokładnie. Powiedz mi w takim razie dlaczego jeździsz i płaczesz? Do tego taki kawal czasu. Skoro to takie dupne auta to dlaczego ne sprzedałeś?

Prawie nikt z nas nie posiadał roverka od nowości, kupujemy je jako używane często kilkunastoletnie, i bardzo często wychodzą zaniedbania poprzednich właścicieli. Nie chce wynosić tej marki na piedestały. Uważam że pod względem awaryjności nie wypadają wcale gorzej od np. niemieckich przedstawicieli, ja o każdego mojego roverka starałem się dbać należycie, w miarę możliwości wymieniać części na markowe dobrej jakości. W zamian praktycznie każdy z nich odwdzięczał się bezawaryjna eksploatacją, i nigdy mnie nie zawiódł. A przecież to Rover, "angielski wynalazek" HGF i te sprawy, drogie części itp.

W mojej ocenie to albo nie znasz dobrych mechaników, kopiłeś zaniedbane auto, albo porostu nie dbasz o nie jak należy i tyle. Jak dbasz, tak masz - i tu się zawiera wszystko.

[ Dodano: Wto Sty 13, 2015 21:45 ]
dozowacz napisał/a:
Każdy chwali swoje a na forum co chwila płacz i zgrzytanie zębów :idea:
Tak, tylko zwróć uwagę kto lamentuje i płacze? Przeważnie ludzie, którzy dopiero co kupili auto, nie sprawdzili dokładnie przed kupnem, a teraz się okazuje, że to i tamto nie działa.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [214 Si, 16V, 97] odpalanie a zalanie silnika? ;/
kwadrat Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Wto Sie 24, 2010 21:13
kwadrat
Brak nowych postów [R220]Ucho do holowania samochodu
predatoraf Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Nie Gru 09, 2012 20:32
Felipe987
Brak nowych postów [R200] odpalanie
jestespowalony Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 43 Pon Maj 11, 2015 09:13
sicek1
Brak nowych postów [R200] odpalanie.
roverx3 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Lis 24, 2021 20:48
roverx3



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink