Czy taniej to nie wiem... jakoś wątpię - szczególnie że koszt ringów to ok. 60zł plus montaż we własnym zakresie. A co do ładniej - to akurat kwestia gustu, a w według mnie środkowe lampy świecące żółtym ciepłym światłem nie będą wyglądać zbyt reprezentacyjnie.
Takie coś wygląda nie najgorzej (co prawda przykład na poliftowych lampach):
Tu akurat jakiś myk na pozycyjnych był zrobiony, ale takie żółte podświetlenie wygląda fenomenalnie w tym samochodzie. Skoro cały stylizowany jest na taki retro-look, to żółte DRL bardzo mu pasują.
MD, jak już pisałem - każdy ma swój gust, a o tym się nie dyskutuje
Dla mnie to nie jest opcja, bo mi się najzwyczajniej w świecie nie podoba... dlatego kombinuję po swojemu
Wczoraj myślałem, że się załamię... Człowiek się stara wszystko robić żeby auto długo jeździło i cieszyło, a tu wyszły niespodzianki... Ale po kolei.
Przy zmianie kół okazało się, że mechanicy nie zauważyli pękniętych sprężyn z tyłu... niby zaprzyjaźniony zakład i mieli wszystko przetrzepać dokładnie, a tu wtopa. Oczywiście z uszkodzonymi sprężynami mocno dostały w dupę amortyzatory - więc do wymiany komplet (może ktoś polecić amorki jakieś, gdzie kupował?).
To bym jeszcze przeżył... ale wczoraj wsiadam do auta, patrze w prawo - a tu szrama od słupka na połowie wysokości szyby - na początku może z 5cm, ale wieczorem już było ok 10cm. Więc szyba przednia do wymiany (już umówiona wizyta na rano w firmie Pilkington - koszt 330zł). I jak tu nie myśleć: "ku%#a, to co będzie następne...?"
Sandman, kupowałem Monroe na alledrogo na przód i polecam. Niestety sprzedający chwilowo nie ma chyba nic do R75, ale mogę Ci na priv wysłać namiar i pewnie wystawi.
Sandman napisał/a:
"ku%#a, to co będzie następne...?"
to R75 nie ma co się przejmować i trzeba delektować się jazdą
BTW ja nie wiem jak wy dajecie rade na 18 i jeszcze w ogóle myślicie o obniżaniu auta - dzisiaj znowu pod domem 5 hopek sankami zaliczyłem
komarek ja obniżać będę jedynie w ostateczności jak mnie koszta przerosną
Marcin obniżać nie chce, ja wolę zrobić edycję Cross Country Ale to kwestia dalszych planów ze względu na inne wydatki. A na 18 praktycznie nie czuć różnicy w komforcie. Ja czułem na początku, że jest trochę twardziej, ale opony miałem na 3 bary napompowane No i ja mam niższy profil 40 (ponad 500- 600 zł taniej za komplet...) a Marcin kupił felgi z dobrymi oponami o profilu 45.
Normalnie nie ma problemu, ale po drugiej stronie budynku w którym mieszkam, przy klatkach schodowych, na 10 hopek na 200 metrach (sic ) zahaczam właśnie kilka. Ewidentnie są one nieprawidłowo wykonane IMO.
prebenny napisał/a:
18 praktycznie nie czuć różnicy w komforcie
to ważna informacja dla mnie . Może kiedyś pomyślę - mam praktycznie nowe letnie i zimówki na tych 15 więc szkoda pieniędzy. W sumie to bardziej o 17 myślę jeśli już - kompromis
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum