Forum Klubu ROVERki.pl :: Rover 216 coupe Slax'a --> 220 Coupe Turbo :D
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Rover 216 coupe Slax'a --> 220 Coupe Turbo :D
Autor Wiadomość
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Pon Lut 22, 2016 09:54   

Markzo, Ty redofil jestes ;p imho czerwony do tomcata srednio pasuje, kolejny minus to że szybciej płowieje niż inne kolory, poza tym jakby slax chcial zeby rover wygladal jak jakas honda to by kupił prelude :D
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 22, 2016 09:54   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 10:37   

longer86, Biały odpada, ni wuja wg mnie nie pasuje do tego auta :D Żadnych kontrastów tez nie będzie typu czarne auto białe listwy itp, ewentualnie kła pójdą w czerń albo biel :D

Ten czerwony z czarnymi kołami podoba mi się. Korci mnie żeby zrobić czarnego :D

[ Dodano: Pon Lut 22, 2016 10:37 ]
bociannielot napisał/a:
poza tym jakby slax chcial zeby rover wygladal jak jakas honda to by kupił prelude :D
Kutfa trzeba te kierunkowskazy odpomarańczowić :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 10:39   

Czerwony jak dla mnie ładnie wygląda ;)
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
longer86 
Moderator




Pomógł: 138 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 4792
Skąd: Mosina/Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 12:46   

E tam, bialy elegancki i do tego nawet te alu z renowki clio Williams pasuja

Oz f1 Racing

http://smg.photobucket.co...oupe-8.jpg.html
_________________
75 Red Edition
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 22, 2016 13:18   

Moim zdaniem czerwony jest całkiem spoko :ok: Ładny, wyrazisty kolor.

Co do białego - fajnie wyglądają na niektórych samochodach, ale moim zdaniem kupejka nie jest jednym z nich.
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Lut 27, 2016 14:58   

Dobra :D

W piątek w pracy pomierzyłem "kielich" i narysowałem sobie flansze do rozpórki przedniej, koledzy wycieli wieczorkiem laserem i dziś rano podjechałem odebrać :D

Na foto jedna flansza już gotowa, druga surowa. Trzeba pozaginać uszy, zespawać i podciąć tak jak na pierwszej :D Potem montaż na auto i wpasuje profil stalowy, lekko załapie i potem już pospawam na gotowo na stole. Może dziś uda się skończyć dzieło :D

_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
toksyn 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 388
Skąd: Gdańsk

MG ZR

Wysłany: Sob Lut 27, 2016 18:17   

Dawaj dawaj foto gotowej :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 28, 2016 13:52   

toksyn, No dobra niech bedzie :D

Jeszcze parę fotek z prac rzucę :D

Przymiarka na aucie, przykręcona flansze i do tego dopasowałem profil, następnie całość lekko załapana.








Tutaj juz pospawane :D








I dziś już zamontowałem gotową rozpórkę, pośmigam tak trochę i zobaczy się co i jak :D Potem trzeba będzie wybrać jakiś kolor i pomalować :D



Jakby ktoś chciał sobie coś takiego zmajstrować, to mogę podrzucić plik .dxf z rysunkiem flansz, można to sobie wyciąć laserem. Flansza powinna pasować tez do eR200 okrąglaka :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Nie Lut 28, 2016 14:08   

Slax nie dało by rady zrobic czegos takiego do ZS (45)??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Nie Lut 28, 2016 14:11   

maniu48, pewno że by dało rade :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
maniu48 
Moderator




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 815
Skąd: Staszów

MG ZS

Wysłany: Pon Lut 29, 2016 22:44   

Tylko wiesz do mjie troszkę inaczej by to wyglądało. Wiesz mniej więcej jak?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sro Kwi 06, 2016 21:25   

maniu48, Musiał bym mieć auto u siebie, żeby pomierzyć wszystko :d Nic się Maniek nie bój, przy pierwszej okazji się kielichy pomierzy i zrobimy rozpórke :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
prebenny 




Pomógł: 46 razy
Dołączył: 18 Wrz 2014
Posty: 2319
Skąd: Poznań

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 19:24   

łup?
_________________
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?p=874423
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 19:28   

Pogoda dopisuje ostatnio, to tez parę rzeczy poprawiłem przy autku :d

Przede wszystkim eR dostał nowe dolne wahacze oraz oba przeguby zewnętrzne. Prawy wahacz był już w agonalnym stanie, luzu było ze 2mm... Lewy jeszcze by pośmigał, ale jak już wymieniać to parami :D Analogicznie przegub, z lewej strony strzelał jak z automatu, tak więc wymienione zostały oba zewnętrzne, dodatkowo także nowe osłony gumowe na przegubach wewnętrznych.



Tutaj stary wahacz i przegub, jak widać już nie pierwszej świeżości :D






No i nowe graty już na popradzkie :D






Dalej, wymieniłem "gruszkę" przy rozrządzie, stara mocno styrana, zresztą sam ja doprowadziłem do takiego stanu, ale to nie będę się chwalił :d Bo aż wstyd :D


Stara



Nowa :D



Dodatkowo, przerobiłem mocowanie tej poduszki, wcześniej jak ktoś pamięta pożeniłem ze sobą dwa mocowania, OEM z cupejki oraz to z R600 Ti, ale troszkę źle to zrobiłem, cala ta blacha podparta była tylko w miejscu gezie przykręcona jest śrubami do podłożnicy, natomiast na drugim końcu nie było podparcia i całość wyginała się trochę i nie potrzebnie pracowała, wyciąłem więc fragment który wspawałem wcześniej i w to miejsce dopasowałem nowy większy kawałek z grubszej blachy. Blacha jest tez zagięta na końcu w dwóch miejscach, dzięki czemu opiera się na podłożnicy i całość jest stabilna.





Tu przymiarka :D



Musiałem tez na nowo ustawić cały silnik, bo razem z blacha obciąłem szpilki, którymi mocowana była poduszka i trzeba było na nowo ustalić miejsce mocowania. Tak więc, pomiędzy kielichami rozciągnąłem strunę i do niej ustawiałem silnik :d










Teraz w końcu jestem zadowolony z tego mocowania, wygląda prawie jak OEM :D

Wcześniej zakupiłem tez dolne mocowanie od miski olejowej do sanek, od klekota. Chciałem żeby mocowanie były jak najbardziej oryginalne, ale okazuje się ze łapa nie pasuje, otwory w misce wypadają nieco inaczej i nie da się go przykręcić... Ale myślę ze dorobię w pracy nową flansze z aluminium i dospawam do niego OEM ucho, i mocowanie będzie wyglądało jak OEM :D

Tutaj owo mocowanie, jeszcze usyfione :D



Dalej, ubzdurałem sobie, ze wystrugam separator oleju :D Tak więc profil ze stali nierdzewnej 60x60, w profili wyciąłem dwa otwory na króćce, oraz okienko na "wizjer", oczywiście będzie tam wklejona szybka z plexi :D do tego jeszcze dwa dekielki, górny i dolny. W środku wspawałem metalowe sitko, na które upcham jeszcze wełnę stalowa albo coś w ten deseń, żeby rozbić opary oleju :d

Całość zmontowana na szybko, trzeba jeszcze dociąć uszczelki, no i ładnie wypolerować :D















Na montaż czeka jeszcze mechanizm zmiany biegów oraz linka sprzęgła z klekota :d

Aha, zapomniał bym. Udało mi się w końcu uruchomić obrotomierz tak jak trzeba, ja sierota kombinowałem z sygnałem z aparatu zapłonowego i diodami a tu wystarczyło pociągnąć sygnał prosto z ECU :d tak czy siak działa :D
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Vigoslaw 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 15 Cze 2011
Posty: 805
Skąd: Pruszcz Gdański

Rover Coupe

Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 20:09   

Poradnik ratujemy tomcaty ciąg dalszy!
Świetna robota!

Pozdro,

Vig
_________________
Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem :)
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Kwi 18, 2016 21:53   

Zacnie :D
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Wto Kwi 19, 2016 19:29   

Dzis dostałem wypolerowany separator, poskładałem ostatecznie, wkleiłem szybkę i jest gotowy do zamontowania :D







Wie ktoś może jakiej średnicy powinny być przewody do takiego separatora?
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
toksyn 




Pomógł: 9 razy
Dołączył: 24 Mar 2013
Posty: 388
Skąd: Gdańsk

MG ZR

Wysłany: Sro Kwi 20, 2016 22:23   

sztosik Dawid :D
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Kwi 20, 2016 23:43   

Ladnie panie, lubie takie zdjęcia z nowymi częściami zamontowane :D Pytanie gruszka pod silnik to jest nowa czy uzywka ?? Jezeli nowa gdzie kupiles :D
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Czw Cze 30, 2016 19:29   

Siemanko

Remigiusz, Gruszka używana z klekota, ale w ładnym stanie :D

Coć tam sobie dłubię, powoli bo powoli ale to przez brak czasu...


Jakiś już czas temu wyleciał aku do bagażnika. użyłem kable OEM z BMW e36, kabel gruby jak palec, w porządnej izolacji, dodatkowo puściłem w plastikowym peszlu. Ułożone z prawej strony wzdłuż fabrycznej wiązki i zabezpieczony żeby nie poprzecierał się o żadne elementy. Sam akumulator umieściłem w bagażniku także z prawej strony, zamontowany na stelażu ze stalowych kątowników.
















Jakoś w miedzy czasie przyszła paczuszka od kolego Markzo :d A w niej nowy fajniejszy BOV, jest bardzo podobny do poprzedniego, ale wykonany 10 razy lepiej, oraz IC z Mercedesa, dosyć duża krowa :D





Bova udało się zamontować od razu bo flansza jest taka sama jak w poprzednim i pasował na moje mocowanie, natomiast z IC jest trochę gorzej... Przymierzyłem i wygląda to tak ze wyjścia wypadają na wprost podłużnic i nie ma jak poprowadzić przewodów... Ale co tam, OEI plastikowe wyjścia wywaliłem i dociąłem potrzebne elementy z alu na nowe wyjścia takie jak mi potrzeba, oddałem koledze do spawania, i jakoś w przyszłym tygodniu powinienem mieć u siebie gotowy, pasujący IC :D

Zaklepałem tez kompletny wydech z kwasówki, 2,5 cala po całości na dwóch przelotowych tłumikach, za dobry pieniądz :D Jakoś w połowie przyszłego miesiąca powinien być u mnie :D

W miedzy czasie naprawiłem szybę kierowcy, która pewnego razu po prostu postanowiła się nie podnieść :D Winna okazał się linka, a dokładnie uszkodzone jej mocowanie, wystarczyło nareperować ustawić jak trzeba i szuba hula w górę i w dół :D





Uszkodziłem tez próg podczas podnoszenia auta... Podniosłem za wysoko, uniosła się tez druga strona i auto pojechało w bok i oparło się na lewarku, efekt na foto... szzz kurfa, zły byłem na siebie cały tydzień... no nic z głupotą nie wygrasz :D szczególnie swoją :D



Następna sprawa to wysłałem w końcu "dawcę" na złom, wcześniej oczywiście nie było kiedy, ale zbliżał się koniec OC i czas się musiał znaleźć :D



No a dziś wyrzezałem sobie taki łącznik przepustnicy z kolektorem :D To była by już druga ewolucja owego ustrojstwa chyba lepsza od poprzedniej :D
Całość wycięta wodą z alu, jedna cześć 4mm i druga 20mm, i skręcona razem na sylikonie i 6 śrub :D Do tego dwie uszczelki wycięte z gambitu :d



















Na razie tyle. W kolejce czekają jeszcze:

- wybierak biegów z klekota
- właściwa linka sprzęgła
- swap na tarcze z tyłu
- większe heble na przód

Tylko czasu brak, przepraszam za jakość niektórych fotek, robione mikrofalówka :d

pozdrawiam
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink